Bridezillas-verkkokauppa


suvi09

Recommended Posts

Tilasin syksyllä puvun ja se tuli melkein ajallaan. Kuitenkin se oli hiukan iso, joten palautin sen ja tilasin täysin eri puvun pienempänä.. ja sekin saapui melkein ajallaan. Muutaman viikon myöhästymiset ei juuri häirinneet.

Eli ne joilla puku vasta tulollaan, niin vielä on toivoa :)

Negatiivista palautetta olen lukenut nyt kuitenkin sen verran, etten lähtisi enää kyllä tilaamaan tuolta mitään.

Nimim. puku onnellisesti kaapissa

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Teimme kanssa melko suurella summalla tarvike tilauksen, kun oli hyvät alet kyseisessä puljussa. Sinänsä ei vielä mitään paniikkia, kun meillä häät vasta syyskuussa, että aikaa odotella. Mutta kyllä pieni pelko takamuksessa on, että miten tulee käymään :girl_sad: Aloitin kyllä ajoissa jo firman "ahdistelun". Tavaroiden piti viime viikon loppupuolella saapua viimeisimmän toimitusajan perusteella, niin laitoin jo maanantaina viestiä ja kysyin, että onko toimitus ajallaan vai viivästyykö. Vastaukseksi tuli, että servetit ovat saapumassa heidän varastolleen ke/to aikana. No tilauksen tila ei kuitenkaan pe mennessä ollut muuttunut miksikään, niin laitoin sitten uuden viestin, että tuliko ne servetit perille ja koska paketti lähtee. Tähän ei vielä ole vastattu, toivon että huomenna vastaavat. Ajattelin että niin näppärää tilata kaikki samasta paikasta ja samalla kertaa, ettei tarvitse liikkeitä lähteä kiertämään tai eri sivustoilta tavaroita haalia kovilla postimaksuilla. Katsotaan nyt koska tilaukseni tulee, vai tuleeko koskaan. Se vielä lohduttaa, että muut ovat joko saaneet viiveellä pakettinsa tai sitten rahat takaisin. Tästä taas tuli opittua, että taustatiedot kannattaa aina selvittää ennen tilaamista :girl_cray:

Link to comment
Share on other sites

Tänään tuli vastaus, että torstaina oli tullut suuri servettierä, mitä ei oltu vielä kokonaan purettu ja tänään on tulossa toinen erä, että meidän servettejen pitäisi olla jossain niiden joukossa. Kaiken järjen mukaan, jos meidän servetit näissä erissä on (toivottavasti), niin koko paketinhan pitäisi tulla meille tämän viikon aikana. Peukut pystyyn. Mutta eihän meidän toimitus ole vielä myöhässä kuin vajaan viikon. Kerron sitten taas, mitä vastailevat ja miten tässä käy.

Link to comment
Share on other sites

Nyt jännitetään. Tänään ja huomenna kuulema pakkaavat tavarat ja sanoi että huomenna klo 17 jälkeen lähettää minulle postin seurantakoodin. Toivon todella että koodi tulee, ettei käy niinkuin muilta on saanut lukea, että koodi luvattu mutta mitään ei ole kuitenkaan tullut ja maanantaina kun kysellyt asiaa, niin ei ole pakettia ehditty postitamaankaan tai jotain muuta omituista.

Link to comment
Share on other sites

Hienoa kuulla, että olette saaneet paketin. Elättelen myös toivetta, että paketti ihan oikeasti tulisi meille ensi vk aikana. Tänään laittoivat, että lähettää maanantaina minulle seurantakoodin, kun saa listan. Se vaan, että saman tarinan muistan lukeneeni täältä aiemminkin. Stressaa vaan tämmöinen. Asiallista palvelua olen myös saanut ja nopeat vastaukset s.posteihin aina. Tosin samankaavan mukaan tulee vastauksia, mitä muillekkin. Maanantaita odotellessa siis :girl_mad:

Link to comment
Share on other sites

Tääl on kans yks morsmaikku joka odottaa paketin saapumista. Laittoivat sen kuulemma tiistaina postiin, mut ei oo viel näkyny.. Tavaratkin tulee kahdessa erässä kun osa tavaroista ei oo viel saapunu yms... Tein tilauksen tammikuun alussa ja silloin lupasivat että tavarat ois 2vkon päästä minulla... nyt alkoi ahistaa ku luki noita viestejä.. Onneks on häihin viel aikaa, mutta... :girl_mad:

Link to comment
Share on other sites

Huntu tulee näköjään puvun peräässä ja peräti yhden kuukauden odotuksella ja kyselyllä, alunperin siis piti tulla yhdessä pukuni kanssa, mutta lähettävät kuulemma perään. Prosessi on nyt kestänyt noin 3kk vaikka toimitusaikana luvattii 4 viikkoa :girl_sigh: ... ja kun tilasin ivory värisen puvun, niin kas, sainkin valkoisen. Onneksi se sentäs istui mitä parhaiten päälleni, joten en lähtenyt sitten vaihtamaan sitä. Aina sain vastauksen nopeasti kun kirjoitin ja asiakaspalvelu ystävällistä. Kai loppuarvosanaksi antaisin 7 koska oli niin hidasta toimintaa ja aina sai kysellä tuotteiden perään!

Muokattu: , käyttäjä: MorsianJASulhanen
Link to comment
Share on other sites

Nyt meni hermot ja sen mukaisen vastauksenkin heille lähetin. Tänään lähettivät seuraavanlaisen viestin: Lisätietoja tilauksestasi: Tilauksesi toimitetaan 2 osassa, servetit ja kuplat saapuvatkin vasta tämän viikon erässä meille. Tässä ensimmäinen tunnus: ..... ja näkyy tänään illalla seurannassa.

Ja PASKANMARJAT!!! Ensinnäkin, servettien piti olla heillä jo viimeviikolla ja sanallakaan ei mainittu viimevk pe, että servettejä ei olekkaan postitettu. Eli miksi eivät sitä sitten sanoneet heti, ettei niitä olekkaan heillä??!!? Ja toiseksi, kertaakaan ei ole mainittu, että saippuakuplatkin puuttuvat!!! :hysteric: ARGHHHH!!!! Ja ylläriylläri... kyseisellä tunnuksella EI ole pakettia postissa, kun äsken kävin katsomassa koodilla postin sivulta!!!! Kaikenlisäksi, jos paketti olisi postiin jätetty, niin koodi näyttäisi kyllä samantien, että paketti on vastaanotettu. Ja nyttenhän on ilta!! :skilletgirl: tässä ei enää paljon hymylytä. Saas nähdä mitä viestiä huomenna tulee, kun sen verran kärkkäästi nyt heille vastasin. Sama käynyt jollekkin muullekkin ja samat tarinat sepustettu, että osasin kyllä odottaa kohdallemme samaa soopaa. Hohhoijaa....

Link to comment
Share on other sites

Noniin, täällä taas ja tänään tämmmöisillä vastauksilla: meille tulee lähetyslistat suoraan tuolta toimittajalta jossa on nämä tiedot jonka mukaan toimitamme tiedot eteenpäin. nyt kun varastosaldot kuplien osalta ei näytä oikein niin sen vuoksi niitä ei ollut toimitukseen asti. Paketti ei ehtinyt eilen matkaan mutta se on pakattuna ja olen viemässä ne toimitukseen.

kumma, että "lähetystunnukset" heillä oli, vaikka paketti ei matkaan ehtinytkään lähteä. Eli niinkun tiesin, niin kyseiset tunnukset oli tekaistu. No seuraavaksi kysyin, että onhan tavarat minulla sitten huomiseen mennessä. Siihen vastaus: kyllä tämä ensimmäinen on sinulla huomenna, tarkistan sinulle tuon kuplien tilanteen, servetit ovat tulossa varastolle varmuudella torstaina. Pahoittelen tuota että meidän varastosaldomme eivät kaikilta osin pidä paikkaansa mutta toivottavasti saadaan asiaan parannus uuden ohjelmiston myötä.

Todella toivon, että paketti ON huomenna minulla! Sitä en tiedä koska servetit ja kuplat sitten saapuvat. Tarkistavat vielä kuplien tilanteen tänään, jos vaikka sattuisikin olemaan heillä. En tiedä mitenpäin tässä oikein olisi. Tyytyväinen olen, jos tavarat ovat itselläni huomenna ja vieläpä oikeat. Mutta liikaa en uskalla vielä riemuita. :girl_mad:

Link to comment
Share on other sites

hip hei, mä olen kai vähän hullu, mutta menin ja tilasin tuolta muutamia tarvikkeit koristeluun ja muuhun.. hullu kai olen siksi että tilaus kertani on jo toinen tästä kyseisestä kaupasta..

alku syksystä tilasin terälehtiä ym. pientä, toimitusajaksi luvattiin 2 viikkoa. kun tämä 2 viikkoa oli kulunut niin laitoin postia, sain takaisin epämääräisen viestin selityksineen ja lupasivat että paketti tulee minulle sen viikon lopussa. ei sitten tullut. taas laitoin postia ja minulle kerrottiin että toimitusaika on 2 viikkoa, kysyin että 2 viikkoa siitä hetkestä vai tilauksesta ja vastaus oli että tilauksesta; siinä vaiheessa paloi hermot ja laitoin niin tulikiven katkuisen viestin että ihan itseänikin hirvitti ja lopulta, n. viikon kuluttua siitä sain pakettini..

nyt selailin netistä joka puolelta tarvikkeita mitä vielä tarvitsisin (en oikein muualta löytänyt+ ovat melko edullisia tuolla puljussa) ja päädyin tilaamaan silläkin uhalla etten niitä ihan lähiaikoina tule saamaan, mutta koska kyse ei ole vaatteesta tai hunnusta niin päätin ottaa riskin..

nyt siis jännäämään että koska saan tuotteet, melkeinhän tässä voisi pistää vedon lyönnin pystyyn... ;)

joo, ja tosiaan on outoa että noissa sähköposteissa ei koskaan ole mitään allekirjoitusta saatikka sitten lähettäjän nimeä.. outoa...

Link to comment
Share on other sites

Eilen sain sitten pakettini seurantakoodin ja se ei toiminut... No heti tietty postia heille laitoin ja lähettivät postinlähetys tiedot ja sanoivat että tämmöiset he saavat kyseisellä koodilla näkyviin. Kokeilin uudellee ja kappas, koodi toimikin ja siinä näkyi että oli lähtenyt ja saapunut. Tosin meidän postiin asti ei ollut kerennyt tulemaan kun kävin kysymässä, mutta tänään ilmeisesti olisi noudettavissa. Toinen erä paketistani pitäisi olla minulla huomenna. Siinä onkin nytten servetit ja kakunkoriste, mutta mihin jäi saippuakuplat? Täytyy illalla laittaa postia heille taas jos kuplat eivät tässä ekassa paketissa tule. Kun aikaisemmasta keskustelusta ymmärsin että kuplat tulevat servettejen kanssa. Täytyy tehdä kunnon tarkistus, että kaikki tavarat todellakin sitten on ja oikeissa määrin.

Link to comment
Share on other sites

Noniin, ensimmäinen paketti minulla onnellisesti kotona :girl_smile: Ja vieläpä oikeilla tavaroilla. Ainoa mikä tuotti pienen pettymyksen, oli suklaasydämet, ne olivatkin sellaisia aika lättäniä, mutta ihan kelpo makuisia. Tänään pitäisi sitten jälkimmäisen paketin tulla. Ja jopa tämän jälkimmäisen paketin seurantakoodi toimi eilen, vaikka ke ei vielä toiminut. Ja näytti olevan lähteneen matkaan Helsingistä. Se vaan on ainoa mutta, että onko kuplat siellä, eipä osannut myyjäkään eilen vielä asiaan sanoa. Että tänään siihen sitten saan varmasti vastauksen. Pääasia että edes osa tavaroista on nyt tullut ja osa vielä matkalla. Jaksaa taistella loputkin sieltä pois. Huhhuh, ei voi muuta kun huokaista helpotuksesta. :flirt:

Link to comment
Share on other sites

Olen kai hullu kun tilasin foorumeista huolimatta kyseisestä paikasta... Huoh. Halvat hinnat ja ihanat tavarat sekoittaa pään. Sulhollekkin sanoin ettei meillä mikään kiire ole...Noh ei vielä olekkaan.

Onko ketään ketä ei ole saanut rahojaan takaisin? Millaisilla viiveillä olette pyytääneen kaupan purkua ja miten nopeasti rahat on palautettu?

Link to comment
Share on other sites

Äsken sain sitten servetit ja kakunkoristeen haettua postista. Servetit tuottivat kyllä suuren pettymyksen :girl_sad: tilasimme valkoisia ruoka-ja kahviservettejä lilalla tekstillä. Teksti ihan ok, mutta servetit näyttävät serlan nenäliinoilta :/ Tosin tuo valkoinen värikin sen saattaa aiheuttaa, että nenäliinalta näyttää. Mutta värillisiä en uskaltanut tilata, kun ei mitään selkeitä värikarttoja niistä ollut näkyvillä, tai itse en ainakaan huomannu. No, palauttamaankaan en jaksa alkaat, niistäkööt sitten vieraat vaikka nenäänsä niihin jos siltä tuntuu :girl_haha: niin ja saippuakuplien saldo pahasti miinuksenpuolella, mutta nyt alkuviikosta kuulema pitäisi niitäkin tulla. Ei kyllä enää mitään kovaa sterssiä ole, kun suurin osa tavaroista nyt saatu itselle, että eiköhän ne kuplatkin vielä pienellä painostuksella tule.

Link to comment
Share on other sites

Itsekin tilailin tammikuun alussa kyseisestä nettikaupasta 2 sukkanauhaa ja 70 valkoista tulitikkurasiaa. 2 viikkoa piti olla toimitusajan, mutta venyikin sitten tuohon 5 viikkoon! Tavaroita tarvitsemme kuitenkin vasta 6.8, eli mitään paniikkia ei ehtinyt syntymään. :girl_smile: Mutta mitään he eivät olisi informoineet pitkittyneestä toimitusajasta, ellen itse olisi kysellyt. :skilletgirl:

Link to comment
Share on other sites

Laitoin tilauksen tammikuun alussa ja luvattiin että koristeet tulevat kahden viikon kuluessa kun kolmisen viikkoa oli mennyt tajusin alkaa katselemaan keskustelua kyseisestä liikkeestä. Laitoin sähköpostia sunnuntaina ja yöllä n. 00.30 oli tullut vastaus tilauksesta puuttuu osa mutta saamme toimitettua tulevan viikon sisällä. Kun ei vieläkään mitään kuulunut laitoin tänään taas sähköpostia ja sulhanen auttoi viestin kirjoittamisessa jossa pyysin toimittamaan joko tilauksen ja jos tämä ei onnistu niin rahat takaisin ja jos mitään ei tapahdu teen rikosilmoituksen. Meni varmaan 5 minuuttia kun tuli vastaus tilaus peruttu ja selvennys mitä tilauksesta puuttu ja pyysivät tilinumeron johon lupasivat rahat palauttaa saa vaan nähdä koska se sitten tapahtuu.

Enää en kyllä aio yrittää tilata kyseistä liikkeestä mitään.

Link to comment
Share on other sites

tilasin syksyllä samaisesta liikkeestä tavaraa ja toimitusajaksi luvattiin 1-2 vkoa. Kun oli mennyt 3 vkoa eikä mitään kuulunut, laitoin sinne sähköpostia ja siihen vastattiin hyvin epämääräisillä ja jopa oudoilla selityksillä.... Moneen kertaan sain kysellä niiden lupaamaa seurantakoodia enkä edes koskaan saanut sitä. :hysteric: Mutta onneksi sain maksamani tuotteet lopulta: melkein 2 kuukauden odottelun jälkeen. Aika monta vihaista sähköpostiviestiä sain lähettää ennen kuin sain tavarani. :skilletgirl:

Link to comment
Share on other sites

Mä peruin tilaukseni tänään, jotenkin ahdisti nää viestit sen verran joten päätin et haluan rahat takaisin enkä jää edes odottelemaan tilausta enään. Viesti tuli peruutuksesta ja torstaina pitäisi takaisin maksu tapahtua, eli innolla odotan saanko todella rahat vielä tällä viikolla :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

en oikein tiedä, mutta te jotka olette tietoisia tämän ketjun olemassaolosta ja kyseisen firman toimintatavoista, niin miksi tilaatte sieltä mitään? itse en ainakaan ihan periaatteesta tilaisi mitään.. ei tuollaista puljua kannata ruokkia pysymään pystyssä. itselläni ainakin muiden puolesta paha mieli, että miten he kohtelevat asiakkaitaan.

Link to comment
Share on other sites

Huh nyt helpotti, sain rahani takaisin :girl_smile:

Ihan ongelmitta sekään ei sujunut.. Torstaina tuli viestiä, että maksuun on lähtenyt. Tänä aamuna ei vielä ollut tullut rahoja, laitoin viestiä, ettei oo tullut. Sain paluuna viestin, että klo 13 jälkeen laittaa kuittitietoja. Kuittitiedot tuli ja kun katsoin tilille oli rahat tulleet. Mutta maksussa oli kyllä kaikki päivät 14.2 eli tänään ne vasta oikeesti ne laittoi, kun tivastin niiden perään. Mitä tästä opimme, selvitä paremmin mistä tilaat :hysteric:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...