Jump to content
Naimisiin.info

Miljöökuvaus Oulussa


zezz

Recommended Posts

Ainolanpuistossa vaan tuppaa olemaan aina aika paljon väkeä (jonka vuoksi se on meiltä ainakin pois laskuista, mua alkaa ujostuttaan ja oon muutenkin tosi hankalana aina kuvissa...). Jos väki ei haittaa niin sitten siellä on kyllä ihan kivoja paikkoja.

Meille kuvaaja ehdotti esim. Pikisaarta, Toppilan tehdasaluetta, Kuusisaarta ym.

Koiteli on aivan ihana paikka kyllä ottaa kuvia. Itse asustellaan aika lähellä Koitelia ja kaupungissa kaikki meikit ym, niin ei viitsitä vaan edes takaisin koko aika ajaa, joten kaupungista kuvauspaikka valitaan. Olisikin tarkoitus lähteä ajelemaan joku päivä noita meidän kuvaajan ehdottamia paikkoja läpi ja valita just SE paikka :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Meillä kuvat otettiin Koitelissa ja tosi kivat tuli, lenkkarit jalassa seikkailin kallioilla ja sitten vain juhlakengät jalkaan itse kuviin! :girl_haha:

Kiirus tosin meinasi tulla, koska meikit olivat keskustassa, samoin sitten vihkiminen, joten kyllä siinä tietty vähän ajelua tulee. Mutta kuvat olivat ihania! :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Meillä kuvat olisi otettu Oulujoen rannalla Vanhan pappilan pihalla, jossa punaisia aittoja, joki, koivukuja yms. Kuvaus siellä onnistuu ainakin Fotomyllyn kautta. Sää ei vaan suosinut ja otimme kuvat studiossa, johon kyllä olimme tyytyväisiä. Tietysti ensin harmitti ulkokuvauksen peruuntuminen, mutta minkäs teet...

Muokattu: , käyttäjä: K82
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Oulun seudulla on kylla paljon ihania niin perinteisia kuin omaperaisempiakin paikkoja. Olisiko teilla valokuvaajaa keta voisitte suositella? Meilla kamera menee yleensa sinne minne minakin, mutta en kuitenkaan sattuneesta syysta voi itse ottaa meidan haakuvia :girl_haha: :girl_haha: Halutaan etta tutut voivat nauttia itse juhlasta ja juuri taman vuoksi haluttais hyva meille tuntematon kuvaaja joka osaisi 'vangita' juuri oikeat hetket :-X kameralle.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...