Admin

"Satuhäät" vai "Meidän häät", kumpi parempi hääohjelma?


826 viestiä aiheessa

Help!Auttakaa ja kertokaa tietämättömälle että mikä oli kappale, jota soitettiin toissa kertasessa meidän häät jaksossa (jossa pariskunta, jolla kristilliset arvot, ja jotka kävivät siellä tanssikurssilla) kun pariskunta asteli alttarille?soittimena tais olla viulu ja piano jos en ihan väärin muista...!? :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

satuhäät parempi. jotenkin tuntuu vain niin itseä enemmän koskettavalta. Meidän häät vähän sellaista kaupallisempaa kyllä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu aika paljon hääpareista kumpi aina torstaisin vie voiton.. Molemmissa on puolensa ja kiva, että ovat erilaisia. Aika monessa jaksossa (molemmissa ohjelmissa) on kuitenkin silmääni pistänyt morsianten määräilevyys ja sulhojen myötäilevyys.. :girl_sad: Pienoinen myötähäpeä nostaa päätään aina kun, joku julkisesti kyykyttää puolisoaan! Ehkäpä tilanne korjaantuu kun näiden parien häät on saatu vietettyä. :girl_wink: Toivon vaan, ettei itsestä tule samanlaista päällepäsmäriä.. no meillä mies ei onneksi suostu pompoteltavaksi :-X

Kuten aikaisemmissa viesteissä onkin tullut ilmi niin Meidän häissä on ehkä vähän liikaa kaupallista antia, mutta mukavia vinkkejä niistäkin on tullut saatua tulevaa varten.

Muokattu: , käyttäjä: Helmimorsian2010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Help!Auttakaa ja kertokaa tietämättömälle että mikä oli kappale, jota soitettiin toissa kertasessa meidän häät jaksossa (jossa pariskunta, jolla kristilliset arvot, ja jotka kävivät siellä tanssikurssilla) kun pariskunta asteli alttarille?soittimena tais olla viulu ja piano jos en ihan väärin muista...!? :girl_smile:

Tuota noin.. Olikohan se Tahdon satama-niminen häämarssi? Se mulle siitä ekana tuli mieleen. Se on muistaakseni jonkun Nevala- tai Nevalainen nimisen tekemä, en nyt muista tarkkaan ja se löytyy ainakin Marko Hakanpään häämusiikkilevyltä. Voin kyllä olla väärässäkin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä tän viikon jaksot oli kummassakin järkyttäviä.

Satuhäissä se morsian oli hiljainen hissukka ja tuntui, että sulhanen perheineen määrää tahdin. Ja se morsiamen äidin puhe.. Et päässyt kuin Kontulan ostarille ja Kimin kanssa olet päässyt jopa Vietnamiin asti. Myötähäpeää..

Meidän häissä taas morsian oli todellinen bridezilla ja sulhasen kaverit ei näyttäneet tulevan kovin hyvin toimeen morsiamen kanssa. Vappu Pimiältä mielestäni myös pohjanoteeraus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
...suurin osa naimisiin menevistä pariskunnista Suomessa on edelleen mies ja nainen.. Ja EI, mulla ei ole mitään vastaan lesboja, homoja tai bi-ihmisiä kohtaan!

Niin, suurin osa on, mutta koitapa hetkeksi mennä sen lesbon, homon ja bi:n nahkoihin. Kymmenestä sarjan jaksosta yksi käsitteli homoseksuaalista paria, joten jos se on jo liikaa, niin jo on kumma. Naimisiin meneviä homopareja on hurja määrä, joten on varmaan ihan mukavaa välillä nähdä jotain, mikä saattaa koskettaa omaa elämää hiukka heterohäitä enemmän.

Harmittaa vain se, että Meidän häissäkään ei ole ollut vielä yhtään pelkkää siviilivihkimistä, sellaisen toivoisin näkeväni.

Punkkarihäät oli siviilit :)

Onneksi en omaa niin ahdasta katsonta kantaa, että joku sanamuoto häiritsisi noin paljon :girl_impossible: . Liiton ne homoparitkin solmivat, eikä sen merkitystä pitäisi kenenkään ulkopuolisen väheksyä. Seremonia oli ehkä kaunein ja koskettavin koskaan näkemäni, juhlavieraat todella vilpittömän onnellisia hääparin puolesta ja muutenkin juhlat niin heidän näköisensä, että harvat häät ovat.

Veit sanat suustani :-X

Meidän häistä mielekkäin jakso oli nämä Kiinalais/Suomalais-häät, josta irtosi ihan hyviä vinkkejäkin. Martinan ja Hunks-Eskon kertova jakso oli taas niin :girl_impossible: eipä siinä oikeen ehditty mitään muuta esittelemäänkään kuin molempien tanssiryhmät jne... ja naimisiin/ero/naimisiin tragedia jossa nyt ei tainnu olla päätä eikä häntää, parasta vielä oli kuin Lola tenttasi pariskuntaa tästä erosta ja sitten haastattelu muka loppui ja kamera kuvasi kuitenkin "salaa" lattiaa ja Martina sanoi jotain tyyliin " Miks ihmiset pitää tätä jotain v*tun media tapahtumana" tms... johon Lola " Siis mut kylhän sä tiiät et tavalliset ihmiset uskoo kaiken mitä lehdistä lukee" just joo, hei haloo...

Joo, kiinalais-suomalaiset häät oli ihanat! Samoin ärsytti tuo Martina-jakso...hrr. Mitähän Martina mahtoi muuten tuumia tuosta salakuvauksesta, liekö laillistakaan...?

Satuhäät parempi. En voi sietää Lola Odusogan R- ja S-vikaa.

Lolalla ei oo S-vikaa...mutta älä anna sen suotta häiritä :girl_wink: Vialliset ihmiset pois maailmasta!1

Eilinen satuhäät oli ihana, tuli ihan tippa linssiin. Kyseessä oli siis ne englantilais-suomalaiset häät.

Meidän häät ei antanut taaskaan mitään. Sulhoa rupesi ärsyttämään kun joka ikisessä yhteydessä muistettiin mainita "Maijan ja Matin mielestä seksi kuuluu vasta avioliittoon". Siis aina mainoskatkon jälkeen sama juttu eri lauseenkääntein. Naureskelin sulholle, että mennään me sinne ohjelmaan ja joka välissä mainittaisiin "Cicero ja mies uskovat esiaviolliseen seksiin ja nauttivat siitä tosi paljon" :girl_haha:

Hahaha :D Tehkää se :-X Ylidramaattisuus ja toisto on kyllä Meidän häitten iso ongelma.

Tosin Meidän häistä on sanottava sen verran vielä, että mielestäni on hieman outoa että lähes kaikki pariskunnat ovat jonkin vähemmistön edustajia tai muuten vain poikkeavia: punkkarit, lähes alaikäiset, lesbot ja kohujulkkikset... Se on lähes liian läpinäkyvää että on koetettu saada kaikenlaisia eri ihmisiä mukaan, mikä vaivaa ainakin minua. Itse haluaisin mieluummin nähdä monta "tavallista" hääjuhlaa kuin näitä ihme punkkarihäitä sun muita. Ja toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu, en tarkoita että esim. lesbojen häitä ei pitäisi näyttää, vaan sitä, että on hieman läpinäkyvää ottaa näinkin laajan skaalan hääpareja mukaan.

Se alleviivaus on vähän rasittavaa joo pidemmän päälle, mutta toisaalta mun mielestä tulee hyvin (ehkä ohjelman dramatiikkarakentelusta huolimatta) noissa jaksoissa esiin just se, ettei ne parit lesboudesta, punkkariudesta sun muusta riippumatta oo niiiiiin erikoisia tai poikkeavia, tavallisia ihmisiä kaikki. Elämäntavat voi olla vaan vähän erilaiset. Martinaa lukuunottamatta, joka on aika tapaus kieltämättä :D Kuten jo yllä sanoin, on varmaan ihan mahtavan kivaa nähdä punkkarina punkkarihäät, pienen lapsen vanhempina pienen lapsen vanhempien häät, monikulttuurisena parina monikulttuuriset häät jne.

Eilisestä Meidän häät-jaksosta jäi tunne, että onkohan hääpari ohjelman näyttämisen jälkeen enää missään tekemissä häiden avustajien kanssa.... Bestman puhui morsiamesta ainakin hyvin suoraan. Raja se on toki omistushalullakin ja mustasukkaisuudella, ja mielestäni polttarit ovat kyllä sellainen asia missä pitäisi saada vähän rentoutuakin. Kuitenkaan mitään hävyttömyyksiä en hyväksy polttareihin.

Samaa mieltä. Jäin miettimään, menikö ton jälkeen välit. Osoittivat kyllä sulhasen kaverit hyvinkin vahvasti, ettei morsian ollut mieluisa. Polttarit on kiva ilta kavereiden kanssa, ja tuo kyseinen morsian ei semmoista sallinut ollenkaan, mikä oli kyllä tosi ikävää katottavaa...

Vappu Pimiä otti todella aivoon. Onko pakko yrittää vääntää väkisin jotain parisuhdekriisiä polttareista? Ja hyvä asenne, että "eihän se sille (morsiamelle) kuulu, mitä siinä välissä tapahtuu". Joo. Nai ihmeessä jotain Vapun henkilökohtaisesti järjestämää huoraa, ryyppää pää täyteen ja kokeile vaikka amfetamiinia. Eihän se morsiamelle kuulu, nehän on polttarit!

:D Voi pyhä surkuhupaisuus. Vinkki: siinä valkosen ja mustan välillä on harmaata. Mistä Vappu puhui oli viina ja se, että morsian oli kieltänyt sulhasta juomasta. Herää kysymys miksi: koska sulholta lähtee mopo heti käsistä (näin ei käynyt)? Koska morsian ei voi itse juoda viinaa, eikä halua, että sulhasellakaan on kivaa? Koska morsian haluaa päättää kaikesta ja kontrolloida toista ihmistä kaikessa, mitä tämä tekee?

Vappu puhui ihanan suoraan, mitä monet ei täälläkään näytä sietävän. Harmi. Vappu näki niistä informaatioista, joita hälle suotiin polttareista pahat merkit: morsian on kontrollifriikki ja mies täysin alistettu. Jos morsian sanoo "jos Tomi juo, häitä ei tuu", se on ihan normaalia? Voi tulla ikävä yllätys joskus sitten, kun mies saa tarpeekseen ja uskaltautuu kerran oman mielipiteensä ilmaisemaan. Mikäli mies ei viinaa osaa siististi ottaa, se on sen miehen oma asia siitä huolehtia, ettei mopo lähde käsistä, tai jos tarve vaatii, mennä AA-klinikalle hoitamaan alkoholiongelmansa kuntoon. Tämä on asia erikseen. Se, että joku muu kertoo, mitä ihminen saa tehdä tai ei saa tehdä, on sairasta. Ellei sen vertaa luottamusta ole, että toinen itse tietää, mitä tekee, rakastaa ja on uskollinen kumppanilleen ja välittää toisen tunteista, ei sille suhteelle hirveen hyvää ennustetta voi antaa. Saa sitä ilmaista, ellei tykkää kun toinen on päissänsä, mutta sillä kiristäminen, määräily, toisen pitäminen erittäin lyhyessä narussa ilman mitään näkyvää syytä... Sääliks kävi sulhasta. Tietty se, että 19-vuotiaana kuvittelee tietävänsä jo kaiken kaikesta saattaa olla osasyy morsmaikun käytökseen. Ehkä se siitä joku päivä huomaa, että liitto vaatii joustoakin, ihan pikkiriikkisen.

Mua myös otti pannuun se Vappu Pimiän morsiusparin haukkuminen. Ja JOKAINEN morsian kuulemma haluaa nähdä omissa polttareissaan ainoastaan yhden miehen, stripparin. Just joo... :girl_impossible:

Toi oli kyllä taas semmosta yleistystä, että huh huh! En henk.koht. kauheesti arvosta tommosia "kaikki naiset/miehet/nuoret/vanhat/mustat/valkoiset/homot/heterot/silmälasipäiset haluu tehä näin"-kommentteja. Itteeni ei vois stripparit vähempää kiinnostaa, hyi helvetti :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Satuhäissä se morsian oli hiljainen hissukka ja tuntui, että sulhanen perheineen määrää tahdin. Ja se morsiamen äidin puhe.. Et päässyt kuin Kontulan ostarille ja Kimin kanssa olet päässyt jopa Vietnamiin asti. Myötähäpeää..

:girl_haha:

No näinhän se juuri oli. Tätä mäkin tarkoitin tuossa aiemmin, mutta tässä se olikin tiivistettynä :grin:

Tuo asenne mua häiritsi, ei se että häihin käytettiin paljon rahaa tai että sulhanen piti morsianta nättinä :P

Muokattu: , käyttäjä: Scaglietta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mistä Vappu puhui oli viina ja se, että morsian oli kieltänyt sulhasta juomasta. Herää kysymys miksi: koska sulholta lähtee mopo heti käsistä (näin ei käynyt)? Koska morsian ei voi itse juoda viinaa, eikä halua, että sulhasellakaan on kivaa?

Aiva. Ilman viinaahan ei tunnetusti voi olla kivaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mistä Vappu puhui oli viina ja se, että morsian oli kieltänyt sulhasta juomasta. Herää kysymys miksi: koska sulholta lähtee mopo heti käsistä (näin ei käynyt)? Koska morsian ei voi itse juoda viinaa, eikä halua, että sulhasellakaan on kivaa?

Aiva. Ilman viinaahan ei tunnetusti voi olla kivaa.

Eikä kun selvinpäin kännisten kavereitten seassa on aina niin mahtavaa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Niin, niin kuin morsian tässä tapauksessa. Vai pitäisikö sitten juoda kännit raskaana, kun kerran on polttarit? Eiköhän ole kivempaa, että jos on yhteisiä jatkoja suunniteltu, niin on ainakin ne kaksi ihmistä selvin päin yhden sijaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ Niin, niin kuin morsian tässä tapauksessa. Vai pitäisikö sitten juoda kännit raskaana, kun kerran on polttarit? Eiköhän ole kivempaa, että jos on yhteisiä jatkoja suunniteltu, niin on ainakin ne kaksi ihmistä selvin päin yhden sijaan.

Joo, odottavalle äidille viinaa, just niin sanoin :-X En mä epäile yhtään sen morsiamen hyvää oloo siitä, että saa määrätä miehensä olemaan ottamatta tippaakaan siellä miehen polttareissa. Morsiamelle se on varmasti kivaa, että se mieskin on selvä siellä jatkoilla. Miehen mielipidettähän ei tässä asiassa kysytty yhtään. Mutta mitä hänen kaverit sanoin, yleensä on aina ottanut, ja nytkin otti salaa pari kaljaa. Eli pohdittavaksi jää oliko sulhanen sitten tyytyväinen tuohon morsiamen tekemään päätökseen, jonka motiivina oli morsiamen oman vtutus siitä, ettei morsian ite saanut juoda.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Satuhäät koskettaa enemmän, koska kuvauksissa päästään lähemmäs parin todellista arkea. Myös häävalmisteluja on kuvattu monipuolisesti, eli vinkkejä heruu enemmän mielestäni Satuhäistä.

Meidän häät ohjelmassa on enemmän läpipaistavaa kaupallisuutta ja rahalla mässäilyä. Sen on sanottava kummastakin ohjelmasta, että persoonallisia pareja on ollut nyt paljon, jotka tuo oman kiinnostavuutensa ohjelmia kohtaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ Niin, niin kuin morsian tässä tapauksessa. Vai pitäisikö sitten juoda kännit raskaana, kun kerran on polttarit? Eiköhän ole kivempaa, että jos on yhteisiä jatkoja suunniteltu, niin on ainakin ne kaksi ihmistä selvin päin yhden sijaan.

Joo, odottavalle äidille viinaa, just niin sanoin :-X En mä epäile yhtään sen morsiamen hyvää oloo siitä, että saa määrätä miehensä olemaan ottamatta tippaakaan siellä miehen polttareissa. Morsiamelle se on varmasti kivaa, että se mieskin on selvä siellä jatkoilla. Miehen mielipidettähän ei tässä asiassa kysytty yhtään. Mutta mitä hänen kaverit sanoin, yleensä on aina ottanut, ja nytkin otti salaa pari kaljaa. Eli pohdittavaksi jää oliko sulhanen sitten tyytyväinen tuohon morsiamen tekemään päätökseen, jonka motiivina oli morsiamen oman vtutus siitä, ettei morsian ite saanut juoda.

Tähän kiivaseen mielipiteiden vaihtamiseen Meidän häiden parin tiimoilta vähän jatkoa:

Missän kohtaa sitä ohjelmaahan morsian ei sanonut polttareiden rajoituksista ainakaan suoraan mitään. Eli bestmanin ja Pimiän puheiden kautta annettiin ymmärtää, että asia on näin, että häät peruuntuu jos sulhanen juo yms.... Tiedä sitten mikä oli totuus, mutta ei tämä kyllä minun mielestäni ollut erityisen "kiva tapa" luoda draamaa ohjelmaan, ja en ymmärrä mikä teki Vappu Pimiästä pätevän kommentoimaan asiaa noin kärkevästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Aivan. Mietin kanssa, oliko morsiamella mitään muita vaatimuksia/toiveita polttareiden suhteen, kuin että ei alkoholia ja vain yksipäiväiset. Ja ne sunnitellut yhteiset jatkot. Ei minusta kovin kamalat vaatimukset. Itse en tällaisia oman sulhoni polttareiden suhteen vaadi, mutta minä en olekaan raskaana. Sillä on kuitenkin viukutusta asioihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli vähä harmistunut olo meidän häiden morsiamen ja sulhon puolesta. Vähä olis voinu Vappu ja sulhasen ystävät rajoittaa puheitansa. Kuitenkin pari itse katsoo ohjelman kuten monet muut heidän läheiset ja tutut. Varmasti sai pahanmielen :( Kai sitä ohjelmaakin tehdessä pitäisi jollain tapaa kunnioittaa muiden mielipiteitä. Saahan sitä jokainen oman mielipiteensä sanoa mutta ikävät näkökulmatkin voi esittää vähä fiksummin. Ja pitäs muistaa että kyseessä oli heidän häänsä ja suuri päivänsä.

No särähtihän siinä itsellänikin korvaan jotkut jutut, mutta ne on kyllä suoraan tekemisissä mun omaan näkemykseen esim. miehen alkoholin käytöstä ja naisen raskaudesta. Itse en näe järkeä siinä että rajoittaisn oman miehen saunaoluita tai satunnaisia baarireissuja oman raskauden takia. Kestän kyllä vuoden ja ylikin täysin alkotonta elämää. Sitähän se raskaana olo on ja tätä olen halunnut. Tärkeintähän se on saada se yhteinen rakas lapsi. Miehen odotan olevan mukana raskaudessa mutta en odota että hänkin on raskaana. Mies saa olla tukena synnytyksessä jne. Tärkein paikka missä mies voi olla mukana on minun mielestä se vauva-arki. Silloin on isästäkin oikeasti apua. Silloinhan voidaan vastavuoroisesti päästää äitiä kavereille, ostoksille ja juhlimaankin. Mutta näin siis meillä eikä ilmeisesti heillä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Radio Novassa oli perjantai-aamuna haastateltavana tuo polttareissa selvin päin ollut sulho. Hän sanoi, että se juomattomuus oli oikeesti hänen oma ideansa eikä morsiamen :unsure:

Mä sanoin, että meillähän voitais ottaa tollanen sopimus myös. Että, jos sulhanen juo polttareissaan viinaa niin häät perutaan. Sulho sanoi, että voidaan perua häät sitten saman tien :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Radio Novassa oli perjantai-aamuna haastateltavana tuo polttareissa selvin päin ollut sulho. Hän sanoi, että se juomattomuus oli oikeesti hänen oma ideansa eikä morsiamen :unsure:

Mä sanoin, että meillähän voitais ottaa tollanen sopimus myös. Että, jos sulhanen juo polttareissaan viinaa niin häät perutaan. Sulho sanoi, että voidaan perua häät sitten saman tien :grin:

Hassulta kuitenkin tuntuu, että ne kaverit oli niin selkeesti yhtä mieltä, että käskyt tullut morsiammelta. No, ihan varmaan on dramatiikanhakuisuutta ollut ohjelman tekijöillä, sitä en epäile. Mutta outo asetelma silti.

Asennesulhanen sulla :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli siitä sellainenkin mieleen, että sulhanen ei viitsinyt vahvatahtoiselle bestmanilleen (ainakin ohjelmasta tuli sellainen fiilis, että kaveri oli tosi vahvatahtoinen) perustella itse ehdottaneensa juomattomuutta, vaan piti ehkä helpompana kertoa tyttöystävän toivoneen sitä, niin välttyy ikäviltä väittelytilanteilta.

Morsian taisi olla jo melko pitkällä raskaana häiden aikaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla taitaa olla vähän outo huumorintaju sit ku repesin vaan ihan totaalisesti sitä Vapun kommenttia, että "ainoo mies, jonka nainen haluaa polttareihin on strippari" se oli hyvä heitto, tosi kärjistetty mut huumoria... :D

mua ahdisti kyl tuo meiden häät jakso kun tuntu menevän hiukkasen kontrolloiduks sulhasen tekemiset...sanohan se morsian siinä itekin jossain vaiheessa, että kun se antaa miehelle kaljan käteen ja se saa sillon "luvan" niin sit se juo....

satuhäät katoin vasta ekaa kertaa (miten se onkaan menny ohi :huh: ) ja on kyllä tosi paljon parempi...

mut enemmän vinkkejä tekemiseen sais olla molemmissa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saako nuo hääohjelmiin osallistuvat parit muuten siitä jonkun korvauksen vai onko se ihan ns. huvin vuoksi -meiningillä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Luulen, että useimmille riittää kun pääsee telkkariin. Satuhäistä en ainakaan usko, että saa mitään korvausta, mutta Miedän häissä olen ymmärtänyt, että nämä ohjelman kautta tulevat avustajat on tuotantoyhtiön kustantamia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ Luulen, että useimmille riittää kun pääsee telkkariin. Satuhäistä en ainakaan usko, että saa mitään korvausta, mutta Miedän häissä olen ymmärtänyt, että nämä ohjelman kautta tulevat avustajat on tuotantoyhtiön kustantamia.

Meidän häissä saa pari jotain ilmasia juttuja. Punkkari-mies sai ainakin sen puvun ilmatteeksi, varmaan jotain muutakin.

Katsoin tuossa elämäni ensimmäiset Satuhäätkin, kun siitä jaksosta niin paljon täällä keskusteltiin. Luulin jotain paljon pahempaa tuosta, mutta sehän oli ihan katsottava. Sulhanen puhui paljon, muttei sanonut juuri mitään. Morsian oli aika tossukka. Molemmat vaikutti ihan tyytyväisiltä ja oli isoista rahoista huolimatta suht tavallisia. Morsiamen äidin puhe tuossa lopussa tosin oli vähän omituinen, sen myönnän. Mutta ei sitä rahahommaa nyt niiiiin paljon korostettu tuossa jaksossa kokonaisuudessaan. Ortodoksihäät oli ihan ylimielenkiintoset :)

Ja pakko vielä mainita, että ohjelman nimen kuvottavuuden lisäksi Satuhäillä on myös ehkä kaikkien aikojen oksettavin tunnari :D Muuten ohjelma oli sujuvampi kuin Meidän häät, asiaakin oli enemmän, juontaja oli objektiivisempi ja tykkäsin tarinankerronnan rakenteesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä se sulhasen äidin puhe oli yksinkertaisuudessaan ihana! Ei se mun mielestä ihannoinut sulhasen vanhempien rahoja vaan sitä heidän avioliittoaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilisissä satuhäissä nähtiin yksi syy miksi tämä morsian ei ryöstöjä halua.. :mad: En halua läsähtää kenttään kauniissa puvussa ja rikkoa käsiä naarmuille.. :girl_cray2:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Mulla oli sydän kurkussa siinä vaiheessa kun se morsian lähti lentämään kohti asfalttia :o Olen jo pitkään ollut sitä mieltä ettei meille tule ryöstöä sen takia ettei puku hajoa, mutta nyt olen entistä vakuuttuneempi siitä ettei ryöstöä tule. Mitä yhdestä puvusta, kunhan pysyy morsian ehjänä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään