tatjana

Meikki ja kampaus saman katon alta Helsingistä - suosituksia?

39 viestiä aiheessa

Hei,

Onko kellään suositella kampaamoa/kauneushoitolaa Helsingistä, josta saisi meikin ja kampauksen samasta paikasta? En haluaisi ravata useammassa paikassa kun ei säästäkään koskaan tiedä. Onko hyviä tai huonoja kokemuksia?

Kesää odotellen,

Tatjana

morsian 2009

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaisi tiedot tällaisista paikoista!

Olen miettinyt miten esim. kampaamoissa osataan pistää juhlameikki naamaan... Meidän häihin tosin on vielä ihan hyvin aikaa, vajaa puolitoista vuotta, ettei silleen ole kiire löytää kampaaja-meikkaajaa, mutta mutta....

Omassa pienessä päässäni olen tullut kuitenkin nyt siihen tulokseen, että olis todella helpottavaa, jos löytäisi paikan jossa saisi hoidettua sekä meikin että hiukset. Joten kokemuksia ja kommentteja tällaisista paikoista olis kiva kuulla! Kai sellasia löytyy :girl_impossible: Hyviä sellasia siis...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Studio Tähtisilmä Hämeentiellä tekee hääkampaukset ja meikit samassa paikassa ja sama henkilö. Itse olen menossa helmikuussa tuonne oikein luottavaisin mielin, kun huomenlahjakuvauksen kampauksesta sekä meikistä tuli upeat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edelleen lisäsuosituksia kaipaisin minäkin paikoista, joista saa meikin ja kampauksen samalla kertaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olen miettinyt miten esim. kampaamoissa osataan pistää juhlameikki naamaan

Tämä menee hieman OT:si, mutta ainakin tuo kampaaja jolle itse olen menossa on koulutettu parturi-kampaaja sekä maskeeraaja, joten osaa tämän meikki puolen hoitaa yhtä ammattimaisesti kuin kampauksenkin :) On myös tehnyt morsiusmeikkejä todella paljon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ajattelin mennä ihan HairStoreen.. Mut en osaa vielä sanoa onko hyvä vai huono valinta. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

nosto!

Onko uusia kokemuksia, suosituksia paikoista joissa saisi samankaton alta meikin ja kampauksen helsingin alueella? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäkin kaipailisin vinkkejä paikoista, missä sais kampauksen ja meikin saman katon alta. Myös yksityiset palveluntarjoajat, jotka voisivat tulla kotiin, kiinnostavat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Studio Tähtisilmä Hämeentiellä tekee hääkampaukset ja meikit samassa paikassa ja sama henkilö. Itse olen menossa helmikuussa tuonne oikein luottavaisin mielin, kun huomenlahjakuvauksen kampauksesta sekä meikistä tuli upeat :)

Tänne mä nyt sitten olen kuukauden päästä menossa.

Olen ollut nyt kaksi kertaa värjäämässä&leikkauttamassa hiukset, sekä yhdessä suunnittelupalaverissa. Ja olen todella tyytyväinen valintaani.

Taina tais olla tämän kampaajan nimi, ja vaikuttaa todella ammattitaitoiselta! Ja juuri sellainen tyyppi, että osaa ehdottaa asioita, mutta jolle pystyy tämmöinen hieman ujompikin sanomaan suoraan mitä mieltä on! :girl_wink:

Kuukauden päästä koitan muistaa laittaa sitten ihan käytännön kokemuksesta kommentteja. Tai sitten ne löytää ainakin tuolta mun päikystä... jos laiskottaa...mua siis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia Hiusgalleriasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Nosto.

Vinkkejä paikoista, tuoreita kokemuksia?

Onko kellään morsiammella muuten rastat? Kokemusta Helsingistä hyvistä kampaajista, jotka osaisi tehdä kyseisille hiuksille jotain?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lainaan tänne omaa tekstiäni tuolta toisesta ketjusta:

Vastailenpa taas tännekin ketjuun.. Hääkampauksen ja meikkauksen minulle tekivät Olet ihana-liikkeen Suvianni ja Jessica, ja he tulivat siis hotellihuoneeseemme tekemään kampaukset ja meikit sekä minulle että kaasoilleni. Kaikki sujui todella nopeasti ja kampaukset ja meikit kestivät hienosti koko päivän. :give_rose: Hintaa morsiamen hääkampaukselle ja -meikille (sis. koeversiot) tuli 220€ (mitään matkakuluja ei tullut) ja kaasojen kampauksille ja meikeille 85€/kaaso (kampaus+meikki).

Minulle tehtiin siis hääkampaus ja -meikki hotellissa, mutta Suvianni ja Jessica tekevät näitä siis myös omassa liikkeessään Lapinlahdenkadulla.

Muokattu: , käyttäjä: Delia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostaisin tätä. Onko tuoreita kokemuksia ja suosituksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olin Pinkissä Paplarissa Stenbäckinkadulla, kampaajameikkaaja oli nimeltään Kaisa. Valitsin paikan lähinnä järkevän hinnan perusteella (155 e meikki + kampaus, koeversiot ei tosin ihan perusteellisia, eli kampausta ei tehdä yhtä tukevasti ja meikistä kokeillaan oikeat sävyt).

Olin kyllä lopputulokseen ihan tyytyväinen, ja kemiatkin pelasi hyvin. Kampaus ei tosin tuntunut mitenkään ihan äärettömän tukevalta, mutta kesti kyllä siitä huolimatta (toisaalta mulla oli nutturassa täytettä sisällä ym. muuta itselleni entuudestaan vierasta). Vasta bändin vikan setin aikana irtosi kihara tai pari, mutta mä olen aika villi tanssija. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää olikin hyvä aihe! Mä olen jo alkanut vähitellen katsella paikkaa missä voisi ottaa sekä meikin, että kampauksen. Joten lisää paikkoja jakoon :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos jollakulla tiedä hyvin luotettava ja hyvin meikkaaja ja kampaaja, koska on kiire eikä ehdi millään hoitaa kaikki asiat eli 11.11.11 on se aika?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kävin Studio Tähtisilmässä Hämeentiellä. Olin meikkiin ja hiuksiin aivan älyttömän tyytyväinen :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuohon Tähtisilmään olen tällä hetkellä kallistumassa, vaikka mikään edullinenhan se ei ole. Mutta hyvästä voi toisaalta maksaa vähän enemmänkin :girl_smile: ! Kuinkakohan paljon aikaisemmin se kannattaisi varata...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Stage 11:n Nina teki minulle pari vuotta sitten upean synttärimeikin. Kampaaja näyttää vaihtaneen paikkaa, joten paikan nykyisistä kampaajista en osaa sanoa.

Hääkampaus ja -meikki tehdään Helsinki Hairdressersissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menkää morsmaikut Olet Ihanaan! Helsingin Lapinlahdenkadulle. Salongin kokeneet ja ammattitaitoiset (Jessica&Suvianni) loihtii takuuvarmalla otteella, mitä ihanimmat meikit&hääkampaukset...

Olet Ihanan tytöt voit pyytää myös hääpaikalle tai hotellille (pääkaupunkiseudulla) tekemään hääpäivän kaunistukset eli tilauksesta he voivat tulla kampaukset valmistamaan ja meikin myös muualle.

Hääkampaus- ja meikki (sis. koekampauksen ja meikin) alk. 200 e.

Suosittelen Jessicaa&Suviannia lämpimästi! (Olet Ihanan tytöt tekee myös ripsiä sekä kynsien geelauksia.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko jollain kokemusta Kansakoulunkadulla olevasta Muovaamosta? En meinannut löytää mistään raporttia aiheeseen liittyen. Etsin paikkaa, jossa neljä naista saataisiin juhlakuntoon sekä hiusten että meikin osalta.

Miten aikaisin näitä kampauksia ja meikkauksia pitäisi varata?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Impulsin Suski teki loistavaa työtä hääpäivänäni, kiitos siitä! Kampaus ja meikki löytyivät saman katon alta Iso Robalta. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään