daria

Recommended Posts

  • 9 months later...
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heippa kaikille. Olemme menossa naimisiin kesäkuussa ja nyt olen epätoivon vimmassa etsimässä meille hääautoa. Toiveissa olisi joko limusiini taikka joku muuten erikoinen auto jenkki ym. vastaava. Olisko jollain tiedossa autoa mitä esim. on itse käyttänyt tai löytyykö itseltä taikka lähipiiristä??? Suht koht edullinen ym. kiitokset vastauksestanne jo etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...

Meillä olis myös haussa vielä hääauto elokuun häihin.

Tunteeko/tietääkö Turun seudulta autoharrastelijaa, jolta voisi kysellä autoa?

Turussa on jokirannassa ja Kupittaalla ainakin kokoontumisia. Löytyy museoautoja ja urheiluautoja. Mieheni bestman onneksi tunsi meille hyvän autoehdokkaan, eikä tarvinnut alkaa sen enempiä panikoida.

Muoks: vastasin toki vuotta myöhemmin, mutta samat pätee edelleen :)

Muokattu: , käyttäjä: UnenNukkuja
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 7 months later...

Nostellaanpa ja kysellään limoja tai hienoja vanhoja autoja Turun seudulta kuskin kera. :)

Moikka!

Monilla jenkkiharrastajilla on omat "clubit" auton merkin ja joskus jopa mallin perusteella ja heidän nettisivuilta löytyy yleensä ainakin tietyn alueen yhteyshenkilön yhteystiedot johon voi ottaa yhteyttä. Uskon että he taas voivat ottaa yhteyttä oman alueen cubilaisiin ja kysellä halukkuutta toimia hääauton kuskina.

esim.

http://www.mustangclub.fi/public/yhteystiedot/

http://www.cccfinland.net/

http://www.corvettefinland.com/

Lisää löytyy googlettamalla auton merkin ja club finland.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Oon koittanu Googletella hääautoja Turun seudulta, enkä oo löytäny ku oikeestaa kaksi! Molempia oon pommittanu sähköposteilla, mut vastausta ei kuulu :o

 

Tietäiskö joku Turun alueelta hyvää hääautoa vuokralle tai kuskin kanssa? Sais olla mieluusti kohtuuhintanenkin (alle 150eur), koska ajatuksena ainakin tällä hetkellä on, että pelkkä kuljetus kirkolta (Paraisten kirkko) hääjuhlapaikalle, joka on n. 2 km päässä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minkä hintanen tuo juhlakyyti.fi-stä löytämäsi auto oli? Ärsyttävää kun pitää maksaa yhteystiedosta..

 

Me tarvittais kanssa Turun seudulta autoa, mutta eipä oikein tunnu löytyvän budjettiin sopivaa.. Laitoin tori.fi:hin ilmoituksen ja jotain traktoria maitolavalla tarjosi joku, ei ihan meidän tyylinen.. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...