Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Rovaniemi


morsian 010809

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Itse olen menossa laitattamaan kampaukseni Kauneusateljeeseen. Koekampauksessa kävin, ja tykkäsin tosi paljon. Hyvä palvelu, kampaaja osasi kysyä oikeita kysymyksiä, joten itsellekin hahmottui paremmin millaisen lookin haluan. Kampaus oli siisti ja kestävä :) Sekä lämpörullien ollessa päässä, sain kahvit juoda. Eikä kauhean kalliskaan minusta, 90 euroa koekampauksen kanssa, pitkiin hiuksiin!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

voi ku mieki tietäsin mistä lähteä etsimään mieluisaa paikkaa. Ois hyvä jos kaikki palvelut (meikki, kampaus, kynnet) sais yhdestä paikasta. Ja jälki tietenki pitäis olla erinomaista. Nimittäin oon aika vaativa meikin ja kampauksen suhteen.. puuh :D Mutta ensi viikolla täytynee lähteä kiertelee ja kyseleen Rovaniemen kauneuspaikat että saan varattua ajoissa! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vitsit ko tietäis mikä ois parhain. Mut kaikkein parhaimman kuvan mie sain juuri Freedomin tarjonnasta. En muista kyllä kävinkö tuol Scandinavian Beautyssä (onko se siin Sampparin sivustalla? Jos on, niin en käyny sit.) Yhtenä päivänä juoksin eri kampaamoissa ja parhainta palvelua yms. sain Freedomista, jonne mie nyt sit varasin kampauksen ja meikin. Samoin kaasoilleni, äidilleni ja siskolleni :) koekampaus tehdään vasta samalla viikolla kuin on häätkin, että siinä on sit turha alkaa enää perumaan. Mut eiköhän ammattilaiset osaa ja sit pitää mun osaa sanoa siinä koetilanteessa suoraan, jos ei miellytä. Siitä tulikin mieleen, että huomenna pitäiskin sinne soittaa ku meillä aikaistuikin vihkiminen... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...