Jump to content
Naimisiin.info

WCssä käyminen puvun kanssa


Loca Profesora

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minulla oli pitkä laahus ja piti kyllä vaivata ystävää käymään kanssani vessassa. Jos joku on tarpeeksi läheinen sinulle niin ei varmasti siitä pahastu, oli se sitten kaaso tai muu vieras. On sitä pukua tosi hankala alkaa monta kertaa illassa pois ottamaan ja taas päälle.

Link to comment
Share on other sites

Kävin sekä invavessassa että tavallisessa pikkukopissa ihan yksin ilman minkäänlaisia ongelmia. Nostin helmat edestä syliin ja istuin pytylle väärinpäin kasvot kohti pytyn selkää. Ei tarvinnut huolehtia laahuksesta kun se ei ollut tuolla tyylillä tiellä, vaan se sai olla lattialla takanani (pytyn edessä) ihan rauhassa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulla oli apujoukkoja vessassa vaikka ketä: sulho, kaasot, äitini, serkkuni ja pari kaveria. Riippui kuka oli lähellä kun hätä iski. Meillä vessa oli niin pieni että pukuni mikä oli muhkea (+ vannehame ja tyllihame) ei mahtunut vessaan muita. Joten apujoukkoni pitivät mekkoani ja minä pähkäilin korsetin kanssa :D Aina hyvin huumorilla meni vessa reissut. Koska yleenskin juoksen vessassa usein niin hääpäiväni ei ollut erilainen. Juhlien aikana varmaan yli 10 kertaa tuli käytä + kirkossa ennen seremonian alkua (jännitystä oli havaittavissa)

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli vannehame ja pitkä laahus. Vessassa käynti sujui oikein helposti ihan yksinään, vaikka olin varautunut etukäteen pyytämällä kaasoa avuksi. Keräsin helman ja laahuksen itseni toiselle puolelle, jossa ne eivät olleet tiellä. Vessa oli ihan tavallinen koppivessa.

Näin minullakin, tosin otin kaverin varoilta mukaan. Yksinkin olisi tarvittaessa pärjännyt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Minulla oli laahuksellinen puku ja yksivanteinen alushame. Selviydyin vessakäynneistä yksin ihan näppärästi, kun kasasin helman alushameen vanteen sisään ja nostin ylös. Sukkanauhavirityksiä minulla ei korsetissa ollut, mutta muistutuksena muille sukkanauhat kannattaa laittaa alushousujen alta menemään, jos niitä käyttää.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...