Jump to content
Naimisiin.info

Ehdoton EI-lista omiin polttareihin


Venluus

Recommended Posts

EN HALUAISI:

 

-Mitään extremeä, jotain jännää, spesiaalia, kuten benji-hyppyjä tai kuumailmapallolla matkustamista tai jotain muuta "hurjaa", en vaan uskalla :D

-Liian monimutkaisia jossa pitää juosta joka paikkaan

-Suurta rahanmenoa keneltäkään!

-Kauas matkustamista

-"Hassuksi" pukeutumista esim. kaupungilla ja tuntemattomien miesten puhelinnumeroiden keräily tai muu vastaava

 

HALUAISIN:

 

-RENTOA yhdessäoloa

-Pienet ja intiimit

-Mökkeilyä ja saunomista, joihin voidaan liittää jotain morsiustaikoja tai muuta

-Jotain urheiluun liittyvää; tanssia, leikkimielinen triathlon, joku hauska temppurata

-Että rahaa ei mene paljon ;)

 

Mulla nämä ihan samat!

Haluaisin että tehtäisiin polttariporukan kanssa yhdessä jotain eikä niin että minä vain keikun jossain ja muut seisoskelee vieressä..

Mulla ykköstoive ois kyllä se että ei menis hirveesti rahaa (koska siitä tulee aina kinaa polttariväen kesken)...

Ja mikään myyminen ja yletön julkinen nolaus/esiintyminen on nou nou nro1!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oon supernipo, joten lista voi olla vähän pitkä... :)

 

- Ei missään nimessä mitään typeriä asuja, haluan näyttää hyvältä

 

- Ei mitää kaupungilla ympäriinsä hyrräämistä tekemässä noloja tehtäviä

 

- Ei mitään actionmeininkiä, niitä voi tehdä vapaa-ajalla niin paljon kuin haluaa

 

- Ei mitään mättöruokaa vaan laaturuokaa

 

- Ei mitään seksihässäköitä, ne on vaan NIIN nähty

 

- Ei karaokea, en ihan oikeasti osaa laulaa

 

- EI mitää ntyttöjenbileitä, kun tärkeimmistä ystävistä osa on miehiä

 

- Ei silti mitää äijämeininkiä vaan ihan omannäköisiä juttuja

 

Kyllä:

 

 

- Hotelliyö Kaason kera ennen ja jälkeen polttareiden mielellään tosi hyvässä hotellissa ( itse maksan tuon)

 

- Yhdessäoloa, jotain kivaa ohjelmaa kuten komediaa teatterissa tms ( kustannukset voin hoitaa tämän osalta myös itse)

 

- Tosi hyvää ruokaa mielellään paremmassa ravintolassa ( en silti odota että kukaan maksaa omaisuutta. kaason maksan minä, koska on pienituloinen)

 

- skumppaa! ja yhdessäoloa ja naurua :)

 

Inhoan myös kaikkia inhottavia yllätyksiä. Joten koska Kaaso on sisko niin pääraamit suunnitellaan yhdessä niin ei tartte kenenkää stressata turhia tai miettiä, etten sit kuitenkaan tykkää :) Näin saa kaason stressin pois ja itse tiedän suunnilleen, mitä on tiedossa.

Muokattu: , käyttäjä: goldilocks
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Seppelpää

Minä otan vastaan kaiken, mitä eteeni isketään. Toivon vaan, että tytöt eivät järjestäisi mitään kamalan kallista: kaikki mahdollisten polttarieni "pääpirut" ovat edelleen opiskelijoita, enkä todella toivo heidän kituuttavan viikkokausia makaronilla ja tonnikalalla yksien polttareiden takia!

 

Jos nyt kuitenkin voisin heidän mieliinsä muutamia toiveita istuttaa, niin seuraavan pikku rajaukset olisivat kieltämättä mieluisia:

 

- Ei yökerhoja. Kiltit! Mä inhoan niitä paikkoja.

 

- Mä. En. Halua. Piirtää. Mitään. Ikinä. Koskaan.

 

- Olisi kiva tehdä asioita yhdessä. Vierastan vähän sitä (valitettavasti varsin yleistä) polttarikaavaa, jossa tuleva morsian viedään minuuttiaikataululla hoidosta ja tehtävästä toiseen, ja polttariseurue vain pällistelee vieressä ja maksaa. Soisin päivän olevan hauska meille kaikille!

 

Muuten minun on vaikea kuvitella mitään, mihin en viimeistää parin rohkaisevan jälkeen olisi valmis. Sellainen varoitus tosin, että polttariseurueen on suositeltavaa varata mukaan muutamat korvatulpat, jos haluavat pistää minut laulamaan. :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Mä menen melkeinpä kaikkeen mukaan jos mun fiilis on vaa oikea, mutta se mitä EN toivo: Urheilu. Tällä kunnolla kun nousee rappusia 3 kerrosta kauppakassien kanssa niin sydän pompsahtaa rinnasta ulos  :wacko:  Ja lisäksi kun polttarit on talvella niin ois ihan jees jos ei puettais mihinkään vaatelappuihin :D

Se mikä itseä pelottaa on että kaasot ottaa suunnitteluun yhden kaverini mukaan.. Niistä polttareista kun sitten helposti tulee tämän kaverin näköiset ja minä jään sivuun :/ Koitan tuosta nyt sanoa noille ihan suoraan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Mulle NOU  NOU

 

- Nolaaminen (laulaminen, kerjääminen, myyminen)

- Juokseminen tuhanteen paikkaan.Muutama paikka passaa mainiosti, mutta jos on semmonen että kaupungilla paikkaan a,b,c,d,e,f,g tunnissa hiki päässä. Ei kiitos. :unsure:

- Ei mitään rumia juttuja. Tarkoitan että naama vedetään mudalla ja hiukset jollakin margariinilla ja baanalle. Olisi kiva olla esim jossain. hyvän maun naamiaskamppeissa, kasvomaalaus, työpuku jne. Mutta että on nätit meikit. :jere:    

 

Haluan että kaikilla olisi hyvää ruokaa, juomaa ja hyvä fiilis. Vaikka vettä sataisi niin ei kukaan nostaisi meteliä, kun ei se maata kaada. :grin:   

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Guest kujallaj

Mä olen kaasoilleni kertonut että:

-En halua häiritä tuntemattomia (kyselemällä neuvoja esim)

-En myy mitään

-Ei mitään joka saattais ahdistaa (kammoan pimeää, ja hämähäkkejä)

 

Muuten oon avoin yllätyksille, hieman pelottaa mutta kai se kuuluu asiaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minulla ei ollut polttareita, joten en ole sen kummemmin edes miettinyt, mitä en olisi halunnut.

 

Kuitenkin pakko tulla kertomaan, että keväällä näin jonkun polttariporukan ostoskeskuksen edessä, jossa ne huuteli; "rahaa köyhälle morsiamelle!" ja muutamilla oli kyltitkin samalla tekstillä. Huhhuh, mitä toimintaa.. Ko. morsiankaan ei näyttänyt hirveän innoissaan olevan moisista huudahduksista, oli jopa vähän nolon oloinen.

 

Tästä mietin, että tuollaista en olisi ainakaan halunnut omiin polttareihin.

Link to comment
Share on other sites

Kaikki ns. "perinteiseksi" polttariohjelmaksi mielletty pelleily. Näillä tarkoitan siis lähinnä näitä nolaamisjuttuja. Tunnen oloni todella vaivaantuneeksi, jos joudun tekemään jotain huomiota herättävää julkisesti. Kaikki hillitysti hauska ja yllättävä ohjelma on toki tervetullutta, muttei mitään mautonta ja nolaavaa johon en pysty lähtemään tunteella mukaan. Onneksi kaaso ymmärtää ja kuuntelee mielipiteitäni, joten todennäköisesti ohjelma on melko rauhallista.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ehdoton Ei

- nolaamista

-typeriä pukeutumista

- liian isoja budjetteja

-sripparia

- pusujen/perseen hiplailun/halien myyminen

Samaa mieltä! Yhteinen kiva teemapukeutuminen kyllä käy. Stripparin (HYIII) lisäksi muutkin vastaavat, eroottiset hierojat yms.

 

Lisäksi ei-listalle

- morsiamen järjestelmällinen räkäkänniin juottaminen (shottien yms. väkevien tyrkyttäminen jne)

- aikainen aamuherätys/vähät unet (haluan, että jaksetaan tanssia koko yö)

- aktiviteetit, joissa minä teen yksin ja muut maksaa katselusta (esim. spa-hoidot, benjihyppy)

- polttarit juuri ennen häitä

- riitely ja stressaantuneet järjestäjät/vieraat ja vieraiden puuttuminen :(

 

Ja ettei sulholle valehdeltaisi tai 'kiusattaisi' häntä polttareihin liittyen, tosin tämä taitaa olla enemmän bestmanien touhua (viedään yllättäen ulkomaille, ei kerrota missä koko mies on, ei kerrota palautuspäivää, palautetaan kaljuna, mustelmilla & käsi poikki häiden aattona, vihjaillaan jotain ilkeää morsiamelle sulhon polttareista, yritetään saada sulho tekemään jotain suhdetta horjuttavaa yms. -mitä näitä nyt tuolla kauhukertomus-puolella on) - ja en kyllä ikimaailmassa uskoisi ystävieni tällaista kyllä tekevänkään.

Link to comment
Share on other sites

Mulle ainoa ehdoton EI on "Ei nolausta". Mä pelkään myös korkeita ja ahtaita paikkoja, joten toivoin ettei näitäkään olisi itsellä. Lisäksi kaasot tietävät mitä mieltä olen strippareista ja muista vastaavista (hello myötähäpeä).

 

Bestmanille sanoin, ettei sulhasta kannata pistää täyskontaktiurheilemaan (terveydentila ei salli), eikä sulhasta saa hylätä minnekkään ilman puhelinta, rahaa tai asiakirjoja. Muuten annoin vapaat kädet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ei nolausta, ei korkeita paikkoja, ei tankotanssituntia.

 

Tunnen pari tankotanssijaa, ja ovat epämiellyttäviä, itsekeskeisiä ihmisiä asenteella "oon niin kuuma kissa tässä tangolla, ja voin vampata minkä miehen vaan". Tätä ei tietenkään voi yleistää koko lajiin, mutta näiden ihmisten takia lajista on jäänyt paha maku suuhun.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on EI-listalla

* Benjihyppy

* Karaoke/laulaminen ylipäätänsä

* Ralliautoilu(autot ei kiinnosta :D )

* Laskuvarjohyppy/pienlentsikka

Ns. hyvän maun mukaan saa pukea ja olen valmis pistämään itseni likoon hassutteluihin ym. "nolausjuttuihin". Mutta en halua esim. kulkea bikinit päällä missään yleisillä paikoilla tai myydä suukkoja ym.

Kaiken kaikkiaan ihana ja kaikille mukava päivä olisi paras :) ja uskon että rakkaar ja ihanat kaasot onnistuvat tässä päivässä täydellisesti :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ei:

- Extremeä

- Nolausta (sis. typerä pukeutuminen, vierailta ihmisiltä jonkin kerjääminen jne)

- Hyvä pointti myös tuo ei aikaista herätystä

 

Mielellään tosiaan jotain yhteistoimintaa, vaikkapa hemmottelupäivä, nättinä ravintolaan syömään, jonkin bändin keikalle ja sieltä yökerhoon tms. Tiedä sitten kuinka ikimuistoinen tuollainen keikkailta olisi, mutta morsian ainakin tykkäisi!

Link to comment
Share on other sites

Mulla kanssa ehdoton EI on noi kaikenmaailman nolausjutut: typerä pukeutuminen, vieraille ihmisille jonkun asian kauppaaminen tai joidenkin avio-ohjeiden kerääminen, jne. Haluan, että mun polttarit on mukava ja rento tapahtuma, jossa toki saa yllätyksiäkin olla, mutta että ollaan rakkaiden ystävien kanssa yhdessä, muistellaan menneitä ja nauretaan, syödään, juodaan ja pidetään hauskaa. Mun kaaso onneksi tuntee mut läpikotaisin ja tietää mitä tuolta päivältä haluan.

Ehdoton EI ovat myös nuo liian aikaiset ja yllättävät aamulähdöt :) Vaikka olenkin aamulla aina ihan skarppina, pitää mun saada tehdä aamutoimet rauhassa: ilman aamupalaa olen kiukkuinen, ja sit ei kenelläkään ole kivaa :D

Ja tosiaan, minäkään en halua, että polttariporukka käyttää liikaa rahaa mun vuoksi. Tiedän, että kaikilla heistä ei ole kovinkaan suuret tulot eikä siksi ylimääräistä rahaa. En halua, että kukaan heistä joutuu tuon päivän takia kärvistelemään taloudellisesti.

Link to comment
Share on other sites

Mä olen antanut suhteellisen vapaat kädet, mutta ei listalla on julkinen yksinlaulu ja liian kallis ohjelma. Tietysti toi rahankeruu ja nolausjuttu vois olla kans, mutta oon miettinyt, että jos sellaista tulee, niin sata lasissa vaan, niin hauskaa sellaisestakin saa. Voihan se  joskus olla ihan vapauttavaakin luvan kanssa itsensä häpäistä ja nauraa itselleen. Mutta eihän se nyt mitenkään toivelistalla ole. Korkeita paikkoja kammoan myös, mutta jos jotain kiipeilyjuttuja tulee, niin olen valmis kyllä yrittämään.

Link to comment
Share on other sites

Mä oon varmaan vähän outo ja juro ja sisäänpäinkääntynyt mörkö, mutta mua on alkanut ahdistaa eniten tulevissa polttareissa se morsiussauna osuus. (jos sellasta on tulossa) Siis se kun mun selkään tai pahimmassa tapauksessa koko kroppaan hinkataan niitä jauhoja ja munia ja ties mitä. Jotenkin se ajatus siittä että toiset koskettelee, vaikka ne on mun kavereita, tuntuu hirmu ahdistavalta. Toki ei kiinnosta kyllä mikään itsensä nokkospuskalla hakkaaminenkaan, saan kutisevaa ihottumaa viikoks jo ihan tavallisesta ruohotukostakin.. Sen jälkeen sit pitäis kirmata alasti ympäri saunaa ja kiljua entisten kumppaneiden nimiä. Mä-en-tahtois! voin huudella kännissä ihan mitä vaan missä vaan, mutta jotenkin toi menee sen verran henkilökohtaiselle tasolle, että siinä saattaa kyllä tulla toppi. En luota itseeni,että pystyn suoriutumaan tuosta. En myöskään haluaisi joutua ruotimaan entisiä parisuhteita yhtään tarkemmin, mikä meni mönkään jne. En myöskään haluaisi välttämättä avautua siittä, miksi nykyinen parisuhde on sitten niiiiin paljon parempi, että kannatti lennosta vaihtaa (vittuilevaan sävyyn..), mihin ihastuit nykyisessä kumppanissasi ensin tai mikä siinä nyt on niin hyvää( EN MINÄ TIEDÄ!?!? Se nyt vaan on kiva ja piste.)

AAAAAaRRRRGGGHHH!!

Toivottavasti tulis kivaa menoa ja meininkiä ja vaikka avantouintia viis metriä ja improamista keskustorilla, mutta ei liian henkilökohtaisia kysymyksiä täysin vääriin kohtiin. kiitos. Eikä vittuilua. Mä en oikein kestä sitä.

t. tuleva ROUVA!! (ton tyylistä saa varmaan sit kuulla jatkossa.. huoh. )

Link to comment
Share on other sites

Mä ainakin toimittaisin kaasolle listan asioista mitä en halua tai haluaisin tehdä :) Muistuttaisin vielä että kaaso on LUOTTAMUSTEHTÄVÄSSÄ joten toivoisin sen käyttäytyvän juuri niin. Eli kunnioittaa sun pyyntöä ja toiveita. Koska hauskaa voi pitää niin monella muullakin tavalla.

Ja sitten tilaisuuden tullen ihan vaan kieltäytyisin tekemästä sitä asiaa. En lähtisi saunaan tai poistuisin sieltä samantien jos näen viitteitä tulevasta jne.

Mä tein pitkän listan.

En suostu myymään esim. keksejä (piparia), mutta voin myydä vaikka saunavihtoja otsikolla "miehille huutia". Noin muuten en myyntitehtäviin lähde. Ja sitten tietysti toiveita syömisistä ja muusta (rauhallisesta) aktiviteetista. Kuten vaikkapa käsitöistä joihin on yhdistetty kilpailu ja jokainen vieras muutoinkin eri tavoin ja sen sellaisia :)

Link to comment
Share on other sites

Kyllä mä luotan mun Kaasoihin ehdottomasti, että eivät halua minua liikaa rääkätä eivätkä sellaista teettää mistä en pidä. He itseasiassa kysyivät ainakin suurin piirtein etukäteen mitä tahtoisin ehdottomasti tehdä tai mitä en halua tehdä missään nimessä, joko fyysisten tai henkisten rajoitteiden vuoksi. Meidän porukassa on esiim. noi perus nolaamis - kortsumyynnit ollut jo vuosikaudet tosi nolojen asioiden listalla. Siis että ne ei oo kenestäkään yhtään hauskoja. lähinnä säälittäviä, joten jaksan uskoa että semmosta ei olis tulossa. Mutta tuo morsiussaunapaniikki on iskenyt muhun nyt tässä ihan viimemetreillä, kun polttarit on pakko olla nyt tai seuraavana vkloppuna (ellei oo sit keskellä viikkoa, tai häiden jälkeen :D ). En ole aiemmin tullut sitä ajatelleeksikaan, ettäkö en haluis noita asioita. Mutta nyt on sit täys hyperventilointi käynnissä. Enkä mä enää kehtais kenenkään valmiita suunnitelmia mennä sotkemaan. Enköhän mä sit siinä tilanteessa pysty siihen tai sitten pystyn ainakin tosiaan sanomaan, että josko ei tehtäis näin kun mua ahdistaa. Jos siihen pienet itkut tirauttaa vielä niin varmaan pääsee pälkähästä ;) (oon siis itkeskellyt ihan joka asiasta viimeaikoina, vaikka yleensä en oo herkkis.. täydellinen hermoromahdus odotettavissa ennen häitä vissiin.) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...