Rainbow72

Jännittääkö? Pukkaako paniikkia?

36 viestiä aiheessa

... mulla näyttää toi laskuri nyt kirjoittaessa että 33 päivää.. ja PUKKAA PANIIKKIA!!!!!!!! Siis mahassa vääntää ja ahristusta pukkaa :D:D Huvittavaa on se, että mä en ole mikään jännittäjä. Nyt olen :D Mitä se sitten on hääpäivänä? Voi voi...

Lähinnä kai on semmoinen järjestelypaniikki. Ehtiikö saada kaiken valmiiksi, muistaako järjestellä/hoitaa kaiken jne.. :hysteric: Sit toki ne juhlat. Herrajumala sielä on yli 80 ihmistä möllöttämässä meitä!! APUVAAAA!!!! :D:DD:D Me kun päätettiin niin pöntösti että se rekkarointi tapahtuu siellä juhlapaikalla. Nyt vähän hirvittää. Se on kuitenkin aikas intiimi ja herkkä tilanne. Sielä sitte sukulaiset kattelee että nonniiih... siinä ne lepakot on. :girl_blum: Pussaavatki. PUSSAAVAT??? Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! ei ei ei en kyllä PUSSAA muihin nähden :D *naur* :girl_haha:

. ja joo ja sillai.

Panikoikaa mun kanssa, jookos :D?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on yks jolla pukkaa paniikki :girl_impossible:

Meillä on enää aikaa 17 päivää ja tuntuu että se menee niin nopeesti ettei tajuakaan.

Viikonloppuna oli polttarit ja nyt maanantaina mä vasta oikeesti hoksasin, että naimisiinhan tässä ollaan kohta menossa. Vasta polttareiden jälkeen se iskostu tajuntaan, että kohta se tapahtuu!

Ei meillä enää hirvittävästi oo järjestelyitä tekemättä, mutta jotenkin tuntuu, että mä unohdan jotain aivan totaalisesti. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

täällä kans yksi. vaikka koko ajan olen ajatellut, että ei tässä ole mitään paniikkia ja tuskin tuleekaan, niin kai sitä nyt kuitenkin on vähän ilmassa... välillä oli jo semmonen olo, että ei ois pitäny alkaa järjestää koko häitä, ois päässy niin paljo helpommalla kun ois vaan käyny maistraatissa ja vaikka ulkona syömässä sen jälkeen. sisko-kaaso soitti yks ilta niin saakelin pahantuulisena ja kyseli jotain hääjuttuja, jotka mun (ja puolison) muistin mukaan oli sovittu jo kauan sitten ja siitäkin tuli sellainen olo, että tästä ei tuu yhtään mitään... olen tullut myös siihen tulokseen, että en luota juhlapaikkamme pitopalvelun emäntään sentin vertaa! jos tyyppi puhuu hula-tuotteista ja tefa-juustosta, niin miten se osaa muka tehdä esim. tomaatti-mozzarella-rucola -salaatin?!?! lähetän sille ehkä ohjeen ihan oikeesti, koska kaikkein kauheinta olisi, että joutuisin itse hääpäivänä panikoimaan ja järjestelemään ja ohjeistamaan pitopalvelun henkilökuntaa! ystävä-kaasolleni jo panikoin ja hän sanoi, että jos pitopalvelu ei osaa, niin kaasot ja bestmanit rientävät apuun. mutta kun en halua sitäkään, että kaasot ja bestmanit joutuvat koko juhlan ajan pitämään muita silmillä ja varmistelemaan ja tarkkailemaan ja tekemään koko ajan jotain, koska kyllä heidän pitää saada juhlia meidän kanssa! saapa nähä mitä tästä tulee...

Muokattu: , käyttäjä: Tuu-tikki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuutikilla ihan selkeä paniikki oireisto päällä... kuuulostaa tutulle. Itse pitäs tehdä KAIKKI niin ei tarttis hermoilla :P On se kumma miten tämmöisessä hääasiassa sitä panikoi vaikkei muuten panikois. KAIKKI VOI MENNÄ PiELEEN KÄÄÄÄÄÄÄÄK!!... mä laittasin pitopalvelulle tarkan ohjeen :D

Hui ja Zallukalla on laskuri jo paljon lähempänä. Taas alkoi jänskättää.. voijjj eiiijj...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, kyllä tässä alkaa jo jänskättää.. H-hetkeen on 16 päivää.. Iltaisin ei tahdo uni tulla, kun päässä pyörii vain hääjärjestelyt. Eilenkin illalla pyörin sängyssä ja mietin mitä tämä on viikon päästä.. ja vimppa päivänä ennen hääpäivää ei varmasti sit nukuta ollenkaan :girl_impossible:

Hommat on jo melko hyvällä mallilla, mutta silti. Joo ja sit kun vihdoin nukahtaa, niin näkeekin jo hääpainajaisia, jossa mitkään järjestelyt ei pelaa.; milloin olen mitäkin erittäin oleellista unohtanut tai sitten huomaan vihkihetken olevan ihan kohta ja minulla on puvut hukassa ja kampauksessa käynti jäänyt kiireessä tekemättä...

Yritän miettiä, et tää on kai sitä henkistä valmistautumista, mutta silti. Huoh, no jatketaan panikoimista!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Skriivasin tossa just edellä tästä panikoinnista ja en sit hokassu (kaiken tämän hätäilyni takia), et tää oli parisuhteen rekisteröinti palsta. Meidät vihitään kirkossa, mut yhtä kaikki samanmoisesti meillä kaikilla varmaankin tätä paniikkia pukkaa!!! Tsempataan ja eiköhän kaikki kuitenkin hoidu ja saadaan päivästämme ikimuistoinen, mitä sit vanhana kiikkustuolissa muistellaan ja ehkä ne kommelluksetkin, joita mahdollisesti tulee, sit (ainakin jälkeempäin) naurattaa!!! :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin oli polttarit viime viikonloppuna ja sit se vasta iski tajuntaan: H-hetkeen ennee reilu kolme viikkoo... Olen kirjoittanut runon tulevalle vaimolleni ja paniikki alkaa iskee sen lukemisesta koko hääväen kuunnellessa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ohhoh, niimpäs onkin parisuhteen rekisteröinnistä kyse, nooo ei kai sillä ole niin väliä.

Meillä on enää 9 päivää aikaa..nyt on jo todellinen paniikki. Ei silleen järkkäilyjen kans, mutta mielessä myllertää niin ettei ikinä. Toivotaan onnea kaikille hääpäiväänsä odottaville :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

joo eihän se haittaa kyllä tänne voi kirjoittaa vaikka tää on parisuhteen rekkarointipalsta. Ihan samat jututhan ne on =) Ja kyllä mää ainakin ihan täysin hyväksyn heteroliitotkin :girl_haha: no joo,, vaan khyyllä,,, jännitys vaan paisuu ja kasvaa! Mun laskuritkin sanoo toinenn että 21 pvää ja toinen että 22 ,,noh, vähän enää jäljellä!

Isosti onneva viimehetken jännityksiin kaikille pareille ja morsioille ja sulkuille! =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ja kyllä mää ainakin ihan täysin hyväksyn heteroliitotkin :girl_haha:

Sun oivalluksia on ihana lukea :-X Kiitos kun piristät meitä tylsiä heteroita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No nyt alkaa jo vähän jännittää. Reilun viiden tunnin päästä pitäis olla käräjäoikeudessa, ja oletettavasti noin kuuden tunnin päästä on siviilisääty sitten vaihtunut.

Varsinaisesta paniikista ei voi kuitenkaan puhua... Paikalle ei ole tulossa meidän lisäksi kuin vanhempamme, ja niiden kanssa mennään sitten syömään sen jälkeen. Varsinaiset juhlat on sitten kolmen viikon päästä. Tällä hetkellä tuntuu, että nekin on aika hyvin järjestyksessä, mutta eiköhän se paniikki ehdi iskeä sitten vähän lähempänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

APUA.

Ollaan tässä viimeinen kuukausi tehty remonttia meidän uudessa ihanassa kodissamme ja hääjutut on jääneet hieman vähemmälle... Eilen sitten syöksähti tajuntaan, että häihin on kaksi kuukautta. Apua.

Me ei päästy pitämään siunaustilaisuuttamme sinne minne oltaisiin haluttu. Kutsut pitäis jo kovaa vauhtia lähettää ja nyt ei sitten tiedetä, että mihin vieraita ollaan kutsumassa. Paska!!! Paniikki iskee. Meillä oli sellainen varasuunnitelma, mutta se paikka olikin ihan hirveä... Äääää!! :girl_cray2:

Meidän juhlapaikka ei oo mitenkään tarpeeksi "arvokas", että siellä voisi siunaustilaisuutta pitää.

Olispa helppoa olla hetero. Siitä vaan miettimään, että mihinköhän kauniiseen kirkkoon tms. tahtois. :girl_to_take_umbrage2:

MUOKS:

Siunauspaikka on nyt löytynyt. Se on ulkona... Mutta se on niin uskomattoman kaunis. Kaikki pitää peukut pystyssä, ettei meidän siunauksen aikana sitten sada tai myrskyä...

Muokattu: , käyttäjä: Riesa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

en edelleenkään sanoisi mitään kamalaa paniikkia olevan, mutta puolisoni sanoi juuri eilen, että hänelle alkaa tulla paniikki. pelkää ressukka ettemme saa kaikkea tehtyä. tänään tosin kun katsoin puhelimen kalenteria varatessani aikaa hiusten leikkuuseen, niin tajusin, että olen enää kolme viikkoa töissä ennen häitä! viimeisen viikon ennen häitä pidän lomaa. (joo, todellinen lomaviikko... varmaan todella rentouttava! :girl_haha:)

no mitäs meillä on sitten vielä tekemättä:

- osa menuista tekemättä (tehtynä ehkä 1/3)

- osa paikkakortti-hääkarkkipusseista tekemättä (tehtynä n. 9/10)

- osa servettirenkaista tekemättä (tehtynä n. 6/10)

- häävalssi harjoittelematta (harjoittelin sitä kyllä toisen bestmanin kanssa tukevahkossa humalassa, mutta se ei taida paljon auttaa :girl_haha:)

- osa viineistä ostamatta (ostettuna 2/3)

- kaikki muut juomat ostamatta

- itse tehtävät ruuat (lähinnä salaatteja ja leipomuksia) testaamatta (tosin osa testattu jo aiemmin)

- tienvarsikyltit tekemättä ja suunnittelematta

- hääauton ikkunateksti tekemättä

ainakin nuo nyt on siis vielä vaiheessa. jään odottelemaan sitä paniikkia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

KÄÄÄÄÄÄ!!

Viikko enäää. Kyllä on paniikki ja hysteria ja kamalasti tehtävää. Voi olla ettei enää ehdi täälläkään vierailla liiemmin. HUIJUI =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
KÄÄÄÄÄÄ!!

Viikko enäää. Kyllä on paniikki ja hysteria ja kamalasti tehtävää. Voi olla ettei enää ehdi täälläkään vierailla liiemmin. HUIJUI =)

Voi ei! Mä oon varmaan aivan rauniona tuohon mennessä. Mut kyllä kaikki järjestyy Rainbow :girl_smile: . Asioilla on taipumus tehdä niin.

Oooo, me ollaan syksyllä kaikki vaimoja!

Voi hemmetti jos sillon meidän päivänä on myrsky. Onpa nautittava siunaustilaisuus.. Hmm.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ millon teidän päivä on? eikä silloin mitään myrskyä ole!

toden totta, syksyllä ollaan kaikki vaimoja. :D me ollaan puolison kanssa puhuttu paljon sitä, että vaikka näitä häitä tässä on mietitty ja järjestelty ja touhuttu nyt tammikuusta asti, niin ei osaa yhtään ajatella, että ne kaikki ihmiset tulee sinne MEIDÄN takia! ne kattoo meitä ja kaikki tehään meidän vuoksi! ja me ollaan ne, joista otetaan kamalasti valokuvia! :D eilen puhuttiin myös sitä, että sitten me ollaan oikeesti naimisissa! sekin on jotenkin niin vaikee käsittää. vaikka eihän se meidän elämää toisaalta muuta mitenkään; samalla tavalla asutaan omassa kotona, käydään töissä ja tehään juttuja. siinä vaiheessa kun saan sukunimeni vaihdettua, niin alkaakin sitten opettelu uutta varten. ja sitten ovessa on enää yksi nimi. :girl_haha: musta se on niin ihana ajatus! :D ja se, että saan pitää niitä ihania sormuksia joka päivä sormessani! :-X

tänään saadaan toivottavasti toinen kaaso puolisoineen meille kylään ja jutellaan varmaan häiden aikataulusta sun muusta. me ei olla jotenki yhtään mietitty aikataulutusta sille iltapäivälle ja illalle... toisaalta me ei myöskään tiedetä ohjemistosta mitään, koska jätettiin se kaasojen ja bestmanien tehtäväksi. (paitsi se, että kummieni nuorin tytär lupasi soittaa viulua. mitenkähän sitä pystyy kuunnella kuivin silmin...)

ja rainbow, tulet sitten kertomaan miten päivä meni! :D

(nyt kun ajattelen, että meidän häät on neljän viikon päästä ja silloin tähän aikaan istutaan jo kampaajalla ja meikissä (joo, hieman aikaisin...), niin mua alkaa jännittää ihan hirveesti!!!)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Meidän häät on vasta kesän ja syksyn liitoskohdassa :), 29. elokuuta. Mut eipä vaan siihenkään näytä enää kauaa olevan... hui. Kesä menee ihan järkyttävää vauhtia!

Joo! On ihan ihmeellinen ajatus, että ne vieraat on siellä Meidän takia. Sitä jotenkin miettii koko ajan, että sitä pitäisi sitte tavallaan "miellyttää ja viihdyttää vieraita juhlassa ja ei itsestä niin väliä kunhan vieraat viihtyy..." Mutta sit herääkin juuri siihen, että sehän onkin MEIDÄN päivä ja sen kuuluukin olla niin, että ME ollaan onnellisimpia maailmassa sinä päivänä, ei niinkään toisin päin. Ja juurikin et ne kaikki tulee sinne Meidän vuoksi.. Hassua.

Kauheen sekavaa selontekoa taas, pointin piti olla kuitenkin sama kuin sulla Tuutikki.

Onneks saadaan kutsut postitettua tulevalla viikolla. Ne on jo hitusen myöhässä aikataulusta, mutta minkäs teet kun ei nuo pappisihmiset osaa päättää asioista ajoissa. Niin joo, ja nyt piti vielä viime hetkellä alkaa kysellä tarjouspyyntöjä tilausajoista kun se meidän st-paikka on sen verran syrjässä, että olisi paljon paljon helpompaa kun olisi yhteiskyyti. Toki tehtiin jo kartat ja ajo-ohjeet, mutta ko suuri osa tulee kauempaa ja majoittuu hotellissa ja sinne pitäis päästä ensin ja sitten st-paikkaan ja sitten juhlapaikkaan ja sieltä joskus vielä jotenkin hotelliin takaisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin aikaa 1,5 kk ja kaikki muuten hoidettu kukkia lukuunottamatta. Tulossa on kuitenkin niin yksinkertaista, ettei varmaankaan muodostu ongelmaksi. Sormuksetkin lähti tänään kaiverrettavaksi. Ei vieläkään minkäänlaista paniikkia. Huolestuttavaa... Todennäköisesti 24 tuntia ennen h-hetkeä tulee joku totaalinen panic attack ja muutun vihannekseksi :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

VIHANNES tässä hei! :D:D noh, häät ovat huomenna. En ole vielä vihannes enkä kuollut, mutta ei tuo kaukanakaan ole ollut. Hirmuinen paniikki ollut pari päivää. Asioita meni vähän uusiksikin. Viime tipassa. Eilen illalla keksin alkaa panikoimaan siitä, että entä jos se meidän Rekkaaja sairastuu??? Mitä juhlimista siinä sitten on jos ei suhteen virallistaja pääse osuuttaan tekemään.

Arvelevat toiset, että nyt häähullu hermoilee turhaan... saa nähdä :D

IIIIIIIIIIIIIIIK, HUOMENNA se tapahtuu=)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi eeii!! ^Huomenna tähän aikaan te ootte vaimoja!! :girl_pinkglassesf::girl_sigh:

Aivan äärettömän paljon onnea huomisen johdosta! Kaikki menee varmasti hyvin.

Ihanaa rakkauden täyteistä huomista! :give_heart:

Tuut sitte kertomaan rouviintuneena :) kuulumiset

Mulla on nyt paniikki vähän laskenut. Kutsut on vihdoin menneet postiin ja päässeet perille, ainakin osa... Mun pikkusisarukset on tulleet meille askartelemaan hääjuttuja jne. Ainoa mistä tällä hetkellä stressaan on mun äitin nykyinen mies ( :feminist_en: ) jota en voi sietää. Lähetettiin kutsu vain äitin nimellä ja sit äiti ilmotti, että hän ei tule jos ei tämä luuserinaistenhakkaajakaan pääse ja voi PEEE.. Pakko oli sit sanoa, että oho joo, eikö sen nimeä ollu siinä, totta kai sekin kutsutaan. Pah.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

no niin, rainbow! :D en tiedä missä vietätte häitä, mutta toivottavasti ilma on hyvä. kaikki muu menee varmasti hyvin, yleensähän panikoiminen on täysin turhaa.

tuut sitten kertomaan tänne miten kaikki meni (kuvien kanssa...?) ja mitä saitte lahjaksi ja mikä oli kivointa ja kaikkee muuta! :)

oikein hyvää hääpäivää!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rainbow, miljoonasti onnea! :)) Toivottavasti hääpäivänne menee hyvin! :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

HIPHEI! =)

Häät ovat nyt onnellisesti ohi... Pari viikkoa jo takana Rouvana oloa. Mahtavaa =) Oikeasti, kyllä se olo on vähän erilainen :D

Sitten häät:

-Häät meni aivan ihanasti! Meillä oli n 80 vierasta. Ilma oli oikein suloinen. Morsiamet olivat molemmat NIIIIIIIIN kauniita että ihmisillä pääsi itku :D Puku toimi aivan loistavasti, ei mikään repeillyt...

-Ruoka sai suuren suosian, erityiskiitos tuli heltä, jotka olivat pyytäneet täysin laktoosittoman ja kuulemma ensimmäisen kerran olivat juhlissa, joissa oikeasti sai syödäkseen=) täysin laktoositon kun EI TARKOITA hylaa.. kannattaa se muistaa.

-Kuvaajan kanssa saimme aivan ihania kuvia. Muutenkin saatiin paljoin kivohja kuvia juhlista.

-Aikataulut pitivät suunilleen paikkansa, vieraat tulivat kiittelemään että viihtyivät Oikeasti... =)

- Häävieraat kyynehtivät ihanan sopivasti :D

-rekkarointi sujui hyvin. Jännitti tosin jonkin verran, muttei se niin kamalaa ollut kuin pelotti :D

-ohjelmaa oli soppelisti ja meille ylläriohjelmaa kans missä piti tehdä kaikenmoista höpöä...

Hääpäivä meni oikeasti kamalan nopsaan! Ja ilta sitä nopsempaan=)

meillä oli kyllä kauniit ja ikimuistoiset ja onnistuneet häät :-X

Jiuuuuh.....*tyytyväinen huokaus*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

yks yö rekisteröintiin, kaks yötä juhliin... leipomiset käynnissä. kaikki näyttää hyvältä, paniikkia ei ehkä sittenkään tule. tänään siirrytään kummien mökille, jonne majoittaudutaan kaasojen ja bestmanien kanssa. illalla kummitädin kanssa jotain, ei mitään tietoa mitä... aikaa menee kuulemma pari tuntia ja pukeutumiskoodina oli hyvät kengät, verkkarit ja t-paita. nähtäväksi jää... :D raportoin lisää ensi viikolla kun olen jo rouva. :-X

ja siis mun laskuri on aivan päin helvettiä! häihin on kaks yötä eikä seittemän!

Muokattu: , käyttäjä: Tuu-tikki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lykkyä pyttyyn Tuu-tikki! Onnellista ja iloista hääpäivää (päiviä), nauttikaa ja juhlikaa armottomasti :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään