Nobody

Sanallista ohjeistusta kertakäyttökameroihin?

13 viestiä aiheessa

Onko kukaan laittanut kertakäyttökameroiden mukana pöytiin jonkinlaista sanallista ohjeistusta? Käyttöohjeet ja muuta tekstiä, tyyliin kuten vieraskirjankin yhteyteen. Vinkkejä kaivataan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen miettinyt lähes tulkoon samaa asiaa. Haluaisin laittaa pöytiin kertakäyttökameroita, joilla vieraat voisi halutessaan napsia kuvia. Mutta miten ilmaista asia tai se, että vieraat eivät vie kameroita mennessään, vaan että niistä jäisi muisto hääparille??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, Tilasin itse kertakäyttökameroita Calligraphenilta ja niissä tuli mukana pieni lappunen, jossa runomuodossa kerrottiin kameran järkevästä käytöstä ja siitä, että kamerat jäisivät pöytiin, jotta hääpari saisi itselleen teettää mukavia muistoja häistä. Mietin vain, että saakohan sitä tähän kopsata, vai suuttuuko joku... :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva olis kuulla tuo teksti... :girl_smile::girl_wink:

(laita vaikka yv:nä...)

Muokattu: , käyttäjä: Laura31

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ok, mun pitää kotoa kaivaa se lappunen, niin voisin siitä sitten katsoa. Ainoo ongelma on että mun pitää varmaan perehtyä että miten laitetaan YV:tä. :flirt: ku emmää ossaa! :D:D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hienoa :girl_smile: Klikkaa tuosta viestiketjusta vas. laidasta mun nimeä, niin alta tulee valikko ja ota siitä lähetä viesti. Kyl se siitä sitten :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kai sen tekstin voi laittaa tänne esille--niin me muutkin nähtäs ;) Eihän sitä tarttee suoraan sit kopioida, kuhan olis joku idea et mitä siihen kirjottaa. Meidän kameroissa ei ollu mitään tekstiä mukana..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ok no jos uskallan sen tähän laittaa..:)

se menee näin:

"Toivomme teidän,

rakkaiden vieraiden meidän,

ottavan kuvia monta,

hauskaa ja vallatonta!

Ota ensin itse kuvia yksi ja kaksi

ja anna sitten vierustoverin ryhtyä kuvaajaksi.

Illalla kamerassa salamaa sä käytä

ja hääparille näin kuvaajan taitosi näytä.

Kun kohteeseen on matkaa alle 1 tai yli 3 metriä,

malttia ja harkintaa käytä,

ei kukaan epäselvässä kuvassa hyvältä näytä.

Kun filmi on loppu,

tulee sen kehittämiselle hoppu!

Jätä kamera pöydälle odottamaan,

me keräämme ne talteen parempaan.

Tuskin maltamme odottaa,

mitä hauskoja hetkiä filmi meille kertookaan!"

Sellanen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

pakko avautua ja tämä ketju oli sopivasti saapusalla.

miksi ihmeessä joka vessapaperirullan viereen pitää vääntää jotain runoa?!!

ymmärrän kyllä tuon että pitää kertoa ettei kameroita saa viedä mukanaan mutta eikö siihen riittäisi ihan selvällä suomenkielellä kirjoitettu viesti vaikkapa näin "vieraat voi ottaa kuvia juhlasta. hääpari kehittää filmin juhlien jälkeen ja kuvat jäävät mukaviksi muistoiksi" tuli vähän huonosti muotoiltu mutta ymmärtänette pointin. miksi kaikki pitää väkisin vääntää runomuotoon? mikään ei ole teennäisempää kuin tekemällä tehdyt runot, jotka ovat samaa kastia kuin "...possumme tahtoisi ruokailla jne." miksi ei voi vain laittaa että "toivomme häälahjaa rahana" tms. sama raha sen vieraan on kuitenkin sinne lahjatilille maksettava. huoh. kylläpä helpotti :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tästä ketjusta oli kovasti hyötyä minulle. Mieheni kun ehdotti noita kertakäyttökameroita pöydille ja nyt sain ajatuksesta paremmin kiinni. Kiitos kaikille. :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Loppujen lopuksi meillä ei kameroissa ollu minkäänlaista tekstiä, kun ei ehditty niitä miettimään.

Suunniteltua kuvausleikkiä ei myöskään ollut. Mutta vieraat olivat osanneet käyttää kameroita hyvin ilman sen kummempia ohjeita, kaikki kamerat oli täynnä ja illan päätteksi kaaso keräsi ne talteen.

Ekat kamerat olivat käytössä ennenkuin syömäänkään vielä päästiin, nopeaa toimintaa..

Kuvissa oli paljon kuvattu pöytäseuruetta yms mitä meidän virallisissa kuvissa ei juuri ollut,

hauskoja otoksia. Osa oli jääny pimeiks, eli ainut mistä oikeestaan tartteis ohjeistaa on se, että

ihmiset muistas käyttää sitä salamaa aina sisätiloissa tai kun on hämärää :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään