Hansu-Muori

Pielis-Karjala

6 viestiä aiheessa

Mitäpä haluat tietää? Kotoisin olen tuolta akselilta :) En siellä kyllä nykyään asu, mutta jotain voisin tietää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpaikat tuntuvat olevan aika kiven alla tai ainakin sellaiset minne saa viedä omat juomat.. Hyvärilä , Hotelli Koli sekä Herranniemi ovat jo poissa kuvioista pienen koon tai anniskelun takia.. :girl_impossible:

Meillä vielä sekin ongelma, että majoitusten täytyy olla mahd. lähellä juhlapaikkaa.. Alkaa jo iskeä epätoivo.. :girl_sad:

Juhlijoita olisi n. 150 henkeä (n. 80 henkeä tulee pk-seudulta)..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No epätoivosi ymmärrän kyllä, itselläni 150 hengen häät siirtyivät toiselle paikkakunnalle nimenomaan tuon paikkaongelman vuoksi (talvella).

Itselleni tulee mieleen Bomba Nurmeksessa, Ruunaalla on joku uusi tila, johon mahtuu enemmän ihmisiä ja siellä vois olla majoitusta joissan mökeissä lähellä? Tutun häät oli siellä viime kesänä, voin yrittää etsiä lisää tietoa, jos kiinnostuit?

Lieksassa kotiseututaloon ei taida ihan noin paljon mahtua? Timitranmaja Lieksassa on kans enkä n. 80 hlölle. Herranniemi tosiaan teki mielestäni tyhmästi, kun eivät isompaa tehneet palaneen tilalle. Keskustassa on ravintola HurtanHolvi, en muista onko siellä anniskelua, on semmoinen ruokapaikka, mutta sinnekään ei varmaan 150 mahdu mitenkään.

Nuorisoseurantaloja on myös jonkun verran, joten niitähän voi kysyä myös.

Lieksan alueella 150 hlölle ei siis kauheesti vaihtoehtoja ole, jos ei sitten kehittele jotain teltta-systeemejä. Joensuusta mahdollisuuksia löytyy varsinkin kesälle enemmän (itse en löytänyt talveksi). Tsemppiä etsintään ja jos tarvitset Joensuusta, Kuopiosta ym. tietoja, niin multa koneelta löytyy valtava määrä juhlapaikkatietoja, joten kysyä saa :D (Jep, etsintä oli aika pitkä itsellänikin)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuassa on ainakin kesäisin auki se Piitterin leirintäalue/tanssilava.

Siellä oli meidän firman kekkerit muutama viikonloppu sitten ja sinne olisi se 150 ilmoittautunutta mahtunut sisätiloihin (?) syömään.

www.piitteri.fi

Mä en ole itse siellä käynyt, mutta kesäisin paikka on kuulema aika kaunis. Ei mitään tietoa anniskeluoikeuksista tai onnistuisko siellä edes häät, mutta tuli nyt vain mieleen tuokin paikka. Lopettavat siis tanssikauden melko aikaseen ja kaipa sitä voi sen jälkeen muihinkin yksityistilaisuuksiin vuokrata kuin vain firman kesäjuhlia varten...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tarkoitus juhlia Herajärven rannassa Kolin ja Kontiolahden rajalla, Kiviniemen tilalla. Upea paikka, majoitus- ja saunomismahdollisuudet. Onhan tuo hieman kaukana kaikesta, mutta saadanpahan olla rauhassa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään