Loca Profesora

WCssä käyminen puvun kanssa

120 viestiä aiheessa

Minulla ei ollut vannetta, mutta silti ainakin 5 kerrosta (en jaksanut laskea sen jälkeen) pitsiä, tylliä ja alushameita. Tylliä oli runsaasti ja se oli tukevaa, sillä puku pysyi ihan selkeästi leveähkönä A:na ilman mitään vanteita. Lisäksi puvussa oli ihan huomattava laahus. Selvisin vessareissulla mainiosti yksin, helmat vain kainaloon. Ei haitannut edes se, että oli sukkahousut eikä stay-upeja, vaikka olisikin varmasti ollut helpompaa, jos ei olisi sukkisten kanssa tarvinnut säätää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onnistui mainiosti, vaikka oli kireä merenneitopuku vannehameineen. Helmat kainaloon vain! Sukkiksia tai sukkia ei ollut, pelkästään pikkupikkustringit toimitusta helpottamaan! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei laahusta ollut, mutta erittäin muhkea alaosa ja vannehame. Ja en todellakaan olisi pärjännyt vessassa yksin, kaaso (mun sisko) oli vessassa joka kerta mukana. Onneks ei tarvinnut kuin muutaman kerran käydä päivän aikana :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli vannehame ja laahus enkä edes yrittänyt käydä yksin, kaasoilla ja rakkaalla työkaverilla oli vessatusvuorot (ja niitä oli monta). Onneksi kaikki ovat hoitoalalla niin sujui wc-avut tytöiltä aivan luonnostaan :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli osan aikaa alushame, puku tiukka merenneito..

Ihme kyllä selvisin kaikista vessakäynneistä ihan itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lyhyt mekko niin ei ongelmaa vessakäyntien kanssa... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole edes vielä pukua ostettuna, mutta sen tiedän, että aion kokeilla ja harjotella puvun kanssa vessassa käymistä jo kotona, niin sitten tiedän juhlapäivänä, että selviänkö yksin vai tarvitsenko apua.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toinen kaasoista oli aina mukana, sen verran oli muhkea helma hääpuvussa ettei olisi kovin hyvin onnistunut ilman apua :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsellä onnistui aikanaan homma niin, että nostin vanteen kanssa helman ylös ja istuin pöntölle väärinpäin, eli ei ollut vaaraa, että laahus olisi uinut pöntössä eikä tarvinnut ketään apuunkaan.

Tämä oli hyvä neuvo, kiitos siitä! :) niin ja että ne stay-upit, ei sukkahousuja!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli kaaso valmistautunut siihen, että on auttamassa vessassa käymisessä. Sitten kun vessaan lähtö koitti, yritettiin paniikissa etsiä invavessaa (johon tämä minun hervoton mekko vannehameineen ja kaksimetrisine laahuksineen mahtuisi). No invavessa oli lukossa. Kaaso oli jo lähdössä pyytämään henkilökunnalta avainta, mutta minä kiljuin että ei kerkeä! Juoksin pikkuruiseen unisex -wc-koppiin, kouraisin mekon syliin ja pissasin :D Kaaso odotti ulkopuolella ja kun tulin ulos siistinä hän ihmetteli syvästi.

Minä siis pärjäsin loppujen lopuksi ihan hyvin yksinkin (pakon edessä tosin), vaikka pukuni oli oikeasti VALTAVA!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsellä onnistui aikanaan homma niin, että nostin vanteen kanssa helman ylös ja istuin pöntölle väärinpäin, eli ei ollut vaaraa, että laahus olisi uinut pöntössä eikä tarvinnut ketään apuunkaan.

Näin tein minäkin ja hyvin onnistui. Ainoa virhe oli että olin pukenut alushousut sukkanauhojen alle, joten ensimmäinen vessakäynti oli aikaa vievä koska piti irrottaa sukkanauhat. Sitten toki älysin pukea ne toisin päin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Veljeni vaimo neuvoi myös sellaisen vinkin, että jos olette ajatelleet ottaa hääpuvun ilman alus-/vannemekkoa, niin kannattaa miettiä juurikin tämän vessassa käymisen kannalta uudelleen! :) Sanoi, että jos ei ole sitä alus-/vannemekkoa, hametta on yllättävän vaikea kerätä ylös ennen pytylle istumista! :D

Muokattu: , käyttäjä: sprsilly

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaveri tuli aina kaveriksi ja nosti vanteesta alushameen korviini, keräsi vanteen sisälle helmat ja piti ylhäällä kun hoidin asiaani :girl_haha: Yksin ei olisi tullutkaan mitään mutta mitäpä kaverini ei ystävänsä vuoksi tekisi (vaikka morsmaikulla oli kuukautiset ja vatsa löysällä :girl_sigh: )

No voi rähmä, mullakin taitaa olla kuukautiset tulossa just hääpäiväksi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No voi rähmä, mullakin taitaa olla kuukautiset tulossa just hääpäiväksi!

Vähän OT, mutta niitähän voi siirtää, jos asia vaivaa ;) (myös vaikka ei käyttäisi horm. ehkäisyä)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä sain käytyä itsenäisesti helman runsaudesta huolimatta. Nostin helmat ylös ja "sivulle", josta saivat valua lattialle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaikka helmaa oli ihan jonkin verran niin hyvin pystyin käymää yksin keräämällä helman vannehameen sisään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritin ensin käydä itse, mutta totesin ettei oikein onnistu.. :girl_haha: Kaason apua tarvittiin helmojen pitelemisessä, silloin meni jo hyvin..kannattaa olla joku auttamassa varmuuden vuoksi ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisi se varmaan yksinäänkin onnistunut pienen ähräämisen kanssa, mutta helpoimmaksi (ja nopeimmaksi!) ratkaisuksi osoittautui se, että kaaso auttoi vessaan mennessä vannehameen löytämisessä ja puvun käärimisessä takaa ylemmäs. Sen jälkeen sujuikin vessassa käynti yksistäänkin kun nuo sai ylös. Loppuillasta kyllä onnistuin katkaisemaan sitten sen vanteenkin vessakäynnillä kun sen kaari hivenen pienentyi, mutta eipä se enää siinä vaiheessa haitannut..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin vannehame pelasti kyllä kaikki wc-käynnit - pärjäsi hyvin ilman apua, kun vaan nosti vanteen ylös, että sai kerätä siihen laahuksen. Apuja tarvitsi vain siinä, että joku katsoi helman suoraksi kun pääsi vessasta pois, sillä hääpuvussa oli omat tyllikerrokset, jotka jäivät herkästi ruttuun. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuten moni muukin, nostin ensin laahuksen ylös ja sen jälkeen vaan kaikki vannehameen avulla korviin. Hyvin sujui. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kokemuksia tyllialushameen kanssa?

Nuo vanteet alkaa kuulostaa tosi kätevältä idealta kun lukee tätä ketjua, mutta wc-käynnin perusteella ei varmaankaan ostella pukuja. :jere: Itselle on tulossa runsas tyllihelma ja tyllialushame. Varmaankin pitää kaason kannatella helmoja vessareissulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla onnistui vessassa käyminen kapean puvun kanssa oikein hyvin, keräsin vain laahuksen syliin ^_^ Puvussa ei ollut vannehametta, mutta helman kanssa ei ollut ongelmaa. Ja kapeassa puvussa oli se hyvä puoli, että mahtui ihan tavalliseen vessakoppiin, eikä tarvinnut invavessaa tai kaasoja avuksi ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvin sujui!

 

mulla oli laahuksellinen merenneitomallinen mekko, pitkä huntu ja sukkikset.

Ensin huntu kiedottiin kaulan ympärille, sitten puku vaan nostettin ylös syliin pussiksi ja siitä pidettiin kiinni, sen jälkeen sukkikset alas ja homma sujui :girl_dance:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanaa, että löysin ajoissa tän ketjun! Nyt on aikaa testailla vessassa käymistä ennen tositilannetta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan hemmetin hankaa oli vessassa käynti. Kävinkin puvun kanssa kolme kertaa vessassa. Ihmettelinkin, kuinka vähän piti vessassa käydä, vaikka siis puku päällä olin 16 tuntia  :girl_haha: Meillä on tosi pieni vessa. Puvun etuhelman keräsin syliin jo melkein vessan ulkopuolella, kaasot nosti laahuksen ja sitten istahdin pöntölle. Ovi auki ja kaasot läsnä. Onneksi kaasot on läheisiä ihmisiä ja on sitä ennenki niiden kanssa käyty yhdessä vessassa  :girl_haha: Hankalaa oli se, että ovea ei saanut kiinni sitten, kun ei me oltaisi mahduttu vessaan kolmistaan. Vessa on pitkän käytävän päässä, ja onneksi pesuhuoneen/saunan ovi oli vieresssä, joten se avattiin näköesteeksi :)

 

Puku siis laajahelmainen tylliunelma :) Ihan A-linjainen siis. Alla yksivanteinen vannehame

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään