Jump to content
Naimisiin.info

Kakkusuosituksia Tampereelta?


kissanjalka

Recommended Posts

Meillä on tulossa kakkuhäät (tai itseasiassa ne on kihlajaiset, jotka muuttuvat häiksi), ja nyt olisi hakusessa joku hyvä konditoria kakkujen hankintaan. Itse tehdään muut ruuat, mutta kakkuja pitäisi olla 60 hengelle, eikä haluta mitään kermavaahtounelmaa. Hakusessa lähinnä joku suklaakakku, juustokakku tai uudemman tyylin moussekakku.

Mitään suosituksia?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Iso avun tarve! Etsin kerroskakkua Tampereen seudulta.

Upea hääkakku olisi juhlissamme erityisen tärkeä. Haluaisin vaahtokarkkifondantilla tai sokerikuorrutuksella päälystetyn amerikkalaistyylisen upean kerroskakun sisään rakennetulla tuella (ts. ei telineessä), mutta Tampereen seudulla ei vaikuta olevan riittävää osaamista sellaisen valmistamiseen.

Täälläpäin on kyllä useampiakin taitavia kakkublogisteja, mutta ne joilta olen kysynyt, eivät toimita kakkuja vieraille tilauksesta. Tampereen häämessuilla oli useammalla pitopalvelulla / konditorialla marsipaanipäälysteisiä kakkuja, mutta työn laatu oli todella heikkoa ihan muutamaa poikkeusta mukaan lukematta. Ja ne poikkeukset olivat (yllättäen) myös tarjoilun itse järjestäviä juhlapaikkoja, eivätkä ottaneet pelkkiä kakkutilauksia. Voisimme varmaankin venyä ottamaan marsipaanikakun, jos jossakin ongelmana olisi vain kokemattomuus muiden massojen käytössä, mutta marsipaanin hyväksyminenkään ei poista sitä ongelmaa, ettei täällä osata valmistaa kerroskakkuja.

Mutta viimeisenä oljenkortena: voiko kukaan auttaa? Onko kokemuksia, vinkkejä, mitään ajatuksia?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...