Guest Miettivä

Miten pitkät, kestävät ja kauniit kynnet yhdeksi päiväksi?

47 viestiä aiheessa

Haluaisin kauniit ja pitkät kynnet hääpäiväksi, mutta en haluaisi maksaa niistä sitä 80€, sillä joudun ne heti häiden jälkeen työn vuoksi poistamaan. Omat kynnet kyllä kasvaisi paksuiksi ja vahvoiksi, mutta juuri työn takia niitä ei voi kasvattaa..

Jotenka, pitääkö vain tyytyä lyhyisiin kynsiin, jossen halua tuota huimaa hintaa maksaa, vai olisiko muita varteenotettavia vaihtoehtoja?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin Seppälästä ostamassa irtokynsipakkauksen ranskalaisella manikyyrillä. Kynnet olivat hiukan lyhyemmät, mitä muut tarjolla olevat ja oikein passelit kun niitä testailin. Pakkauksessa oli 24 kynttä ja maksoi 11,90e. Sisälsi myös liiman, viilan ja puutikun.

Oli helppo ja nopea laittaa, mutta vähän hankalampi poistaa. Kolme päivää niitä pidin ja sitten lähti peukuista kynnet irti, niin poistin sitten loputkin. Eniten aikaa meni siinä, kun sovitteli mikä kynsi istuu parhaiten mihinkin sormeen...

Taidan minä ainakin tyytyä näihin hääpäivänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ne rakennekynnetkään tarjouksessa kovin paljoa maksa. Helsingistäkin saa tarjouksena monesta paikasta jollain 30-40€ ja ainakin joissain paikoissa on pysyvyystakuu....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ei ne rakennekynnetkään tarjouksessa kovin paljoa maksa. Helsingistäkin saa tarjouksena monesta paikasta jollain 30-40€ ja ainakin joissain paikoissa on pysyvyystakuu....

Missä saa noin hyvään hintaan? Mulla meinaan viikon päästä häät ja tolla hinnalla jo voisin käydäkin ottamassa rakennekynnet!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakennekynsien kanssa pitää vaan muistaa se että omaa kynnen pintaa täytyy "karhentaa" että rakennekynsi pysyy siinä päällä ja sitten kun ne poistaa niin kestää todella kauan ennenkuin oma kynsi on taas sileä ja nätti.

Ja maksaahan se rakennekynsien poistatuskin vaikka 40€:lla kynnet paikoilleen saisikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Broadwayn tekokynnet on ihan loistavat! Kestää useamman päivän ja hintaa tulee hiukan yli 10 euroa. Kynsiä saa ihan "puhtaina" tai sitten jo valmiiksi koristeltuina.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitkä tekokynsistä eivät ole niin 'kaarevia' vaan enemmänkin melkein suoria sivuttaissuunnassa? Itselleni ei istu sitten mitenkään sellaiset varsin siron näköiset kaarevat kynnet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ei ne rakennekynnetkään tarjouksessa kovin paljoa maksa. Helsingistäkin saa tarjouksena monesta paikasta jollain 30-40€ ja ainakin joissain paikoissa on pysyvyystakuu....

Missä saa noin hyvään hintaan? Mulla meinaan viikon päästä häät ja tolla hinnalla jo voisin käydäkin ottamassa rakennekynnet!

Ainakin Sörkässä oli tarjous joku 1-2kk sitten kun Alepan viereen avattiin uus kynsistudio, en tiiä mikä hinta on nyt..... Monissa uusissa paikoissa on tollasia tarjouksia ja sit on jotain harjottelijan tekemiä kynsiä halvemmalla. Itiksessä on siellä Cittarin yläkäytävällä kans joku suht uus paikka missä on ollu halpaa. Mut oon kuullu siitä sekä ruusuja, että aika pahoja risuja. Varauksella sinne....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ainakin Sörkässä oli tarjous joku 1-2kk sitten kun Alepan viereen avattiin uus kynsistudio, en tiiä mikä hinta on nyt..... Monissa uusissa paikoissa on tollasia tarjouksia ja sit on jotain harjottelijan tekemiä kynsiä halvemmalla. Itiksessä on siellä Cittarin yläkäytävällä kans joku suht uus paikka missä on ollu halpaa. Mut oon kuullu siitä sekä ruusuja, että aika pahoja risuja. Varauksella sinne....

Mä päädyin nyt kokeilemaan tuonne: http://www.kauneusstudio.com/

Eli kynsien laitto 45 euroa. Toki huoltokin sitten on 40 euroa tuolla, mutta en ole varma huollatanko vai jääkö vaan tähän yhteen kertaan..

Osaako joku kertoa paikkaa, jossa saisi huollon alle 40 euron?

Muokattu: , käyttäjä: a_paradise_79

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ainakin Sörkässä oli tarjous joku 1-2kk sitten kun Alepan viereen avattiin uus kynsistudio, en tiiä mikä hinta on nyt..... Monissa uusissa paikoissa on tollasia tarjouksia ja sit on jotain harjottelijan tekemiä kynsiä halvemmalla. Itiksessä on siellä Cittarin yläkäytävällä kans joku suht uus paikka missä on ollu halpaa. Mut oon kuullu siitä sekä ruusuja, että aika pahoja risuja. Varauksella sinne....

Mä päädyin nyt kokeilemaan tuonne: http://www.kauneusstudio.com/

Eli kynsien laitto 45 euroa. Toki huoltokin sitten on 40 euroa tuolla, mutta en ole varma huollatanko vai jääkö vaan tähän yhteen kertaan..

Osaako joku kertoa paikkaa, jossa saisi huollon alle 40 euron?

Mä käyn tuolla, olen käynyt puolisen vuotta. Olen ollut tosi tyytyväinen, Nina tekee huolella kynnet ja minulla ovat kestäneet hyvin. Huolto maksaa siksi lähes saman verran kuin uudet kynnet, koska siihen menee lähes saman verran aikaa. Työ tehdään huolella.

Uusiin ja halpoihin paikkoihin suhtautuisin ainakin itse varauksella. Ei ole mielestäni mahdollista tehdä hyviä, kestäviä kynsiä turvallisilla laatuaineilla, jos hinta on naurettavan halpa (tilavuokraakin pitää maksaa). Vaikka toisaalta monen paikan hinnoissa on paljon ilmaakin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aikoinaan ennen kun kaverit teki kynsiä, kävin Keskustassa forumia vastapäätä (oisko Mansku 5:nen) laitattamassa kynteni. Siinä on päällekkäisissä kerroksissa 2 kynsistudiota. Kävin siinä alemmassa. Uudet kynnet oli 50€ j a huolto 30€. Mitkään kynnet mulla ei oo pysyny ammattilaisen tekemänä yhtä hyvin ko ne. Vaikka mä availin laatikoita niillä, yms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Aikoinaan ennen kun kaverit teki kynsiä, kävin Keskustassa forumia vastapäätä (oisko Mansku 5:nen) laitattamassa kynteni. Siinä on päällekkäisissä kerroksissa 2 kynsistudiota. Kävin siinä alemmassa. Uudet kynnet oli 50€ j a huolto 30€. Mitkään kynnet mulla ei oo pysyny ammattilaisen tekemänä yhtä hyvin ko ne. Vaikka mä availin laatikoita niillä, yms.

Valitettavasti tuohon hintaan ei onnistu kynsien tekeminen keskustassa tätä nykyä... Ja toki kynsien pysyminen on yksilöllistä. Mietin vaan, että jos noin halvalla pystyy kynnet tekemään, jostain on pakko tinkiä (sijainti, toimitila tai aineet ja itse ainakin tingin mieluummin sijainnissa ja toimitiloissa, eli käyn kauempana toimitiloissa, jotka eivät ole viimeisen päälle, kuin aineiden turvallisuudessa). :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen nähnyt citymarketissa ihan kauniin näköisiä tekokynsiä, onko kukaan kokeillut?

Minua mietityttää se kuinka hyvin ne pysyvät..

Yleisesti tekokynsiä on on vissiin joko liimattavia tai jollain geelillä kiinnitettäviä? Onkohan näitten kiinni pysymisessä eroja..

Itselläni on myös työ, jonka takia en pysty pysyviä pitkiä kynsiä laittamaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ainakin ne ihan halpisliimattavat on pysyny paremmin kun ne geelillä laitettavat kaupan tekokynnet, tähänkin varmasti vaikuttaa oman kynnen laatu ja muoto. Kokeilemalla selviää parhaiten...

Liimattavat mulla on parhaimmillaan pysyny joku viikon-puoltoista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miltä nuo halpiskynnet näyttävät? Siis saako aidon näköisiä? Täytyy varmaan jossain välissä testata..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ne Seppälän halvat kynnet pysyivät muuten hyvin, mutta peukaloiden kynnet lähtivät jo tokan vuorokauden aikana. Oli kyllä aika haastavaa pukea vaippaa ja vaatteita rimpuloivalle vauvalle. . . Huomasin siinä tuoksinnassa toisen kynnen irronneen ja sitten sitä piti etsiä jopa sieltä vaipasta, kun ei muualta löytynyt :girl_haha: .

Liima oli todella haastavaa irrottaa. Käry oli kamala kun liottelin kynsiä kynsilakanpoistoaineessa. Vieläkin on liimajälkiä kynsissä, kun en saanut kaikkia pois.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nuo seppälän halpiskynnet on kyllä mulla pysyneet ihan mukavasti muutaman päivän ja kyllä ne sen hääpäivän ainakin kestää, kun tuskin silloin niin hirveästi mitään sellaista tekee missä voisi kynnet irrota. Niistä saa kivan näköset lakalla ja koristeilla ja on kyllä ihan aidon näköiset.

Jos haluaa kynsistä nopeasti eroon, en tosiaan suosittele rakennekynsiä.

Ne on niin tiukkaan kiinni, että irtisaaminen heti muutaman päivän jälkeen ei onnistu kuin liikkeessä.

Lisäksi oma kynsi menee ihan järkyttävään kuntoon ja kestää kauan ennenkuin palautuu normaaliksi.

Itsellä oli ennen aina rakennkynnet, mutta nykyisen työn ja harrastusten takia en pysty niitä pitämään. Kokemuksesta voin sanoa että kun se rakennekynsi ei katkeakkaan eikä lähde irti kun jää kiinni ja koko kynsi repeytyy irti sormesta niin se ei ole kovin mukavaa....

Tämän jälkeen olen luovuttanut ja hyväksynyt, että ne ei mulla vaan ole turvalliset ja pakko tyytyä omiin tynkäkynsiin :girl_mad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Broadwayn tekokynnet on ihan loistavat! Kestää useamman päivän ja hintaa tulee hiukan yli 10 euroa. Kynsiä saa ihan "puhtaina" tai sitten jo valmiiksi koristeltuina.

Moi

Mistä niitä broadway kynsiä saa? Kestääkö ne "normaalia" käyttöä koko hääpäivän? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

d052b705a2105829c6df328cd6695da6.jpg

Itselläni on kerran ollut tälläiset broadway- kynnet ja ne ostin prismasta. hintaa oli joku 10e pintaan ja kestivät hyvin monta päivää! Kynnet kiinnitetään omiin kynsiin liimalla joka tulee paketissa mukana ja sen liiman voi hyvin sujauttaa "morsiuspussukkaan" hääpäivänä jos tuntuu ettei luota "pitoon".

Itse ajattelin kyseiset kynnet ottaa hääpäivänäni. Kauniit, edulliset ja hyvin yllättävän luonnollisen näköiset kynsissä.

tässä vielä linkkiä: http://www.amorosa.fi/component/page,shop....mart/Itemid,34/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon ostanut joihinkin vuosijuhliin pariin kertaan Anttilasta kans jotku perusirtokynnet ranskalaisella manikyyrillä valmiiks koristeltuina. Ihan vinkkinä, että itse ainakin jouduin aika paljon muotoilla kynsiä, siis lyhentää että valkoinen osuus lähtee nätisti oikeasta kohdasta, ja toisaalta viilailla sieltä täältä. Mutta siis irtojakin voi ihan huoletta leikellä saksilla ja viimeistellä viilalla, niin saa paremmin omiin kynsiin sopivat. Näyttävät ihan näteiltä, tosin jotkut mallit ovat melko paksua tavaraa. Pysyivät oikein hyvin koko päivän ja pari seuraavaakin. Irrottelu tosiaan ei ollut mukavinta puuhaa niinkuin joku tuossa jo kommentoikin. Mutta aivan varteenotettava vaihtoehto!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ovatko nuo broadway kynnet kovinkin kaarevat? Omat kynteni ovat lähestulkoon suorat ja tuntuu miltei mahdottomalta löytää sopivia irtokynsiä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella noita Brodwayn kynsiä, itse olen niitä useita kertoja käyttänyt eri tilaisuuksissa. Niitä on eripituisia (short, normal ja long) ja levysiä. Itsellä joutuu työn puolesta olemaan lyhyet kynnet, joten olen käyttänyt noita short-pituisia eivätkä tunnu liian pitkiltä luonnostaan lyhyt kyntiselle :) Kynnet kestävät hyvin paikallaan kuulemma useita päiviäkin, itse olen niitä pitänyt vain päivän kerrallaan. Poistamiseen on olemassa oma Brodwayn kynnenpoistoaine, jossa kynsiä liotetaan n. 5 min. ennen kuin ne liukenevat. Repimistä ei suositella, mutta niin olen itse tehnyt... heh.

Itse suunnittelin laittavani hääpäivänä juuri ko. Brodwayn kynnet jonkinlaisella koristuksella. Löytyy tosi kauniita malleja ruusuilla ja ilman...

Niin ja kaarevuudesta... normaalilta ne minusta vaikuttaa, omiin kynsiin ainakin juuri sopivat... :) :)

Muokattu: , käyttäjä: Eerika*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tyhmä kysymys kokemattomalta: Oletteko laittaneet / laitatteko (esim. Broadway) tekokynnet vasta hääpäivänä vai jo edellisenä iltana? Itselläni hääpäivän agenda näyttää aika mahdottomalta (oletan, että ekakertalainen ei noita kynsiä koristuksineen ihan hetkessä taio sormiinsa) ja ainoa mahdollisuus olisi ahkeroida ne edellisenä iltana (joka sekään ei ole ihan joutilaisuudelle omistettu...).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen ajatellut että kaasoni tulee mukaan kampaajalle ja siinä samassa laaso voi liimailla kynteni paikoilleen kun esim. hiuksia rullataan tms.

Noi brodwayn kynnet kyllä kestää vaikka laittais jo edellisenä iltana. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie varmaan laitan ne kynnet jo edellisenä iltana. Toisen varmaan hankala laittaa niitä paikoilleen, voi tietty onnistuakin. Muista ennen kynsien laittoa pehmentää käsiä esim. lämpimässä vedessä (elä missään nimessä laita rasvaa) ja työnnä sen jälkeen kynsinauhat "lyttyyn" pakkauksessa mukana olevalla puutikulla, ettei tekokynsi mene kynsinauhan päälle. Kuullostaa monimutkaiselta, mut ovat hyvin helppo laittaa paikoilleen. Pakkauksessa on ohjeet mukana. Voithan jo etukäteen harjotella, koska yhdessä pakkauksessa taitaa olla 24 kpl kynsiä.

Koristeet on jo valmiiksi kiinni kynsissä, joten niitä ei tarvitse ruveta liimailemaan ellei itse halua laittaa koruttomiin kynsiin esim. strasseja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään