Jump to content
Naimisiin.info

Mitä teille tulee hääkarkeiksi?


Samsara

Recommended Posts

Me ollaan molemmat teen ystäviä joten tehdään Punnitse ja Säästä-kaupan irtoteevalikoimasta oma sekoitus, pakataan sekoitusta pieniin pusseihin ja päälle etiketti "Täydellinen sekoitus" ja nimet ja hääpäivä :) Askartelen paljon joten teepussukat syntyy pikkuhiljaa ensi kesän häitä varten, ja teesekoituksen tekeminen tulee yllättävän halvaksi.  Perinteinen hääkarkki-homma ei oikein istu, kun suunnitelmissa on jo karkkibuffet illaksi muutenkin.

Link to comment
Share on other sites

Itse olen asunut koko elämäni ulkomailla, joten meille tulee vieraslahjaksi entisen asuinmaani karkkeja, jokaiselle 3-5 erilaista. 

 

Alunperin piti keksiä jotain muuta vieraslahjaksi ja ottaa karkkibuffet, mutta tämä tuntui kivalta idealta ottaa taustani huomioon, ja kuitenkin jotain erilaista :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ei olla koko karkkiasiaa mietittykään. Joku vihreä kuula tms. johonkin kivaan itsetehtyyn teemaan sopivaan kääreeseen voisi toimia

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä halusin meille perinteiset hääkarkkirasiat. Nyt on siis koitettu koko tuttavapiirin voimin tyhjentää ahkerasti tulitikkulaatikoita. :D Rasioihin tulevia karkkeja ei oo vielä päätetty. Joulun jälkeen vois alennusmyynneistä ostaa erilaisia paperipäällysteisiä karkkeja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kiitos vinkistä Gyda! :) Jossain kaupassa noita näinkin (kalliilla!) myynnissä. Aika hyvin on näin pimeinä syys/talvi-iltoina tullut itsellä ja lähisuvulla kynttilöitä polteltua, ja kaikilta mökeiltä olen yhdistellyt vajaat tikkurasiat, niin yllättävänkin paljon on rasioita jo jemmassa. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Meille olin ajatellut Julia orangea. Ihan siitä syystä että ne on hyviä ja toiseksi ne sopii kivasti värimaailmaan.

Link to comment
Share on other sites

Hääpari ja juhlat ovat suomalais-amerikkalaiset, ajattelimme siis tarjota karamelleja molemmista maista. Tällä hetkellä kärkiehdokkaat ovat Fazerin Kiss-kiss -karamellit ja Hershey's Kisses-suklaa. Mun mielestä hauska yhdistelmä (ainakin nimiensä puolesta). Mihinkään rasioihin en niitä kuitenkaan ajatellut ahtaa, saavat lojua pöydällä muun kattauksen lomassa. 

kiss-kisses.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä suomi-tanska häät tuloillaan, ja hääkarkkeja tässä vähän pähkäilty jo tovi, kunnes tuli vastaan Marianne Mix-pussi - osuu ainakin värit yksiin maiden kanssa.

Yksinkertaisuudessaan voisi olla näin....ja korissa kahvipöydässä....ajatus muhii vielä.... :-)

20160728_105255.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sellaiset pienet kivat lasipullot olisi kivat ja niihin jotain pientä karkkiraetta. Pitäisi vaan yrittää löytää ne karkitkin jostain :D

Link to comment
Share on other sites

Vähän ihana idea colored sekä FIN190! Tuoda molempien taustaa mukaan :)

Itse haluan häihiin karkkibuffetin ja mies oli ihan mukana. Sen takia haluan lahjaksi antaa jotain muuta kun karkkia.

Ollaan molemmat kultaseppiä (tai minä artesaani vain) ja tavattiin itseasiassa juuri kultaseppäkoulussa. Tämän vuoksi mietinnässä olisi rasia, jossa kaksi pientä jalokiveä, toinen punainen granaatti ja toinen vihreä peridootti (minun ja miehen lempivärit). Tällä hekellä tarkoitus olisi antaa näitä vain aikuisvieraille, uskon että lapset innostuvat enemmän vain karkkibuffasta. Voivat vieraat sitten tilata meiltä korut kiviin ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Ei mitään. Jos karkkeihin liittyisi joku tarina (esim ihanat nuo KissKiss-Kisses ja sinivalko-punavalko -karkit) niin sitten ehkä. Mutta meillä karkit olisi pitänyt keksimällä keksiä, niin jäivät pois.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Siitä on pitkä aika kun olen häissä saanut hääkarkkeja. Nyt on varmaan trendinä karkkibuffat ja vähän erikoisemmat vieraslahjat ja ihan tavan karkit tulitikkurasioissa on jääneet pois.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...