Jump to content
Naimisiin.info

Polttarit Vaasassa


Guest Vieras

Recommended Posts

Onko sinulle pidetty polttarit Vaasassa tai oletko ollut mukana juhlimassa?

Ideoita tarvittaisiin, kun juhlat pitäisi järjestää, mutta asun itse muualla. Netistä ei kovin meneviä ideoita ole löytynyt. Keilailu ei ole se ykkös tekeminen, vaikka toki hauskaa onkin.

Ja jos tiedät kivaa mökkiä suht lähellä keskustaa, niin sekin tieto auttaisi kovasti.

Kiitos paljon!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Heippa!

Olen innostunut aloittamaan Itsenäisenä ihonhoitokonsulttina. kokeilin tuotteita ensimmäistä kertaa ihonhoitoillassa ystäväni luona ja hullaannuin täysin niihin. Et sitoudu mihinkään, vaikka järjestäisit illan, muuta kuin pitämään hauskan ja rennon illan ;)

IHONHOITOILTA MUKAVASSA SEURASSA?

Halutessasi hemmotella ystäviäsi/tuttaviasi/sukulaisiasi, voit kutsua 3-6 naista ihonhoitoiltaan (tai päivään) kotiisi! He voivat tulla meikit kasvoilla tai ilman. vieraasi tekevät käsi- ja kasvohoidon itse itselleen minun opastuksellani. Tilaisuus kestää n.2h

Lahjaksi tästä saat 30euron tuotelahjakortin!

Voin myös tulla erilaisiin tilaisuuksiin: Polttareihin, saunailtoihin, naisten muihin “illanistujaisiin” tms.

e-mail: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Omat polttarini olivat vasta viikko sitten Vaasassa ja minua vietiin Singsbyhyn ratsastamaan (Tanjan tupa on tallin nimi nykyään), välissä käytiin vähän evästämässä, jonka jälkeen vietimme n. 1,5h tankotanssitunnilla POle-a-holic nimisellä tanssisalilla Vöyrinkaupungin kupeessa.

Mökeistä en valitettavasti osaa sen kummemmin sanoa, itse olimme erään kaverini vanhempien mökillä saaressa. Mutta ainakin omat polttarini Vaasassa ja vieläpä sadesäällä olivat kaikin puolin mainiot, joten kyllä sieltä jotain tekemistä löytyy. Riippuu tietysti niin paljon morsiamen tyylistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...