Piukku

Karaokehäät

14 viestiä aiheessa

Onko kellään vinkkejä karaokehäistä? Olemme sellaisia järjestämässä ja suunnitelmissa on hankkia ammattivetäjä levyineen ja vehkeineen. Muuta musiikkia ei todennäköisesti tule ollenkaan. Jos joku on tälläiset häät järjestänyt tai ollut tälläisissä häissä nii tarinoita otan vastaan :girl_smile: Vieraita kutsutaan todennäköisesti n. 120 että eiköhän siitä porukasta jo jotkut uskaltaudu mikin varteen. Ja asiaa saattaa ehkä myös auttaa että booli ei tule juhlistamme loppumaan :girl_drink1: Kertokaa kertokaa kertokaa! Kiitos ja kumarrus :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Piukku, meillekin on tulossa karaoke-häät. Vieraita tulee puolet vähemmän ja ihan ammattivehkeet tännekin ja tietty karaoken vetäjä, joka voi laulella sitten silloin, kun muita ei kiinnosta. Ja tosiaan muuta musiikkia ei tule. Olen tietysti "varannut" muutamia ehdottomasti haluamiamme biisejä ja häätanssi yms. jotka lauletaan ensin. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja porukka on innokasta laulamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut parikin kertaa sellaisissa häissä, joissa on laulettu karaokea. Ja ei kyllä käynyt niin, että kukaan ei olisi halunnut laulaa.. Muuta musiikkia ei tarvita, ihmiset voivat tanssia sen karaoken tahdissa, varsinkin jos on hyviä laulajia. Meidänkin häissä tullaan laulamaan, uskoisin. Ja on kyllä hyvä, jos on joku soittaja. Ei pääse kaikki vieraat rääppimään levyjä ja tappelemaan kenen vuoro olikaan laulaa..

Muokattu: , käyttäjä: kmam

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ois ihan mielenkiintoista kuulla miten tällaiset hardcore-karaoke-häät on menneet... Kuulostaa aika villiltä idealta. Varmaan kandee raijaa se alkuboolin pitosuus sinne kehdenkympin paremmille puolille, ettei ole instrumentaalihäät...

:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut yksissä karaokehäissä ja laulaminen oli kyllä tosi hauskaa! (On varmaan turha sanoa, että itsekin ryntäsin useasti lavalle :P) Innokkaita laulajia riitti hyvin pienen alku-ujostelun jälkeen. Noihin häihin oli hankittu vain karaokevehkeet eikä vetäjää, sillä joku hääparin sukulaisista hoiti sitä hommaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee olemaan karaokea omissa häissä. Olen toki miettinyt myös bändin hommaamista, sillä häävalssi karaoken tahtiin tuntuu liian arkiselta. Isältä löytyy suhteellisen hyvät soittimet ym. ja levyjäkin on melkoinen määrä. Sulhasen suvusta en ole ihan varma, mutta minun puolen sukulaiset saa tällä hommalla innostumaan varmasti :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisin myös itse halunnut karaokehäät, mutta iski pelko siitä että mitä jos kukaan ei sittenkään uskaltaudu laulamaan... Tyydyttiin sitten bändiin ja toivottavasti päädymme jatkoille baariin jossa on karaokea... :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa häihin karaokea, tai ainakin singstaria ja mahdollisesti myös hevikaraoket. ;)

Bändiä ei näillä näkymin ole tulossa ollenkaan. Jännittää kyllä vähän, että miten menee..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin viime kesänä Turussa häissä, jossa bändi säesti osan iltaa livekaraokea. Se oli aivan mahtavaa ja ainahan se elävä bändi arkiset levyt voittaa. Omat häät on haaveissa ja tämä Bäckset -bändi on vahvasti ehdolla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee karaoke ja vetäjä, mutta bändikin on varattu. :) Innokkaita laulajia löytyy varmasti, viimeistään loppu illasta.. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun on pakko kertoa omakin kokemukseni...

Olen ollut häissä, jossa ainoa musiikki oli karaoke ja häät olivat kamalimmat ikinä!

Kaikki olivat aika hyvässä maistissa ja laulu ei todellakaan ollut mitenkään musikaalista vaan lähinnä kännisten örvellystä, rääkymistä ja todella kaukana viihdyttävästä musiikista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Singstar loppuillan viihteenä. Sitä ennen useita tunteja muuta musiikkia. Koko illan viihteenä voisi tosiaan olla kidutusta mutta pienempänä annoksena todellakin kiva lisä häihin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Dj ja karaoke 5 tunnin ajaksi. Sen jälkeen jää vielä laitteet vuokralle loppu yöksi

sille varalle ettei kaikkien laulukiintiöt ole täynnä :girl_haha:

Dj laulaa ainakin häätanssimme ja muutaman valssin, että saa porukka sitä valssiakin tanssia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee one man band tai oikeammin trubaduuri, joka aluksi vetää oman settinsä (häävalssit sun muut "pakolliset" tanssahdukset) jonka jälkeen hän vetää karaokea. Uskoisin että innokkaita laulajia riittää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään