Salon kukkakaupat


piula

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Salolainen kaverini otti kukat flores martasta paimiosta. Kukat olivat ihan mielettömän upeat (Marta on kai voittanut kukkiensidonnan mm. pronssia tai jotain). Itsekin kysyin tarjousta sieltä, mutta autottomana oli liian vaikeaa päästä käymään katsomassa kukkia. Jos tulee esim. Turusta, niin on kätevästi matkan varrella. Palvelu oli todella ystävällistä ja joustavaa sähköpostitse ja puhelimessa, joten harmittaa vähän, että en päässyt käymään paikan päällä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

tilasin sitten kukat Kikan kukasta ja olin niihin erittäin tyytyväinen. valitsin paikan palvelun perusteella: kiersin salon keskustan kukkakauppoja ja osassa oli melko töykeä kohtelu. minulla ei ollut mitään tarkkaa vaatimusta kimpusta, vaan ajattelin, että sanon, minkä tyyppisestä pidän ja teen selväksi, että arvostan ammattilaisen näkemystä ja maksan siitä, että hän suunnittelee kimpun puolestani. ehkä muissa paikoissa ei sitten ollut rohkeutta ottaa tämän tapaista tilausta; ehkä pelkäsivät että en sitten olekaan tyytyväinen ja nostan metelin hääpäivänä.

Kikan kukassa minua palvellut ihminen (omistaja?) oli erittäin ystävällinen ja joustava, "innostui" heti ideoistani ja alkoi tekemään kimppuehdotuksia niiden pohjalta. lupasivat toimittaa kukat juhlapaikalle, lainasivat ilmaiseksi maljakon tarjoilupöytään jne. Alkuperäinen hinta-arvio alittui. Itse morsiuskimpulle tuli muistaakseni hintaa n. 70e, mikä oli vähemmän kun odotin, sillä sanoin jo kimppua tilatessani, että olen valmis maksamaan kimpusta vaikka yhtä paljon kuin puvustani ja se on minulle vähintään yhtä tärkeä.

Kuva kimpustani on tuossa omien kimppujen esittelyketjussa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...