Sahrami79

Kestävä meikkipohja

23 viestiä aiheessa

Millä tuotteilla saa aikaan kestävimmän meikkipohjan ilman että se olisi kuitenkaan raskas? Itse käytän tavallisissa iltamenoissa Lumenen kevyttä meikkivoidetta, mutta luulen, ettei se tule kestämään hääpäivän menossa. Mikä siis paras merkki ja mitä meikin pohjalle?

Itsellä pintakuiva sekaiho, jos sillä on merkitystä :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taisin jo aikaisemminkin mainostaa täällä, että mun suosikkini on Ben Nye. Olen kokeillut myös Blascoa mutta mun mielestä Ben Nyessä on helpompaa säädellä meikin vahvuutta ja mulla myös sama ihotyyppi. Kallistahan se on, mutta kestääkin kyllä.

Ben Nyen maahantuoja

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lumenella on ainakin silmämeikille oma pohjustusvoide. Luulisi olevan myös kasvoillekin. Tuota silmien pohjustusvoidetta olen käyttänyt ja hyväksi havainnut (siis Lumenen).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin oon kovasti tykänny tuosta Ben Nyestä. Pitää vaan varoa ettei tule laitettua liian paksusti, kun sillä saa helposti semmosen naamio-lookin..:( Toinen mistä oon tykänny on lancomen meikkivoiteet, erityisesti Color Ideal. Mukautuu oman ihon sävyyn ja peittää hyvin, mutta on silti kuulas. Molemmat on aika kalliita, mutta todella riittoisia (ei ehdi tavallisessa käytössä kuluttaa koko putelia/nappia 12kk:ssa...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käyn ammattilaisella meikattavana, mutta pelkään silti, että kun päivän mittaan puuteria tulee tietenkin lisäiltyä, niin meikistä tulee todella paksu ja sitten kun sitä lähtee pois (esim. nenän kohdalta) loppuillasta morsio on kaikkea muuta kuin hehkeä...

Joskus itselleni käynyt myös näin - onko vika meikeissä, vai meikkaajassa :girl_haha: Olen kuullut jostain puuteri-paperista, onko käyttökelpoinen vaihtoehto ainaiselle puuterin tupsuttamiselle??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puuteripaperi on tosi kätsyä. Body Shopilla on ainakin ollut ja ei ole kallista ostaa vaikka ihan testiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin sitä body shopin puuteri-paperia ja oli tosiaan pätevä ostos, kiitoksia vinkistä!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lancomen Tein Idole Ultra on tosi hyvä meikkivoide, se peittää, mutta on ohut eikä sisällä öljyä eli myös pysyy hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Täältä takuu varma meikkivoide ainaisen paksun ja luonnottoman Joe Blascon tilalle; Diorin Nude!

Meikkivoide sisältää aktivisoitua mineraalivettä, jolla taataan hyvä pysyvyys. Alle tarvitsee laittaa hyvä kosteusvoide ettei meikkivoide ota tarvitsemaansa kosteutta omalta iholta. Meikkivoide peittää myös tummat silmänaluset ja kiinnittää huulimeikinkin pysyväksi!

Mahtava tuote!

Itselläni on pintakuiva sekaiho, siis huonoin mahdollinen ihotyyppi, paha couperosa poskilla ja tummat silmänaluset ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Kaikkea olen kokeillut (olen kosmetiikan erikoisliikkeessä töissä ja myyn kosmetiikkaa) mutta tämä on ollut paras, luonnollinen ja kestävä! Suosittelen lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiitos morsian 290510  :give_heart: Mulla samanlainen ärsyttävä iho josta ei millään saa kaunista, pitääkin käydä katsomassa tuota sinun ehdottamaasi, ois super ihanaa jos sais tummat silmänalusetkin piiloon :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

canebolta löytyy aivan loistava ripsiväri just tähän tarkotukseen..lähtee niminttäin 38 asteen vedessä pois..saa ihan rauhassa kyynelehtiä ja ei takuulla valu :girl_cray: :girl_cray: :girl_sigh: .meikkipohjaan käytän joe blascon meikkivoidetta ja ylimääräiset tatuoinnit laittelen piiloon joe blascon tattoo cover voiteella. suosittelen oikeesti tuota caneboa kaikille. sokokset myy ja emotion myymälät ja hinta parinkympin kantturoita..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ripsari ei ehkä liittyny nyt tähän meikkipohjakeskusteluun, enemmänkin ton kaikki ripsistä -ketjun juttua. Jatkan ajatustani sinne.

Takas aiheeseen eli meikkipohjaan. Mä oon tehny juhliin arkea kestävämpää pohjaa niin, että alotan meikkaamisen ottamalla naamasta ylimääräsen rasvan kasvovedellä pois. (Aamulla siis naama pesty ja rasvattu normaalisti.) Naama mulla rasvottuu hurjasti. Sitten laitan (Lumenen) pohjustusvoiteen naamalle (luomille oman silmämeikinpohjustusvoiteensa). Sit näiden päälle laitan ihan normaalit meikit mitä arkenakin, siis meikkivoiteen&puuterin/meikkipuuterin. Kiiltoa pois kiillonpoistopapereilla juhlien mittaan ja vasta sitten puuteria päälle. Mukavasti on kestäny ainakin tähän mennessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosi monelta sarjalta löytyy noita meikinpohjustustuotteita, esim. ysl:llä on hyvät, toinen on matta ja toinen heleyttävä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitahan Jane kommenttia mitä tykkäsit :)

Ja ripsareista, tosiaan Kanebon kolmekasit ja Cliniquen kolmeysit = Lash Power ja High Impact Curling TOIMII!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on aika rasvoittuva, ehkä aavistuksen pintakuiva iho eikä mitenkään kauhean sileä ilman meikkiä. Olen kokeillut varmaan pariakymmentä meikkivoidetta ja nyt olen löytänyt itselleni tosi hyvän: Revlonin Colorstay(with softflex) for combination/oily skin. Pysyy mulla hyvin koko päivän ilman erillisiä pohjustuksia. Siinä sävy 180 on todella hyvä, usein meillä "rasvoittuvilla" on vähän punertavansävyinen iho ja tuon sävyn lievä kellanbeigemäinen vivahde neutraloi tosi hyvin punaisuutta. Nämä meikkivoideasiat on tietty yksilöllisiä että mikä sopii kenellekin mutta voin omalta osaltani suositella tätä Revlonia - hintakaan ei päätä huimaa.

Päivävoiteeksi voin muuten lämpimästi suositella Vichyn Normadermiä; ihana hyvin levittyvä ja kosteuttava mutta kevyt voide ja sopii herkällekin iholle. Käytän myös saman sarjan yövoidetta ja iho-ongelmat on minusta vähentyneet sen jälkeen kun siirryin sarjaan.

Silmämeikin pohjalla olen käyttänyt vuosia Nice Face Cosmeticsin silmämeikinpohjustusvoidetta - ihan loistava tuote, meikki kestäisi varmaan kaksi päivää! Sillä saa myös luomiin hyvän tasaisen vaalean pohjavärin. Sitä siis pohjalle ja vähän irtopuuteria päälle ja sit rajaukset ja luomivärit. Purkki on aika kallis mutta kestää vuosia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaiskos joku neuvoa, minkälainen pohjustus ja meikkivoide olisi hyvä kohtuu herkälle, kuivahkolle iholle?

Mistään kovin paksusta pakkelikerroksesta en niin välittäisi, toiveissa olisi mahdollisimman luonnollinen lopputulos..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Osaiskos joku neuvoa, minkälainen pohjustus ja meikkivoide olisi hyvä kohtuu herkälle, kuivahkolle iholle?

Olisikohan täällä jotain vinkkejä... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaiskos joku neuvoa, minkälainen pohjustus ja meikkivoide olisi hyvä kohtuu herkälle, kuivahkolle iholle?

Mistään kovin paksusta pakkelikerroksesta en niin välittäisi, toiveissa olisi mahdollisimman luonnollinen lopputulos..

Cliniquelta löytyy paljon erilaisia vaihtoehtoja ja kaikki ilman hajusteita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse käytän jatkuvasti mary kayn meikkivoidetta, saa peittävänä ja puolipeittävänä. on luonnollinen ja mattapinta. Pelastus kuumiin kesähäihin löytyy myös mary kay- tuotteista. Voide joka laitetaan meikin päälle ja kiilto katoaa ilman meikin lisäämistä :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse käytän jatkuvasti mary kayn meikkivoidetta, saa peittävänä ja puolipeittävänä. on luonnollinen ja mattapinta. Pelastus kuumiin kesähäihin löytyy myös mary kay- tuotteista. Voide joka laitetaan meikin päälle ja kiilto katoaa ilman meikin lisäämistä :girl_wink:

SE MEIKIN PÄÄLLE LISÄTTÄVÄ TUOTE OLI oil mattifier

vähentää ylim. rasvaa iholta ja kontrolloi kiiltäviä ihoalueita :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Minulla on avonainen olkaimeton puku ja meikkivoide on pakko laittaa myös dekolteelle ja kaulaan (ihoni on tosi epätasaisen värinen, mutta teen meikin silti itse). Osaatteko kertoa, mikä meikkivoide olisi peittävä, mutta tahraamaton ,ettei meikit häivy dekolteelta halauksissa vieraisiin? Entä mikä tuhkimotippa tms. pitäisi meikin koko päivän hyvänä ja ennen kaikkea kiillottomana (body shopin ja lumenen mattavoiteista ei ole minun kohdallani mihinkään)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oisko kellään jotain patenttituotetta tai temppua tooooosi tummiin silmänalusiin. Peitevoiteet kun pruukaa ainaskin mulla mennä ryppyihin ja YSL:n valokynäkään ei meinaa mua pelastaa :/

edit: Kui sokee mä oon? KVG! *blush*

http://www.naimisiin...on/page__st__80

Muokattu: , käyttäjä: Punanapi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ostin häitä ajatellen keväällä Joe Blascon meikkivoiteen, sillä hikoilen kesällä todella paljon varsinkin naamasta, ja halusin että meikistä tulee kestävä. Lisäksi satsasin ja ostin Diorin irtopuuterin lisäksi. Mitään muuta ei laitettu meikkipohjaan, ei pohjustusaineita tms. ja meikki kesti koko päivän eikä edes kiillellyt! Ensimmäisen kerran illalla 9 aikaan kävin kasvopaperilla vähän painelemassa, että pieni kiilto/hiki imeytyi paperiin, mutta muutoin en koko päivänä/yönä koskenut meikkiin. Naama pysyi mattana ja tasaisen värisenä. Vaikka Joe Blasco on todella kallista, kestää se kuitenkin joka päiväisessä käytössäkin kuulemma monilla noin vuoden, ja itse kun en sitä joka päivä käytä niin muutaman vuoden ainakin. Laskeskelin että mieluummin panostaa kerran kun ostelee monia meikkivoiteita, jotka osoittautuvat huonommiksi ja jäävät käyttämättä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään