Jump to content
Naimisiin.info

parhaat rakennekynnet - Turku


Guest insku

Recommended Posts

niin eli mistä saa parhaat rakennekynnet turusta? itselläni kokemus tasan kahdesta paikasta; kynsistudio chicy (tjsp) ja make-up star (mikälie, se hansassa oleva missä on pinkki sisustus). chicyssä tehtiin todella hyvät kynnet, make-up starissa tehdyt kesti ehkä kaks päivää. tosin se oli kyllä uusi tekijä. kuuleman mukaan se iina joka siellä tekee myös kynsiä, on todella hyvä. ja kai se on tekniikastakin kiinni, noi tippien kanssa laitettavat ei vaan toimi mulla. no mutta joo, asiaan. kokemuksia, kokemuksia?

Muokattu: , käyttäjä: insku
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ai tää ketju on vielä elossa :) Itse valitsin Iina Laineen, joka tekee kyllä omien kokemuksieni mukaan ehdottomasti parhaat kynnet! Ja on vielä huippu tyyppi :) En voi kuin suositella, Iinan liike on puutorin laidalla, ja hinnatkin on kohdallaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Olen käynyt kolme vuotta samalla tekijällä ja jälki on ollut erittäin hyvää. Paikka on kauneushuone crystal yliopistonkadulla. Pentikin ja Subwayn ovesta kulku ja toinen kerros (Yliopistonkatu 26 B II krs, 20100 TURKU). Tämä kyseinen tekijä on juuri nyt äitiyslomalla mutta palailee keväällä/syksyllä. Nyt siellä on toinen tekijä joka myös tekee hyvää jälkeä. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...