Densku

Alfred J. Kvack

9 viestiä aiheessa

Muistaako kukaan tätä söpöä piirroshahmoa? Olen miettinyt, että tämä kävisi meille loistavasti yhdeksi teemaksi! Me olemme kuin tämä ankkapari: sulhoni on kuin Alfred, se vaalea ankka, ja minä kuin Alfredin tumma naisystävä-ankka :girl_haha:

Onko kukaan törmännyt Alfred J. Kvack kuviin, tavaraan tms.?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aaaaww..

Muistan kyllä kyseisen sarjan hyvin. Ihana. :) ja ihana idea myös! :girl_sigh:

En kyllä ole tavaroihin juuri törmännyt, mutta jos lähipiiristä löytyy hyviä piirtäjiä/kopioijia niin ei muuta kuin netistä tai kirjaston nauhoilta hakemaan hyviä kuvia ja niitä voi käyttää koristelussa esim. pikkukuvina korteissa. Tietysti voi kysellä onnistuisiko parin tekeminen marsipaanista kakun koristeeksi.. Ihan internetin kautta hakiessa en kyllä löytänyt mitään esineitä yms aiheesta, mutta katsellaan ja ilmoitellaan.

Kerro ihmeessä miten idean käy!

Esim. tälläinen kuva yhdistettynä tyttöankasta (nimeä en ny muista tietenkää) selät vastatusten olisi nätti

dangelo009-fig_alfred.jpg

ja

ani_alfredjkwak.jpg

Muokattu: , käyttäjä: koibito

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kakun koristeeksi ainakin olisi varmaan helppo saada kun veisi kuvia vain malliksi. Vaikka marsipaanista saisi ihanan koristeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos ideoista, toi kakunkoriste marsipaanista olis mahtava:) Kortteihin olinkin ajatellut kuvaa, toi yhteiskuva on ihku! :-X Huomasin kans ettei netistä löytyny kauheesti kuvia, pitää etsiskellä just esim. kirjastosta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muistaako kukaan tätä söpöä piirroshahmoa? Olen miettinyt, että tämä kävisi meille loistavasti yhdeksi teemaksi! Me olemme kuin tämä ankkapari: sulhoni on kuin Alfred, se vaalea ankka, ja minä kuin Alfredin tumma naisystävä-ankka :girl_haha:

Onko kukaan törmännyt Alfred J. Kvack kuviin, tavaraan tms.?

Vanha aihe jo, mutta eikö tuon tyttöankan nimi ollut Iiris?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään