Jump to content
Naimisiin.info

Hyvä tutustumis"leikki" jos ihmiset ei tunne toisiaan


markka83

Recommended Posts

Eli siis olen ollut muutamissa polttareissa mukana joissa kaikki vieraat eivät ole tunteneet toisiaan entuudestaan. Meillä on ollut mukava ohjelma numero sitten alkupuolella että on oppinut tuntemaan mistä yhteydestä vieraat morsiammen tuntevat. Eli jokainen ostaa morsiammelle pienen lahjan joka on esim jostain harrastuksesta jota ovat yhdessä tehneet. Jo ihan muutamalla eurolla saa mukavia lahjoa aikaiseksi jotka hyvin kuvastavat suhdetta ja niitä on kiva muistella.

Link to comment
Share on other sites

Olisko sulla vielä jotain muita tällaisia, missä voisivat tutustua?

Mulla polttareihin tulossa "kolmesta eri suunnasta" ystäviä, ja olis kiva et kaikki nauttis päivästä ilman, et pitää miettiä mitä voi ja uskaltaa tehdä kun eivät tunne toisiaan.

Link to comment
Share on other sites

Moikka

Itse olen ollut polttareissa, jossa morsian itse esim. ruokailun yhteydessä kävi vieraat läpi ja kertoi jonkun hauskan muiston / asian, joka kaveriin liittyi ja missä oli tutustunut.

Link to comment
Share on other sites

Mun polttareihin oli keksitty seuraavaa: jokainen osallistuja oli täyttänyt lapun, jossa oli muutama kysymys (tyyliin "omituisin luonteenpiirteesi", "mikä biisi morsiamesta tulee mieleesi" yms. ja mun piti arvailla, mitkä vastaukset olivat kenenkin :) . Tosi kiva, toimiva vaikkakin haastava juttu ja siinä porukan vastauksia läpikäytäessä nimiä tulee sanottua useampaankin otteeseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Minun järjestämissäni polttareissa jokainen toi "lahjan" morsiamelle. Tämä lahja oli jokin esine, joka liittyi jotenkin morsiamen ja lahjan antajan yhteiseen muistoon. Morsiamen piti arvata, mikä esine oli keltäkin ja lopuksi kertoa esineeseen liittyvä tarina.

Lisäksi meillä oli ystäväkirja, joka tuli osaksi polttarikansiota. Ja tapasivathan (lähes) kaikki toisensa jo suunnittelupalavereissa, joista ensimmäisessä esittelimme kaikki itsemme, kerroimme hieman itsestämme ja siitä miten tunsimme morsiamen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kaasoilemissani polttareissa oli morsiamesta visa, joka meillä oli loppuvaiheessa, mutta vois toimia tutustumisleikkinäkin. Idea oli, että jokainen polttarivieras mietti jonkun stoorin itsensä ja morsiamen ystävyystaipaleen varrelta, ja kehitti siitä visailukysymyksen. Esim: "Kun tutustuttiin hiekkalaatikolla, morsian a) varasti mun lapion, B) lauloi aina Känkkäränkkää, c) halusi olla kaikissa leikeissä prinsessa". Jokainen kysyy vuorollaan oman kysymyksensä, muut arvaa (joko keskustellen tai lapuilla), ja morsian kertoo oikean vastauksen (jos muistaa) sekä tarinan taustan. Toimi aivan loistavasti ainakin meillä, kaikki muistaa vähän erilaisia juttuja ja morsiamesta tulee monia eri puolia esiin.

Link to comment
Share on other sites

Siskon polttareissa meillä oli käytössä juuri tuo lahjojen ostaminen, jotka kerättiin sitten "morsiusboxiin". Morsian arvaili keltä on minkäkin esineen saanu ja esineen tuli aina kuvastaa joko antajaansa tai morsiamen ja antajan ystävyyttä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...