Vihkijänä käräjäoikeuden tuomari


piula

Recommended Posts

Meillä tulee vihkijä Helsingin käräjäoikeudesta, joka nimenomaan toivoi, että suunnitellaan vihkiminen vähän pidemmän kaavan mukaan. Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että erittäin mielellään suorittavat näitä vihkimisiä, joten silloin voisi kuvitella, että myös ylimääräiset tekstit yms. sopivat heille myös.

Mä kirjoitan itse meille vihkipuheen, lisäksi tulee musiikkiesityksiä ja kaksi runoa.

Link to comment
Share on other sites

Meillä tulee vihkijä Helsingin käräjäoikeudesta, joka nimenomaan toivoi, että suunnitellaan vihkiminen vähän pidemmän kaavan mukaan. Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että erittäin mielellään suorittavat näitä vihkimisiä, joten silloin voisi kuvitella, että myös ylimääräiset tekstit yms. sopivat heille myös.

Mä kirjoitan itse meille vihkipuheen, lisäksi tulee musiikkiesityksiä ja kaksi runoa.

Hei!

Missä vaiheessa meinasitte että runot lausutaan ja tulee tuo musiikkiesitys? Meilläkin varmaan esitetään laulu, mutten tiedä pitäiskö se esittää sitten kun meidät on julistettu aviopuolisoiksi vai mihin väliin sen työntäisi...

Link to comment
Share on other sites

Piula: Olen alustavasti suunnitellut vihkimisen kaavan seuraavanlaiseksi

1. Alkumusiikki

2. Vihkipuhe

3. Vihkikaava ja sormusseremonia

4. Musiikkia

5. Runo/muu teksti

6. Loppusanat ja "avioliittoon lähettäminen"

7. Loppumusiikki

Jos on vain yksi musiikkiesitys, niin laittaisin sen tuohon kohtaan 4., missä meilläkin on musiikki. Siihen herkkään kohtaan sopii hyvin :). Meillä siis kaikki musiikki (toivon mukaan ainakin) live-esityksia :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...