_Hemuli_

Seinäjoen kukkakaupat

21 viestiä aiheessa

Hei!

Olisi kiva kuulla kokemuksia Seinäjoen kukkakaupoista. Kehut ja varoituksen sanat otetaan mielellään vastaan. Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös minua kiinnostaa tämä, kaikki vinkit ovat hyvin tervetulleita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin kaipailisin tietoa.

Toistaseks vanhempien pöytäkukkalaitteiden perusteella harkisten KukkaKammaria. http://www.kukkakammari.fi/etusivu/ Käytyäni liikkeessä en kyllä ollut siellä tarjolla olleiden valokuvien perusteella aivan vakuuttunut...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin Siirilän kukkataiteesta hankkia kukat häihin. Palvelu oli ainakin todella ystävällistä, kun joku aika sitten kävin haastattelemassa myyjää hääkimpuista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos viitsii entiseen Ylistaroon "asti" lähteä, niin Bauerin kukkakauppa on ihan loistava. Kannattaa kysyä toimittavatko Seinäjoelle kyseisenä päivänä. Ite taidan kumminkin sitoa itse kukkani häihin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^kiva tietää :girl_smile: . Onko sulla kokemuksia? Etenkin vertaukset Isonkyrön kukkakauppaan kelpaa :girl_sigh: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin myös viikonloppuna käydä haastattelemassa kukkakauppiaita. Sulhasen serkun hääkukat olivat Törnävän kukasta ja hän suositteli sitä lämpimästi. Itse ajattelin sen lisäksi käväistä myös tuolla Siirilässä sekä Reinolan kukkakaupassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päivitys:

Aiemmin epäröin kukkakammaria. Nyt kävin suunnittelemassa ja katselemassa enkä epäröi enää. Ystävällinen, ideoiva ja asiantunteva sekä ennenkaikkea innostunut palvelu.

Sieltä tulee kukat ja laitan sitten heti häiden jälkeen palautteen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alkoi laiskottamaan, joten päädyin lopulta käymään vain tuolla Kukkakammarissa. Mukavaa ja erittäin pätävää henkilökuntaa joka osaa hommansa. Hintataso toisaalta ei mielestäni mikään erityisen edullinen (esim. sulhasen viehe 12,5e, muut vieheet 8,5e), mutta ei kai aivan mahdotonkaan. Kaikenkaikkiaan suosittelen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Alma-Ellan kukan morsiussidonnoista? Olen kuullut siitä kehuja kukkakauppana yleensä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^OT:kiva kun nostit, en enää muistanut keskustelua :girl_smile:

Meille kukat toimittaa Bauer ja omistaja on aivan mahtava! Mukava ja kuuntelee, neuvoo ja opastaa :girl_haha: . Kimpun kokoakin miettiessä hän teki havainnollistavan ruusu"kimpun" ei enää 100% tuoreista ruusuista, jotka olivat vielä kuitenkin ok mielestäni :girl_sigh: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olin ihan hirmuisen tyytyväinen Reinolan kukkakauppaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Hyllykallion kukkakauppaa, joka sijaitsee Prismassa. Aivan loistavaa palvelua, sekä hintakaan ei ole mikään päätä huimaava. Tekevät aivan ihania asetelmia/kimppuja!

Törnävän kukkakaupassa olen usein pettynyt asiakaspalveluun :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä suosittelen ehdottomasti Kukkakammaria. Aluksi kävin siellä katselemassa kuvia ja ajattelin, että myyjältä saa vinkkejä, mutta myyjästä ei irronnut oikein mitään. Toisella kertaa oli eri myyjä ja palvelu oli ihan eri luokkaa ja saatiin sovittua tilaus :girl_smile: Kannatti mennä toisenkin kerran, vaikka aluksi ajattelin, etten sieltä kukkia tilaa :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päädyimme valitsemaan Alma-Ellan kukan ja olimme enemmän kuin tyytyväisiä. Heti ensimmäisestä yhteydenotosta saakka kaikki sujui hyvin. Suunnittelupalaverissa kävimme läpi ideoitani, omistaja ehdotti niihin sopivia kukkia ja näytti vaihtoehtoja. Jatkoimme yhteydenpitoa sähköpostilla ja kukkakauppa tilasi oma-aloitteisesti vielä vaihtoehtoisia värejä kukista, joista kävimme valitsemassa asetelmiin tulevat kukat. He toimittivat myös kaikki kukka-asetelmat kirkkoon ja siirsivät sieltä juhlapaikalle. Loistavaa palvelua, jota voi lämpimästi suositella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei täällä olisi taas yksi kiinnostunut näistä kukkakaupoista, onko uusia kokemuksia! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hain ristiäiskukkia Prismalla olevasta Hyllykallion kukasta, ja tykkäsin ihan valtavasti! Suunniteltiin asetelmat yhdessä asiantuntevan ja ystävällisen myyjän kanssa, tuli aivan ihanat, ja edullisetkin vielä. Ilman muuta voisin hakea morsiuskimpunkin sieltä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aluksi meinasin tehdä kimput ja vieheet itse, mutta taidan sittenkin päätyä jälleen kerran Törnävän kukkakaupan ammattitaitoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

HOP! Nosto. :)

Aihe itselle pikku hiljaa päivä päivältä ajankohtaisempi. En valitettavasti itse omaa vielä minkäänlaista kokemusta Seinäjoen kukkakaupoista, siltä olen kotoisin muualta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen kovasti Hyllykallion kukkaa. Se sijaitsee Seinäjoella Prisman yhteydessä. 
Meidän hääkukat olivat sieltä. Palvelu oli mitä erinomaisinta ja vaikka itselleni ei selkeää ollutkaa millaisen kimpun haluan niin myyjä osasi kyllä kysellä ja ehdotella niin että alkoi mielipiteitä löytymään :) 
Ja hinta oli myös halvimmasta päästä Seinäjoella. Meillä kukkia oli minun kimppu, morsiustytön kimppu, kaasojen rannekukat ja vieheet 6kpl ja hintaa koko satsille tuli vain 162€ :) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään