Minttu06

Onko polttareihin "pakko" osallistua?

7 viestiä aiheessa

Onko mielestänne polttareihin pakko osallistua? Kesällä olisi tulossa yhdet polttarit ja minulla on juuri silloin tiedossa että töissä on todella kiire (uusi työ ja uudet tehtävät). En siis haluaisi lisätä itselleni lisästressiä ja matkustaa juhannuksen jälkeen eri paikkakunnalle polttareihin, joihin menisi koko viikonloppu. Kyse ei ole siis haluamisesta vaan omasta jaksamisesta, onko siis minulla oikeus kieltäytyä osallistumasta oman jaksamiseni vuoksi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tottakai on oikeus olla osallistumatta. Saattaisin jättää itsekin kaukaisemman kaverin polttareihin osallistumisen väliin tuollaisessa tilanteessa. Tietenkin eri asia, jos juhlakalu on sisko, paras ystävä tms. On varmasti polttariseurueellekin mukavampi, jos kaikki on täysillä mukana.

En siis tarkoita, ettetkö haluaisi varmasti osallistua, mutta itse en ainakaan ole parasta seuraa väsyneenä ja stressaantuneena. Toisaalta taas tuollainen hauska tapahtuma voisi saada irtautumaan stressistä. Itse en ainakaan ole kertaakaan katunut, jos olen saanut itseni väsyneenäkin revittyä juhlimaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miun polttareihin ei ainakaan ole kaikki tulossa jotka on kutsuttu. Ei se minua haittaa, juhlitaan sillä porukalla joka pääsee paikalle...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tarvitse osallistua polttareihin. Itse en ole osallistunut kuin muutamiin. Yleensä juuri pitkien välimatkojen takia. viikonloput kun oli ainoita aikoja jolloin sai levätä rauhassa. En mie edes olettanut että kaikki osallistuis mun polttareihin ketä kutsuin, juuri edellämainittujen syöden tähden ja se oli musta ihan ok.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

eihän nyt kukaan ihminen aina kaikkiin juttuihin voi päästä osallistumaan....kuhan vaan kohteliaasti ilmoittaa esteestä niin ei luulis kenenkään loukkaantuvan tai olevan ihmeissään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mietin tätä samaa myös. Sain polttarikutsun kaverini polttareihin ilm. hänen kaasoltaan. Viestissä ilmoitettiin suurempi summa, jolla polttareihin osallistuvien tulee olla mukana ja myös osallistumisesta täytyy ilmoittaa jo kuukausia etukäteen!

Itse jättäisin suosiolla tuollaisen kutsun jälkeen jutun väliin. Sain kutsun viime kesän polttareihin ja kyseessä oli hyvä ystäväni. Kaasot ottivat tosi hyvin huomioon kaikki kutsutut ja meidän ajatukset polttareiden järjestämisestä. Summa maksettiin jälkikäteen sen mukaan kuinka paljon oltiin kulutettu, mutta alustavasti oli vähän rajattu kuinka paljon saisi kulua. Muutamia jäi polttareista pois muiden menojen vuoksi ja morsian kyllä sen ymmärsi. Itselläkin oli epävarma tilanne osallistumisen suhteen, koska siinä vaiheessa, kun polttareita suunniteltiin, olin viimeisilläni raskaana enkä tiennyt, kuinka monen viikon ikäinen lapseni olisi polttareiden aikaan. Kaasot ymmärsivät tämän hyvin ja morsian oli varsin yllättynyt, kun muutamaksi tunniksi pääsin lopulta polttareihin mukaan. En siis usko, että olisi ottanut nokkiinsa, jos en olisikaan päässyt mukaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään