Jump to content
Naimisiin.info

Missä vaiheessa valmistelut ovat?


heinämorsian 2010

Recommended Posts

Jihaaa, tänään saatiin sulhasen sormus kotiin. Nyt se odottaa pienennystä ja kiillotusta. Niin ja tietenkin kaiverrus pitää laittaa. Sulhaselle tulee siis jo edes menneen vaarinsa vihkisormus. :-X Meikinkin olen saanut jo varattua. Taitaa tulla tälle morsiolle piiiiiiitkä odotus, ennen kuin ne häät on oikeesti "ovella". Lähes kaikki on jo tehty, (kaikkeahan en varmaan edes tiedä mitä veillä pitää tehdä, mutta kaikki) mitä olen osannut etukäteen miettiä on jo hoidettu tai työnalla.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 274
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Häät 19.6.2010

Nyt mäki uskallan tänne kirjottaa ku olen saanu jotain tehtyä :girl_haha:

Elikkäs pappi vahvistu tänään, laitoin haluamallemme papille eilen sähköpostia ja tänään oli vastannu et tulee mielellään vihkipapiksemme :girl_in_love: Meikkaajalle soitin tänään ja tiedustelin, aamulla sit varaan :)

Kutsuja olemme alkaneet tekemään, koristeet on ostettu ellei nyt jotain vielä keksitä :girl_haha:

Ekaaso vei tänään äidilleen kuvat kukista mitä haluan kimppuun yms. Sain eilen polttarilistan lähetettyä kaasoille :D jaja.. aika hyvällä mallilla ollaan, lasten vaatteet ja minun tiara yms korut saadaan torstaina :tender: Kaikki suurimmat asiat ollaan saatu nyt hoidettua, vielä joku kuvaamaan meidän hääkuva niin sit on tooosi hyvällä mallilla asiat.

Niin ja viime viikolla ostettiin sulhasen vihkisormus ja minun huomenlahja, siitä muistukin mieleen et pitää soittaa huomenna kultasepälle joka tekee minun sormuksen :)

Laitan vielä tämmöisen listan niin hahmottuu ja pääsen itekki perille :girl_haha:

Tehtyä:

- vihkimis- ja juhlapaikka varattu

- vihkijä varattu

- morsiamen puku, kengät, huntu, kaulakoru, vannehame & laukku hommattu

- pitopalvelu hommattu

- dj varattu

- bmt kysytty

- kaasot kysytty

- vieraslista tehty

- kimppu + muut kukat mietitty

- somistukset mietitty

- hääyönviettopaikka varattu

- morsiamen meikki(huomemma mut tiedän et saan sen:)) ja kampaus varattu

- kutsuja tehty

- miehen sormus ostettu

- teemavärit päätetty

- kampaus- ja meikkityylit päätetty

- häämarssit päätetty

- sulhasen puku

- kukista sovittu

- hääauto varattu

- morsiuslasten vaatteet ostettu

- morsiamen huomenlahja ostettu

Tehtävää vielä:

- menu löydä lukkoon (28.2)

- häätanssi päätetty

- loppujen kutsujen teko

- hääinfojen teko

- kirjekuorien kirjottaminen

- hääkakun päättäminen

- biisilista

- somistusten valmistaminen

- plaseeraus ja paikkakorttien teko

- menujen ja ohjelmien teko

- soita morsiammen sormuksesta kultasepälle

- viinareissu tallinnaan

- morsiammenpuku lyhennykseen

Muokattu: , käyttäjä: Jane2010
Link to comment
Share on other sites

meillä häät 22.05.2010

TEHTY/OSTETTU/VARATTU

-kutsut melkein valmiit ja karkki askit

-kirkko varattu ja pappi

-illaksi päätetty karaoke

-häävalsii päätetty-minä rakastan sua

-tyttärelle mekko ostettu

-pojille paidat ja ragat

-omat alusvaatteet

-sukkanauha

-omat kengät

-omat korut

-oma puku ostettu

-ruokaservetit

-ruoka päätetty

-tila varattu

-seremoniamestari, bestman ja kaaso päätetty ja pyydetty

-miehelle sormus

-kimppu päätetty

-miehen puku varattu

-kuvaaja varattu

-meikin ja tukan laitto varattu

-tuikkukuppeja

PUUTTUU/PÄÄTTÄMÄTTÄ/OSTAMATTA

-sukat mulle

-hiuskoru mulle ja tytölle

-tytölle ja 2 pojalle kengät

-pojille housut

-esteettömyys todistukset

-sukunimen vaihto

-hääauto

-kyltit

-ohjelmaa karaoken lisäksi

-lasten kyydit + majotukset

-juomat

-tarjoilijat

-majoitukset niitä tarviville

-kahviservatit

-pöytäkukat päättämättä

-mulle sormus

Link to comment
Share on other sites

Häihin enään n. kuukausi ja meillä on vielä ohjelma, kaitaliinat, ja paljon askartelua tekemättä ja kokki tapaamatta ja papin kanssakaan ei olla vielä keskusteltu. Huomenna tapaan valokuvaajan. Jotenkin tuntuu nyt, että kiire tulee vaikka aluksi tuntui, että ei oo mitään hätää. Onneksi kuitenkin kaikki suuret asiat on jo varattuna, ym. Tänä viikonloppuna askarrellaankin urakalla, niin sen jälkeen varmasti helpottaa. Ainakin niin toivon.

Link to comment
Share on other sites

Meillä varattuna kirkko, juhlapaikka, kuvaus, ruoka/tarjoilupolitiikka(työkaverit tulee tekemään ja tarjoilemaan), minun hääpuku ja vannehame. Ostettu on myös mulle laukku, stoola, kengät ja tiara. Kutsuja ollaan ruvettu tekemään. Sormusta ollan kateltu ja on löytyny jotain mutta vielä ei ostettu. Meikkaus ja kampaus varmistuu ensi viikolla. Siinä ainaki jotakin tehty :girl_haha: onneksi on vielä 7kk aikaa!

Link to comment
Share on other sites

Voi kun jo monilla kaikki niin mallillaan :)

Meillä elokuussa häät ja asiat on kyllä ihan kesken vielä :D

Ainoo mitä on tehty

-Kirkko varattu

-Juhlapaikka varattuna

-vieraslista kirjoiteltu

Tällä viikolla soittelen papille ja varailen sen.

Nyt ois tarkoitus alkaa miettimään teemaa ja värejä sekä kutsu/kiitoskortteja.

Ehkäpä se tästä pikkuhiljaa.. :)

Link to comment
Share on other sites

Oon vastannut tähän jo ajat sitten, mutta nyt vähän päivittelen, niin selkiytyy itsellekin:) Häät on siis 17.7.2010

Tehty:

-juhlapaikka varattu ja maksettu, pitopalvelu, tarjoilu ja somistus tulee juhlapaikasta

-kirkko varattu

-pappi pyydetty, ei vielä varmistunut

-häämatka varattu ja varausmaksu maksettu

-sormukset ostettu

-morsiamen puku ostettu, sulhon puku tiedossa

-bändi varattu

-kaasot, bestmanit ja seremoniamestari valittu ja treffattu ja he järjestävät koko hääohjelman

-vieraslista valmis

-kutsukortit ja juomat sulhasen vanhempien hoidossa

-meikkaaja ja kampaaja varattu

-valokuvaaja varattu

Ehkä unohtui jotain, mutta ainakin kaikki isot asiat on jo sovittu ja järjestetty.

Muokattu: , käyttäjä: morsian 07/10
Link to comment
Share on other sites

Voisin itsekin tänne listata mitä on jo tehty niin pysyn kärryillä ja samalla muutkin hahmottavat missä mennään:

- Kirkko varttu

- pappi varattu

- morsiammen puku ostettu (sis. vannehameen)

- tiara ostettu

- morsiammen kengät ostettu

- kampaaja varattu ja kampauksesta puhuttu (jo yksi koekampaus tehty :girl_wink: Kampaaja on minun työkaveri, siksi on voitu jo harjoitella)

- meikkaaja varattu

- kutsukorttitarvikkeet ostettu

- paikkakortit ostettu

- vieralista tehty

- istumajärjestys tehty

- kaasot ja bm pyydetty (ja jo muutama hääkokous pidetty)

- kukkia mietitty ja hinotoja kyselty

- sulhasen sormus

- pöytiin tuikkukipot ostettu

- karkkibuffet päätetty ja jo Julia-karkkeja ostettu (meille ei tule erillisiä hääkarkkeja)

- morsiuslapset pyydetty (kummityttöni ja kummipoikani)

- juhlatila varattu

- pitopalvelu varattu

- kakku päätetty (pitopalvelu tekee sen)

- sukkanauha ostettu

- häävirret päätetty

- sisääntulomarssi päätetty

- juhlatilaan tuleminen mietitty

- hääauto varattu (bm hoitaa)

- ohjelma siirretty kaasojen ja bm vastuulle

- häähidas päätetty

- bändi varattu

- lasten pöytää mietitty

- hääyön viettopaikka (toivottavasti jo hoidettu, saadaan se lahjaksi)

Tossa nyt mitä tuli mieleen, jotain pientä saattoi unohtua joukosta. :girl_haha:

Viellä puuttuu/varamaatta/ostamatta:

- sulhasen puku

- bm puku

- morsiammen sormus

- kirjekuoret + postimerkit

- kukat (morsiuskimppu, heittokimppu ja vieheet)

- biisilista

- ohrat ostamatta

- korit morsiuslapsille

- kutsut tekemättä (idea on jo olemassa)

- paikkakortit tekemättä (idea on jo olemassa)

- valokuvaaja kysymättä

- kertakäyttökamerat ostamatta

- kaitaliinat ostamatta

- morsiammen alusvaatteet

- puvun pieni muokkaaminen morsiolle (toukokuussa tehdään)

- huomenlahjat miettimättä

- häämatka (mennään sitten hieman myöhemmin)

- tienvarsikyltit (sulhenen ja bm hoitaa)

- viinareissu tallinnaan (kesällä)

- pientä koristelu tarviketta hommaamatta

- poistumismarssi mietinnässä

No enempää ei nyt tulekaan mieleen. Ja siis häät heinäkuun lopulla. :-X

Link to comment
Share on other sites

Minäkin ehkä ennen jo kirjottanut tänne... mutta häät on ensi viikon lauantaina (20.2.), ja tekemättä on:

-hääkarkkien rasioihin laittaminen

-pöytäkolmioiden tulostus & askartelu loppuun

-bändille soittaminen ja viimeinen varmistus asioista

-ensi viikolla hiusten värjäys ja leikkaus sekä koemeikki

Eli ei paljon mitään enää, mutta kyllä tässä vaiheessa melkein kaikki pitäisikin jo olla tehtynä :)

Link to comment
Share on other sites

Onpa teillä jo hyvällä mallilla!

Meillä on vasta morsian ja sulhanen päätetty.. (;

Sit lisäks kaaso ja bm ja lähimmille kerrottu. Kukaan ei oikeen innostunu paitsi minä ja kaaso, tuntuu että kaikki on vähän silleen et niihin on vielä pitkä aika että ei tarvi ruveta hössöttään, sulhanen mukaan lukien.. Mitä mieltä ootte, pitäiskö nyt jo varata jotain kirkkoja tai hääpaikkoja vai antaa ajan reippaasti kulua vielä? Häihin aikaa 10-12 kk.

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät syyskuussa 2010.

Tehtynä, hankittuna, varattuna tai päätettynä:

Kampaukset, meikit, puvut, kynnet, puvun alle tulevat päätetty

kirkko, juhlapaikka, pitopalvelu, kakku,limusiini

dokumentaarinen hääkuvaaja, valaistussuunnittelija

tuolihuppuvuokraus,

Hääyöpaikka, häämatka malediiveille

Hääohjelmat ( meillä siis muuta ohjelmaa kun kaason ja bm:n normileikit)

Boolitonkat, pöytäkoristeet, kaitaliinat, ledkynttilät, tuikkukupit, menutaulut, ohjelmataulut

Bändi, musiikkilistat, häävalssi

Sormukset, kutsukortit melkein

häävirsi, sisääntulomarssi, poistumismarssi

kakkukoriste (mini minä)

Vielä puuttuu:

Valssiharjotteluja tarpeeksi

lakipaperit ja estettömyystodistus

papin "valinta"

Video meistä

koekampaukset ja koemeikit

morsiammen kengät

kukat

tallinnan reissu (alkoholi)

hiuskorut

sulhon puku (vuokra)

bm:n puku (vuokra)

boolien valinta

vannehame

....

ei edes tule kaikki mieleen :girl_smile: Mutta pakko myöntää,että halusin tehdä itselleni ressivapaan kesän, ja suht. hyvältä näyttää. :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Ihanan seesteinen ja huoleton olo. Eli järjestelyt taitaa olla hyvällä mallilla :) Sulhasen pukeutuminen ei kuulu mulle, enkä ota kantaa muihinkaan sulhasen tontille kuuluviin asioihin. Omasta puolesta kaikki on valmista muuten paitsi, kukkakaupassa täytyy käydä hiihtolomalla fiilistelemässä ja jossain vaiheessa sitten tilatakin "risut" omaan käteen.

Kihlausaika on meillä noin 3,5 kk. Ja nyt häihin on kuusi viikkoa. Oon kyllä onnessani, että mennään pienesti naimisiin, eikä tarvi mitään kutsuja väkerrellä tai askarrella muitakaan systeemejä. Mennään vaan yksinkertaisesti naimisiin ja syödään hyvin perheiden kesken.

Ups, yks juttu kyllä vielä puuttuu. Toisesta todistajasta ei ole varmuutta. Saa nähdä, saako veljeni armeijasta vapaata, jotta pääsee todistajaksi :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

^kolme päivää... KÄÄÄK! :girl_impossible::D

Meillä häihin vielä yli 10 kk aikaa ja valmistelut siinä vaiheessa että:

-vieraslista tehty

-budjetti (hyvin suurpiirteinen tosin) tehty

-kirkko varattu

-juhlapaikka varattu

-vihkisormus ostettu (miehen mahdollinen ostamatta)

-kuvaaja buukattu

-kutsut valittu, vielä teettämättä (eli tämän myötä myös väriteema, juhlapaikan koristelu päätetty)

Eli näitä tällaisia isompia juttuja häsäilty... mukana seuraa sitten varmasti miljoona pientä juttua ja enenevässä määrin mitä lähemmäs päivää päästään :) Toisaalta oon koittanut valinnoillani vaikuttaa siihen että kaikkea pientä säätöä olisi mahdollisimman vähän, eli aika paljon tulee valmiina "samassa paketissa" jotta välttyisin liialta stressiltä, koska saan sen kehitettyä vaikka lankunpätkästä jos niikseen tulee :girl_haha:

typoooooooo

Noniin... muutama kuukausi vierähtänyt ja tehtyjen asioiden lista karttuu näistä:

-morsiamen puku ostettu

-morsiamen kengät ostettu

-kutsut teetetty

-hääinfo tehty

-sormus jopa kaiverrettu (miehelle ei tule uutta sormusta, sekin päätetty)

-soittajat vihkitilaisuuteen varattu

-dj juhlapaikalle varattu

-hotellihuoneet meitä ja vieraita varten varattu

-istumajärjestystä rukattu taas ees sun taas (kivaa vaan pyöritellä vaikkei lopullista voikaan vielä tehdä. Ai tekemisen puute? NO EI AINAKAAN MULLA... juu....)

-RIPPIKOULU HYVÄSSÄ VAUHDISSA! :) (tästä olen itsekin yllättynyt, sillä vielä kk sitten olin kahden vaiheilla että tulisko sittenkin vain kirkollinen siunaaminen avioliitolle, kunnes otin itseäni niskasta kiinni)

Seuraavaksi tulee varmaan pikkuhiljaa kutsujen postittaminen ja varmaan pitäisi alkaa DJ:lle jonkinlaista toivomuslistaa musiikista tekemään, varata hääkampaaja, tuota sulhasen ja sulhaspoikiemme pukeutumista miettiä... että onhan tässä vielä!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

häät syyskuussa 2010 ja meillä seuraavasti;

-morsiammen puku ostettu

-kaasojen puvut ostettu

-morsiusneitojen puvut ostettu

-morsiuslasten puvut ostettu

-sormukset ostettu

-morsiammen alusvaatteet,vanne alushame,kengät ym. ostettu

-sulhasen frakki tilausessa

-kirkko varattu

-hääkarkki laatikot tehty

-vieraslista tehty

-kutsu tarpeet ostettu,mutta pää lyö tyhjää(pitäis saada teemaan sopivat)

-hääjuhla paikka varattu

-kukat ja somisteet päätetty

-bestmanien puvut ostettu

-valokuvaaja varattu ja maksettu

-hää auto

-hotelli huoneet vieraille ja sviitti meille

vielä pitää hommata paljon kaikkea ja stressiä alkaa pukata esim. menu, istuma järjestys asiat ja juhlan kulku,mut kai se tästä...

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Taidanpa itsekin kirjoitella valmisteluiden etenemisestä. Kaverit ovat nauraneet että olen aika tehokas kun sille päälle satun :girl_haha: mutta niin näyttää olevan aika moni muukin tällä foorumilla :girl_blum:

Hääpäivä on siis 14.8. ja se päätettiin tammikuun alussa. Yhdessä lähes 7 vuotta ja kihloissa 12.12.09. lähtien.

Hääpäivä oikeastaan päätettiin sen mukaan miten kirkko ja hääpaikka saatiin varattua. Häihin kutsutaan noin 100 henkeä.

Pistin heti tohinaksi kun päivä oli päätetty ja pyysin kaksi kaasoa avukseni. Heidän lisäkseen hyvä ystäväni tekee kutsukortit. Hän on tavallaan "varjokaasoni". Kerroin hänelle minkälainen kortti voisi olla ja hän teki muutaman (9) mallin. Nyt niistä malleista on valittu yksi ja kaveroini pääsee niitä tekemään kun materiaalit on kasattu. Häämessuilla olen käynyt toisen kaason kanssa ja toisen kanssa kävin ostamassa morsiuspuvun.

Jo tehtyä:

-morsiuspuku hankittu

-kaasot ja bestman valitttu

-kutsukortit tekeillä

-kirkko ja juhlapaikka varattu

-pitopalvelu varattu (puolet tekee oma äiti, kokki kun on)

-kutsuvieraslista tehty (tarkennusta vailla)

-teema/värimaailma sovittu alustavasti

-valokuvaaja varattu

-ruokalista mietitty

-budjetti laadittu

Vielä tekemättä:

-papin varaaminen (lupasivat vcahvistaa kevään aikana)

-bändin varaaminen

-koristeiden suunnittelu

-hääkimpun suunnittelu

-kampaajan ja meikin varaus

-sulhasen puku

-kaasojen puvut

-bestmanin puku

-kakun suunnittelu (pitopalvelusta)

-häämatkan varaus

-sormukset

yms.

naimisiin.infon häämuistilistan mukaan olen aikalailla aikataulussa. Paljon on tehtävää, mutta luotan siihen että ne saadaan tehtyä. Häämatkaa ja hääyön viettopaikka ovat vielä pohdinnan alla.

Aika hyvissä ajoin pitää näköjään moni juttu varata ja miettiä En todellakaan halua mitään viime hetken stressiä häiden suhteen.

Koen itse että valmistelut ovat jo hyvällä mallilla. Voi olla että olen tässä vaiheessa liiankin luottavainen. Pieniä juttuja tulee varmasti esiin lähempänä, mutta eiköhän niistä selvitä kunnon apujoikoilla. Kun ei itse halua väkisin kaikkea tehdä vaan voi jakaa tehtäviä niin pääsee helpommalla.

En malta odottaa sitä päivää! :-X

Link to comment
Share on other sites

Moi.

Meillä häät heinäkuun alussa 2010 ja ollaan varattu kirkko, juhlapaikka + ruuat, bändi, mulle hääpuku vuokrattu ja miehelle katsottu vaatteet, tehty vieraslista, suunniteltu paikka-ja kutsukortit, mietitty teema, varattu hääauto, varattu lapsenvahti, olen miettinyt jo hääkimpun, suunniteltu koristeluja sisälle ja ulos ja sovitettu kaasot ja bestmanit rooleihinsa :)

Link to comment
Share on other sites

Meidän juhlat 10.4.10 ja kaikki tuntuu olevan ihan mallillaan :)

Tällä viikolla menen käymään juhlapaikalla katsomassa pöytien asettelun ja muut asiat kuntoon. Istumajärjestys on vasta aluillaan juuri tämän pyötien sijoittelun vuoksi. MUOKS. edelleen vaiheessa

Menussa on vielä muutama hiomisen paikka vegaanin ja 3 muun erikoisruokavalion kanssa - ei mitään katastrofia, ihan normi miettimistä :) MUOKS. Menu valmis, hinta vielä vahvistamatta (tämä siis tulostettava uusiksi!)

Illan aikataulu on vähän aiheuttanut päänvaivaa, kun en oikein hahmota mikä vie minkäkin verran aikaa..

Apuja tähän(kin) huutelin jo tuolla toisessa topicissa. http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.ph...t&p=2637114

MUOKS. tämä kai reilassa, tulostin ainakin jo ohjelmat :D

Puku on ompelijalla ja vielä pitäisi hartiahuivi löytää (beige/vaalea beige vai mikälie maitokahvi ;) )

Puvun saan ompelijalta 5 tai 6.4. Kaikki muut vermeet sitten onkin jo ok.

Askarrella paskarrella pitäis paikkakortit, kiitos -kyltti kuvaukseen, ohjelmat pöytiin, pöytänumerot ja pienet kyltit erääseen esittelyyn. Näihin osa tarvikkeista on jo, mutta täytyypi piipahtaa vielä ostoksilla. Ideana käyttää valkoisia pohjia näihin kaikkiin ja sitten yksinkertainen timantti -koristelu (kuva löytyy galleriasta). MUOKS. reilassa on

Pienet on häät, joten mistään älyttömästä puristuksesta ei ole kyse, mutta oli sitten pienet tai isot häät niin kyllä tällaisissa suht simppeleissäkin juhlissa on aika monta liikkuvaa osaa :D . Varmasti tulevana viikonloppuna istutaan rakkaan ukkelin kanssa askartelemaan ja miettimään loput asiat valmiiksi punaviinipullon kera :girl_drink1:

Ukkelin asu ok, kunhan housut vaan menee kiinni (miehellekin tuli vähän raskauskiloja :) ) Ihana Sand:in kraka ja harmaa puku, paitoja on kaksi joko musta tai valkoinen. Kengät saa veljeltään lainaksi jos omia ei löydy.. MUOKS. reilassa on

Kampaaja, hääkampaus ja meikki on varattu ja ideakuvat on. MUOKS reilassa on

Kimpun hankkii sulhanen, mutta kuvan näytti minulle ja täytyy nostaa hattua, että esitteli minulle muutamia kuvia, joista minun sitten piti valita mieluisin. Kimppuun tuleva medaljonki täytyisi muistaa viedä kaiverrukseen. MUOKS. reilassa on

Pappi pitäisi vielä tavata, tällä viikolla soitellaan ja sovitaan tarkemmin. Tyttären kaste ja meidän avioliiton siunaus on juhlapaikalla ja seremonioiden kulku käydään läpi sekä runot, laulut ja muut luritukset sijoitellaan oikeisiin väleihin. MUOKS. Tavataan pappi 23.3

Laittelin galleriaan vähän kuvia ja lisäilen niitä vielä. Käykää kurkkimassa ja kommentoimassa - kiitos :)

Muokattu: , käyttäjä: Katrik
Link to comment
Share on other sites

Jese, jese, jee, jee. Nyt on kaikki hommat mun osalta valmiina. Sulhanen ei vissiin oo vielä ihan selvillä, mitä aikoo laittaa ylleen. Mutta muuten kaikki on kaikinpuolin valmiina. Huippua! Häihin on aikaa tasan kolme viikkoa :) Nyt vois varmaan alottaa sen uuden nimen kirjotusharjotukset ;)

Link to comment
Share on other sites

Apua, meillä on häät heinäkuun lopussa ja tehtynä on vasta; morsiusparin puvut, joista morsiamen on vielä hieman kesken, kampaaja varattu, hääpaikka ja vihkijä varattu, kutsukorttien teko aloitettu, ruoka tulee hääpaikasta.. Aika vaiheessa on vielä kun vertaa muiden aikatauluja..

Tärkeimmät tekemättömät olis ainakin bändi, kaason ja bestamanin lopullinen valinta, meikkaaja, kuvaus, jne jne..

Nyt iski paniikki :D

Link to comment
Share on other sites

Meillä tehtynä:

- hääpaikan varaus

- vihkijän varaus

- valokuvaajan varaus

- bändin varaus

- morsiamen kampauksen ja meikin varaus

- sormus ostettu

- kaasot ja bestamanit varattu

- häämatka varattu (ja maksettu :girl_blum: )

Vaiheessa:

- morsiusparin puvut...

- ruoka-asiat (periaatteessa tekijä "varattu", mutta yhtä soutamista ja huopaamista, joten pikkasen hermostuttaa...)

- kutsukortit tekstejä vaille valmiit

- hääkarkkirasiat lähes tehty

Saattoi tuosta jotain unohtuakin, mutta tuollaisella mallilla ollaan noin suurin piirtein :D

Link to comment
Share on other sites

Häät toukokuussa 2010

tehtynä:

- juhlapaikka & kirkko varattu

- morsiamen & sulhasen puku hankittu

- menu pääoosin päätetty

- vihkisormukset ostettu

- kukkakaupassa käyty keskustelemassa morsiuskimpusta, vieheistä sekä pöytäkukista

- valokuvaaja varattu

- kampaaja&meikki varattu

- bändi varattu, häävalssi päätetty

- hääyönviettopaikka varattu

- hääauto varattu

- kutsukortit lähetetty

tekemättä:

- paikkakortit, menutornit ym. askartelut & tiekyltit

- morsiamen korut hankkimatta

- vieraskirja & karkkibuffetin karkit hankkimatta

- morsiamen kasvo- & jalkahoito varaamatta

- toivebiisilista bändille miettimättä

- viinakset tallinnasta ostamatta

Link to comment
Share on other sites

Odessa hyvin teillä on vielä aikaa, älä ala panikoimaan :)

Meillä häät vajaan kuukauden kuluttua ja nyt viikonloppuna ajateltiin askarrella ja niin myös tehtiin :)

Tulostettavat jutut tulostettu ja askarteluhankinnat tuli tehtyä perjantaina.

Nyt vielä paikkakorttien, menujen ja ohjelmien "liimaus-leikkaus-kasaus" ja ne on sitten siinä. Done!

Sain myös oman puheeni tänään valmiiksi - wohoo! Ja nyt vaan vielä harjoittelua ja sitten myös puhettavarten muistikorttien liimaus kartonkikorteille.

Esittelytekstit laadittu miehen kanssa vieraista ja nyt sitten niitäkin treenaamaan, jotta kuulostaa improvisoidulta :D No niistäkin siis vain runko laadittu ja supliikki-ihmisinä tosiaan mennään sitten tilanteen mukaan..

Yksi ohjelma täytyy vielä laittaa pakettiin ja niin, sittenhän on vielä pakettileikki. Ajattelin itse lukea kaikki ne pakettileikin kortit ja muut sitten toimii ohjeen mukaan. Nyt pitää vielä hommata pakettiin sisältö (tämä suunnitelma valmiina, mutta toteutus täytynee tehdä vasta hääjuhlaa edeltävänä päivänä..).

Huomenna pitää tehoilla ja käydä vielä kukkakaupassa viemässä kuva mun puvusta ja kampauksesta. Kukat tilattu

Myös papille pitäisi soittaa ja yrittää järjestää tapaaminen.. yritettiin just miehen kanssa miettiä sopivaa päivää, mutta ensimmäinen vapaa ilta on vasta perjantaina.. no katsotaan miten papille sopii :) Onhan tässä vielä aikaa :Dpappi tavataan 23.3

Kuvaaja on järjestetty kanssa - jesh, sainpas senkin aikaiseksi.

Nyt sitten vielä vähän askartelemaan paskartelemaan sunnuntain ratoksi.

muoks.. ai niin kampaus ja meikki aikaistui ja onkin nyt jo 9.00 entisen 10.30 sijaan - plääh! Oli kuulemma tullut laskuvirhe varausta tehdessä, enkä olisi valmis klo 13 jos tulisin vasta 10.30..

Muokattu: , käyttäjä: Katrik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...