morsian 010809

Kauneuspalvelut - Rovaniemi

15 viestiä aiheessa

Itse tässä samaa pohdiskelen. Vaulaan varasin ajan kuitenkin. Pohdiskelen kuitenkin vielä olisiko halvempaa meikki mahdollisuutta, tuttu tekisi koska haluan vaan pysyvän perusmeikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Serkkuni kävi pari vuotta sitten Studio Arctic Stylessä ja oli erittäin tyytyväinen. Itse olen menossa ihan hisuten leikkukseen sinne, samalla hieman katselen miltä näyttää.. Hinnat ainakin oli kohdallaan, löytyi netistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitäs muita paikkoja on? Haluaisin kampauksen, meikin ja kynnet samasta paikasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Rovaniemen Tuccabajan meikistä ja kampauksesta? Käyn siellä hiustenleikkuussa, ja olen oikein tyytyväinen paikkaan, mutta en tunne ketään joka olisi käynyt siellä meikissä&kampauksessa, enkä siis tiedä niiden "laadusta". :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen menossa laitattamaan kampaukseni Kauneusateljeeseen. Koekampauksessa kävin, ja tykkäsin tosi paljon. Hyvä palvelu, kampaaja osasi kysyä oikeita kysymyksiä, joten itsellekin hahmottui paremmin millaisen lookin haluan. Kampaus oli siisti ja kestävä :) Sekä lämpörullien ollessa päässä, sain kahvit juoda. Eikä kauhean kalliskaan minusta, 90 euroa koekampauksen kanssa, pitkiin hiuksiin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

voi ku mieki tietäsin mistä lähteä etsimään mieluisaa paikkaa. Ois hyvä jos kaikki palvelut (meikki, kampaus, kynnet) sais yhdestä paikasta. Ja jälki tietenki pitäis olla erinomaista. Nimittäin oon aika vaativa meikin ja kampauksen suhteen.. puuh :D Mutta ensi viikolla täytynee lähteä kiertelee ja kyseleen Rovaniemen kauneuspaikat että saan varattua ajoissa! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä taidan käydä Scandinavian Beautyssa :) Minulla on siellä tuttu kampaaja ja käyn siellä leikkuussa ja värissä. Paikka on suht uusi, enkä ole vielä ehtinyt käyttää muita palveluita, mutta tuolta saa siis myös meikin yms :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

vitsit ko tietäis mikä ois parhain. Mut kaikkein parhaimman kuvan mie sain juuri Freedomin tarjonnasta. En muista kyllä kävinkö tuol Scandinavian Beautyssä (onko se siin Sampparin sivustalla? Jos on, niin en käyny sit.) Yhtenä päivänä juoksin eri kampaamoissa ja parhainta palvelua yms. sain Freedomista, jonne mie nyt sit varasin kampauksen ja meikin. Samoin kaasoilleni, äidilleni ja siskolleni :) koekampaus tehdään vasta samalla viikolla kuin on häätkin, että siinä on sit turha alkaa enää perumaan. Mut eiköhän ammattilaiset osaa ja sit pitää mun osaa sanoa siinä koetilanteessa suoraan, jos ei miellytä. Siitä tulikin mieleen, että huomenna pitäiskin sinne soittaa ku meillä aikaistuikin vihkiminen... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo se on siinä Sampparin talossa, Sinooperin vieressä. Mua vähän huvittaa kun tämä kampaaja/meikkaaja kutsutaan vieraaksikin niin jos juhlissa käy joku hasardi niin onpahan ammattilainen korjaamassa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hoi Rovaniemen morsiot! Mitä kampaaja aiotte käyttää hääkampauksenne tekemiseen? Otatteko meikin samasta paikasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö tuoreita kokemuksia Rovaniemeltä häämeikkiin?? Mietin tällä hetkellä Studio Arctic stylen, Scandinavian beautyn ja Freedomin välillä. Kaikki vinkit tervetulleita! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin kaipaisin kokemuksia/suosituksia Rovaniemen alueelta hyvistä hääkampaajista ja -meikkaajista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin syyskuisiin häihini meikin ja kampauksen Scandinavian Beautyyn. Tulen häiden jälkeen kertomaan kokemuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko tuoreita suosituksia hyvästä kampaajasta/kosmetologista Rovaniemellä? Varasin alustavasti ajan kampaukseen ja meikkiin Scandinavian Beautysta, koska siellä tuli hyvä fiilis, mutta muuta kokemusta ei paikasta ole. Vinkit olisivat tervetulleita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään