-Minttuliini-

Savonlinnan kukkakaupat

8 viestiä aiheessa

Asun Etelä-Suomessa, mutta olen menossa naimisiin Savonlinnassa.

Osaisiko joku suositella jotain kukkakauppaa, kertoa kokemuksia tms.?

Googlettamalla en saanut kovinkaan kummoisia tuloksia.

Kertokaa ja ohjatkaa ihmeessä, jos vasvaava ketju jo löytyy, itse en huomannut!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Itse menen myös tänä kesänä naimisiin Savonlinnassa ja minulle ovat monet suositelleet Kukka ja sidonta Villi-Ruusua. En ole vielä itse käynyt paikan päällä, mutta olen tosiaan kuullut tästä paikasta vain hyvää. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva, että muutkin etelän asukit menevät Savonlinnassa naimisiin. :) Mekin mennään ja tuo Villi-Ruusu oli oiva vinkii. Kiitos.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toinen jonka jotkut ovat maininneet on sitten tuo Kukkakauppa Gerbera. Se on ihan keskustassa, melkein vastapäätä pikku-kirkkoa, joten sijainniltaan parempi kuin villi-ruusu. Villi-ruusu on sillan takana ja jos sattuu silta olemaan auki, niin kuin kesällä usein on, voi kukkien hakumatka kestää kauan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kiitos vinkistä. Jos siis pidetään ruusu ja gerbera mielessä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse Savonlinnassa kauan asuneena voin suositella ainakin tuota Gerberaa, joilla on pitkä historia ja hyvä maine. Toinen hyvä paikka on Pääskylahden puutarha, josta en ole varma että tekevätkö esim morsiuskimppuja, mutta koristekukkia ym sieltä löytyy tosi paljon, eli useita kasvihuoneellisia, ja hinnat on ollu edullisia ainakin verrattuna tähän pääkaupunkiseutuun. Kannattaa soitella ja kysellä.. :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mukavaa, että tänne on tullut vinkkejä!

Toivoisin, että siinä keskustasta löytyisi joku kukkakauppa, sillä luultavasti joudun jalkaisin kimpon hakemaan. Meidät vihitään Tuomiokirkossa ja siinä lähellä on kampaaja ym.

Tuonne Gerberaan voisikin soitella ja kysellä tilannetta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyisköhän tuolta Pääskylahden puutarhasta sankoruusuja?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään