Jump to content
Naimisiin.info

Hyvä deodorantti


Recommended Posts

Mä olen kova hikoilemaan sillon kun jännitän,kainalot on aina sillon märät. Tietäiskö joku jonkun hyvän deodorantin ettei tartteis lemuta omissa häissä.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Biothermin Deo Pure on ihan ykkönen, maksaa kyllä jonku 20 euroa...

Ja sitten toinen, mitä käytän on Hicoroll Roll-on (yöksi) ja aamulla SebaMedin Balsam Deo -yhdistelmää.

Ton Hicorollin kanssa ei tarttis käyttää mitään lisäks, mutta mä en siihen yksin luota;)

Mun puku tulee varmaan olee tumma, ellei musta, ni pitää testailla noita mun luottodödöjä, miten tahraavat....

Link to comment
Share on other sites

Itselläni kaikki stickit on toimineet muita paremmin. Ihan perustuotteista Rexonat on hikoilun ehkäisyn kannalta olleet Doveja parempia. Stickit tietysti tahraa enemmän, mutta jos puku on vaalea, niin sehän ei ole ongelma.

Link to comment
Share on other sites

Mie pieni hikikainalo oon kokeillut vaikka mitä (Bats, Absolut Torr, Vichy, Adidas jne. jne.) ja ainoa todella pitävä dödö on Mitchum. Suomesta saa roll on -versiota, mutta kehotan tilaamaan ulkomailta geeli- ja stickversioita. Itse oon käyttänyt viime vuoden huhtikuusta kolmea Mitchum-dödöä ja vasta nyt joudun tilaamaan lisää, eli vaikka tulevatkin hintaviksi, yksi dödö kestää pitkään! Mie hikoilen ihan vain pelkästään istuessakin, jotenkin vain kainalot hautuu ja kostuu, mutta Mitchum auttaa siihenkin todella hyvin.

Link to comment
Share on other sites

Suosittelen kokeilemaan Triple Dry nimistä dödöä. Toimii erinomaisesti! Sitä ei tartte laittaa ku muutaman kerran viikossa ja hyvin pitää hikoilun ja hajut kurissa! :)

Link to comment
Share on other sites

Suosittelen kokeilemaan Triple Dry nimistä dödöä. Toimii erinomaisesti! Sitä ei tartte laittaa ku muutaman kerran viikossa ja hyvin pitää hikoilun ja hajut kurissa! :)

Mnäkin kannatan tätä!

Link to comment
Share on other sites

Mulla Triple Dry ei ole riittänyt, mutta Absolut Torr on toiminut.

Sitä laitetaan siis yöks ja mulla ainakin kerran viikossa riittää. Se vaan kirvelee, jos ei ole kainalot täysin kuivat laitettaessa. Ja kannattaa hetken aikaa pidellä käsiä ilmassa laiton jälkeen niin se myös kuivuu itse kunnolla eikä ala myöhemmin kirvellä.

Käytän kyllä varmuudeksi myös tavallista dödöä, en luota mihinkään :) Mutta toi Absolut Torr tosiaan tukkii tms. niitä huokosia eli ei kyllä hikoiluta.

Link to comment
Share on other sites

Mulla Triple Dry ei ole riittänyt, mutta Absolut Torr on toiminut.

Sitä laitetaan siis yöks ja mulla ainakin kerran viikossa riittää. Se vaan kirvelee, jos ei ole kainalot täysin kuivat laitettaessa. Ja kannattaa hetken aikaa pidellä käsiä ilmassa laiton jälkeen niin se myös kuivuu itse kunnolla eikä ala myöhemmin kirvellä.

Käytän kyllä varmuudeksi myös tavallista dödöä, en luota mihinkään :) Mutta toi Absolut Torr tosiaan tukkii tms. niitä huokosia eli ei kyllä hikoiluta.

Absolut Torr sattuu mun kainaloihin... :( mutta toi Triple Dry toimii kans! :)

Link to comment
Share on other sites

Triple Dryta saa apteekeista ja esim. Stokkan kemikaaliosastolta. Suosittelen tuota kyllä miekin. Yksiin juhliin ostin silkkimekon ja heti ekan käytön jälkeen jouduin kiikuttamaan sen pesulaan hikiläiskien takia. No siitä lähdinkin sitten ennen seuraavia pirskeitä kysymään apua ettei taas menis 25e pesulaan. Stokkalla suositteli myyjä tuota ja ehdin parina iltana laittaa kainaloihin ennen juhlia eikä puvun kainaloissa ollut jäljen jälkeä!

Link to comment
Share on other sites

Piti tulla tähän taas kommentoimaan. Mä en oo siis voinut hetkeen käyttää Absolut Torria, kun käsivarren alapuolella on ihottumaa ja jos sitä ainetta menee siihen niin kirvely on järkyttävä.

Luin yhdeltä keskustelupalstalta, jossa pohdittiin Rexona Crystalin muuttumista (se oli siis joskus muinoin kirkasta, nopeasti kuivuvaa ja supertehokasta - parasta ikinä) ja kun joku palstalaisilta oli kirjottanut Rexonan maahantuojalle tuosta muutoksesta palautetta niin Rexonalta oli kehotettu kokeilemaan miesten dödöä.

Minä reippaana tyttönä sit kokeilin ja pakko kehua huippukokeiluksi! Kuivu hetkessä (mulla ainakin kestää jotkut dödöt kuivua ihan sikakauan) eikä todellakaan tarvii pelätä että pettäis. Kai nää miesten dödöt sit on tehokkaampia kun miehet hikoilee enemmän tms. Laittaessa tuoksuu aika miehekkäälle, mutta kun kuivuu niin ei tuoksu lainkaan.

Suosittelen kokeilemaan!

Link to comment
Share on other sites

mulla parhaiten toimii just tuo perus rexona, josta olen tykästynyt erityisesti siihen pinkkiin girliin. en ole kokeillut noita kovaan hikoiluun tarkoitettuja (kuten absolut torr) mut noista ruokakaupan dödöistä tuo on ylivoimaisesti paras!

noista kalliimmista dödöistä vielä. tuoksusarjojen dödöt ovat useimmiten juuri deodorantteja eivät antiperspirantteja. ne peittää siis vain hajun mutteivät estä kainaloiden kastumista...

Link to comment
Share on other sites

Minäkin liputan Triple Dry roll-on version puolesta.

Minä myös, mun ei tarvitse laittaa sitä enää kovin usein, oikeastaan joskus saattaa olla melkein viikko väliä, että edes muistaa koko deodorantin olemassaolon.

Link to comment
Share on other sites

Suosittelen kokeilemaan Triple Dry nimistä dödöä. Toimii erinomaisesti! Sitä ei tartte laittaa ku muutaman kerran viikossa ja hyvin pitää hikoilun ja hajut kurissa! :)

Siis häh? Voiko muka kerran viikossa dödön laitto riittää? Mä meinaan hikoilen ainakin ihan hullunlailla ja välillä joutuu lisää päivässäkin useaan otteeseen dödöä.. Ettekö todella käytä lisäksi mitään muuta? Jos tämä on mahdollista niin menee kyllä kokeiluun! Häihin on onneks vielä aikaa niin kerkiää mahdollisuuksia kokeilla ja voi,että kun oliskin kiva löytää dödö,jota ei tarttis olla sitten tärkeenä päivänä vähän väliä lisäilemässä..

Link to comment
Share on other sites

Siis häh? Voiko muka kerran viikossa dödön laitto riittää?

Joillekin ilmeisesti riittää. Itse hikoilen niin paljon, ettei Triple Dry riitä minulle. Se on silti paras antiperspirantti jota olen kokeillut, mutta joudun lisäämään sitä joka päivä (eikä silti aina toimi). Pitäisi varmaan testata Absolut Torria, jos se olisi Triple Drytä tehokkaampi.

Link to comment
Share on other sites

Mullakaan ei viikoksi riitä (ja kainalot ärtyy, jos koittaa peräkkäisinä päivinä laittaa), mut jos käyttää satunnaisesti, niin kainalot ei "totu". Se voi nimittäin olla syynä siihen, ettei se kohta toimi. Näin ainakin apteekista terveisiä, tosin eihän tuo ole lääke, että miten sitten on oikeasti, en osaa sanoa... Mulla on aina yksi välipäivä (tai siis -yö), koska muuten tosiaan tulee hirveä kuiva ihottuma. Muuten toimii mahtavan hyvin!

Link to comment
Share on other sites

Tässä ketjussa on muistaakseni aiemminkin sanottu, että kainaloiden ihoa kannattaa välillä kuoria. Sinne meinaan kertyy sitä dödöä ja lopulta se kerros on niin paksu, ettei se enää tehoa. Kannattaa kokeilla! Mutta siis hellävarasella aineella, koska kainaloiden iho on aika herkkä kuitenkin.

Kuten möölle, mullekaan ei Triple Dry todellakaan riitä ja Absolut Torrinkin kanssa käytän oman mukavuuden vuoksi tavallista dödöä varmuudeks. Jotkut vaan hikoilee vähemmän, jotkut enemmän ...

Muistakaa kuivata kainalot täysin kuiviksi ennen Absolut Torrin laittamista, muuten se kirvelee ihan hulluna. Itse kyllä annan kirvellä välillä, ei mahda mitään, kun pitää niin hyvin hikoilun kurissa.

Link to comment
Share on other sites

Mä kysyn nyt sit samaan syssyyn,että millä olette kainalon ihon sitten kuorineet välillä?

Mä käytän useimmiten vartalonkuorintaan tarkotettua kuorintaa, mutta jotkut on tosi karkeita eli ainakaan ei kannata hangata kauheesti kun kainaloiden iho on kuitenkin ohutta ja herkkää. Myös kasvokuorinta käy ja on hellävarasempi, mutta se saattaa pidemmän päälle tulla melko kalliiks. Paitsi jos ostaa jonkun halpiksen ihan siihen tarkotukseen.

Normaalisti mä ite kuorin vartaloni kahvinpuruilla, mutta ne on kyllä turhan karkeita kainaloiden ihoon. Muuten suosittelen sitä kuorimiseen, aivan helmi "tuote"! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sellainen APTEEKISTA saatava tuote, kuin Bats(antiperspirant 24h) valkoinen rasvapurkin näköinen tötsö, jossa lukee sinisellä. Sitä kun käyttää n. 4 päivää säännöllisesti, ei kainalot oikeasti hikoa YHTÄÄN n. viikkoon. Minulla ainakin toiminut. En uskonut itsekään tuohon, mutta niin se vaan estää hikoilua. On voide. SUosittelen :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...