jansku_76

polttarit

7 viestiä aiheessa

hei, polttarikeskustelua ei oo käyty ollenkaan! tiedättekö onko teille polttarit tulossa? omat kaasoni ovat jo varmasti suunnitelleet vaikka mitä... puolisoni toiveesta meillä tiet yhdistyvät jossain vaiheessa. puolisoni polttarit tulevat olemaan aika paljon pienemmät kuin omani ja monet ystävistämme ovat yhteisiä, joten sen vuoksi yhdistäminen. mutta omia reittejä mennään tietenkin aluksi, sitä en osaa sanoa kuinka pitkään. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

eipä oo tietoo polttareista. Mut eiks se usein mee niin että hääpari suunnilleen itse suunnittelee polttarinsa? :D Me ei kyllä olla vielä suunniteltu. ehtiipä tuota....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

me ei aiota suunnitteluun kyllä osallistua mitenkään, saavat kaasot ja bestmanit suunnitella just mitä tykkäävät. luotan kaasoihini täysin ja tiedän puolisoni luottavan bestmaneihinsa yhtä paljon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meil on polttarit tulossa ihan näinä aikoina.. Ainakin juorupuheiden mukaan.. Meille tulee yhteispolttarit, muuten ei oikein aikataulut natsaa millään yhteen. Niin siinä luulossa mä ainaki elän :). Tai sit ne on vaan pimittäny ihan kunnolla, hee.

Toinen mun kaasoista joidenkin apureiden kera on polttareita järjestäny. Ensin odotin niitä hieman kauhunsekaisin tuntein, mutta kaaso on saanu mut rauhotettua ja nyt odotan niitä lähes innolla.. HMm. Vaikka jotaki ei-niin-ihanaa oliski luvassa vähäsen, nii on se ainaki helpompaa ku ollaa molemmat siinä Naisen kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei te jo rouviintuneet (ja herraantuneet :P ), miten teidän polttarit sujuivat? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille ei ole tulossa polttareita kummallekaan (meillä ei ole kaasoja tms. ja muutenkin ollaan aika tiukalla aikataululla liikkeellä). Näin kuitenkin polttariunta muutama yö sitten.

Siinä meidän yhteiset kaverit olivat keksineet hauskana polttarijuttuna viedä meidät riippuliitämään. Mä olin aivan kauhuissani, mietin vaan, että voi ei voi ei voi ei, mä en halua kuolla just ennen meidän häitä (mua on ehkä vähän lapsena peloteltu riippuliidon yms. vaaroista :P ). En keksinyt millään, miten saisin sanottua kavereille, jotka oli jo maksaneetkin koko lystin, etten missään nimessä halua liidellä.

Sitten onneksi heräsin. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään