martsu79

Vihkisormuksen hintagallup


112 viestiä aiheessa

Maksoin vihkisormuksestani tasan 200 €. Hintaa tulee jonkin verran lisää kaiverruksista ja pienestä muokkauksesta, mutta tarkoitus oli, etten tee sormuksen takia konkurssia. Näin ei siis tapahtunut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Teetetty vihkisormus maksoi 22% alennuksen jälkeen 1400 eur. Olen aivan in lööv :-X :-X

Muokattu: , käyttäjä: Arby

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

1600€ maksoin omasta teetetystä sormuksestani. Todellisuudessa on ilmeisesti hieman arvokkaampi. Nyt kun joskus tuohon päivittää rinnalle jonkun timanttirinkulan, ni on hyvä yhdistelmä... Tällä hetkellä siis vain yksi sormus, kun meillä ei kihloja ole lainkaan.

Miehen sormus maksoin 29€ + 30€ kaiverrus.

:-X Anerina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun vihkini oli n. 1500 €, oltiin opiskelijabudjetilla silloin liikenteessä. Viisivuotishääpäivänä sain sitten upgradauksen ja muutaman tuhannen murkulan sormeeni vihkin viereen. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Molemmat sormukset yhteensä 2500 €.

Timantti morsiamen sormukseen oli valmiina olemassa, noin 0.30ct ja ukko joskus reissuiltaan ( :huh: ) tuonut.

Itse suunnittelemat ja kultasepän taikomat.

Vielä muutama kuukausi joutuu niitä ihailemaan VAIN kaapissa...:girl_mad:

Muokattu: , käyttäjä: PTSP

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihki on tekeillä tällä hetkellä ja hinnaksi on annettu 1200e. Kyseessä titaanista valmistettu sormus jossa 6x 0,02 briljant hiontaista timanttia ja 1x 0,20 safiiri hiottu timantti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Molempien rinkulat yhteensä 670€. Minun sormus oli -50% alessa ja maksoi 430€, miehen sormus 240€ mtk:n -20% alennuksen jälkeen.

Samaan hintaan saadaan käydä kaiverruttaa kummankin sormukset ja mun kihla saa kiillotuksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen kuumeisesti etsinyt sormuksia. Ja ajattelen niitä koko ajan. Pää menee sekaisin, kun olen katsonut niin paljon niin kauniita sormuksia.

Mutta suosikkisormukseni maksaa 950e. Ongelma on siinä, että mä olen hyvin kranttu, haluan vaalean sormuksen (valkokulta ei nikkelin takia sovi enkä muutenkaan halua sitä huollattaa kerran vuodessa) ja pitää siinä edes yksi kivi olla. Kiven pitää olla kaunis, materiaalilla ei ole väliä, kunhan sitä ei ole orjat tehneet. Kirkas tai sininen.

Vanhat käytetyt sopisi mulle vaikka huutonetistä tai panttilainaamosta, mutta sulholle ei. Sen mielestä sormuksen pitää olla uusi. (voi olla että muuttaa mielipiteensä kun kerron sille tuosta 950e sormuksesta..).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Te joilla on 1000+ arvoinen sormus, miten ihmeessä uskallatte pitää sitä? :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun vihkini makso 12€. :D Ja ei siis valittu sitä hinnan, vaan ulkonäön mukaan. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mutta suosikkisormukseni maksaa 950e. Ongelma on siinä, että mä olen hyvin kranttu, haluan vaalean sormuksen (valkokulta ei nikkelin takia sovi enkä muutenkaan halua sitä huollattaa kerran vuodessa) ja pitää siinä edes yksi kivi olla. Kiven pitää olla kaunis, materiaalilla ei ole väliä, kunhan sitä ei ole orjat tehneet. Kirkas tai sininen.

Minulle seppä sanoi että tuleva tekeillä oleva valkokultainen sormukseni ei sisällä lainkaan nikkeliä ja sitä ei tarvitse rodinoida kerran vuodessa, ilmeisesti noita valkokultaseoksia on useampaa eri tyyppiä, toisessa on rodinointi päällä ja toisessa ei? Tosin timantin / takuun takia sormus kyllä käytetään tarkistuksessa ja puhdistuksessa vuosittain joka tapauksessa. Miehen sormus taas on toisesta paikasta valmismallistosta ja se täytyy ilmeisesti rodinoida.

Muokattu: , käyttäjä: Mokka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkisormukseni maksoi reilu 500 euroa, 14K valkokultainen rivitimanttisormus (7 x 0,02).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkisormukseni tarkka hinta taisi olla 256€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten nopeasti summa unohtuukaan. Uusin kihlan samalla ostosreissulla ja paketille jäi hintaa jotain ~500e. Normaalisti pelkkä vihki olis ollut muistaakseni n.400eur ja kihla päälle 200eur.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie kävin just ostamassa oman vihkini Tampereelta. On tosi kiva sellanen diana, jossa rubiini keskellä. Hintaa jäi tinkimisien jälkeen 340e. Toisesta liikkeestä löytyi kyllä käytännössä katsoen sama sormus 2700e!!! Tosin, siinä olikin niin isot kivet, että myyjäkin sanoi ettei uskaltaisi pitää sellaista yksin ulkona :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun vihki maksoi muistaakseni 1020e ja tuossa oli -20% alennusta. Tillanderin Maria-sormus kyseessä. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

625 euroa. Alun perin olin ajatellut että 400 euroa on maksimi, mutta sitten kun vähän noita kauppoja kiertelin, niin tulin siihen tulokseen että sillä hinnalla ei löydy mieleistä. Sitten löytyi tuo minkä valitsin, ja se oli puolella hintaa (eli olisi ollut 1250 normaalisti). Ja on muuten ihana :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kultasepällä teetetty sormus maksoi 920 euroa. Alunperin oli tarkoitus selvitä hiukan halvemmalla, mutta valmismallistoista ei löytynyt mieleistä, joten päädyin teettämiseen, ja täytyy sanoa että sormuksesta tuli sen verran hieno, että se on kyllä jokaikisen euron arvoinen. Ja onhan se kiva ajatus, että sormus on uniikki, eikä ainakaan ihan heti pitäisi tulla vastaan toista samanlaista.

Muokattu: , käyttäjä: Vicsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mutta suosikkisormukseni maksaa 950e. Ongelma on siinä, että mä olen hyvin kranttu, haluan vaalean sormuksen (valkokulta ei nikkelin takia sovi enkä muutenkaan halua sitä huollattaa kerran vuodessa) ja pitää siinä edes yksi kivi olla. Kiven pitää olla kaunis, materiaalilla ei ole väliä, kunhan sitä ei ole orjat tehneet. Kirkas tai sininen.

Minulle seppä sanoi että tuleva tekeillä oleva valkokultainen sormukseni ei sisällä lainkaan nikkeliä ja sitä ei tarvitse rodinoida kerran vuodessa, ilmeisesti noita valkokultaseoksia on useampaa eri tyyppiä, toisessa on rodinointi päällä ja toisessa ei? Tosin timantin / takuun takia sormus kyllä käytetään tarkistuksessa ja puhdistuksessa vuosittain joka tapauksessa. Miehen sormus taas on toisesta paikasta valmismallistosta ja se täytyy ilmeisesti rodinoida.

Minulla palladiumvalkokultaa ja en ole sitä kertaakaan käynyt rodinoimassa; ei tarvitse. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mutta suosikkisormukseni maksaa 950e. Ongelma on siinä, että mä olen hyvin kranttu, haluan vaalean sormuksen (valkokulta ei nikkelin takia sovi enkä muutenkaan halua sitä huollattaa kerran vuodessa) ja pitää siinä edes yksi kivi olla. Kiven pitää olla kaunis, materiaalilla ei ole väliä, kunhan sitä ei ole orjat tehneet. Kirkas tai sininen.

Minulle seppä sanoi että tuleva tekeillä oleva valkokultainen sormukseni ei sisällä lainkaan nikkeliä ja sitä ei tarvitse rodinoida kerran vuodessa, ilmeisesti noita valkokultaseoksia on useampaa eri tyyppiä, toisessa on rodinointi päällä ja toisessa ei? Tosin timantin / takuun takia sormus kyllä käytetään tarkistuksessa ja puhdistuksessa vuosittain joka tapauksessa. Miehen sormus taas on toisesta paikasta valmismallistosta ja se täytyy ilmeisesti rodinoida.

Minulla palladiumvalkokultaa ja en ole sitä kertaakaan käynyt rodinoimassa; ei tarvitse. :)

Nikkeliallergikolle myös palladiumvalkokulta voi aiheuttaa oireita, nimimerkillä ´päivitin juuri valkokultakihlani titaaniseksi´. Jostain luin että myös se rodinoinnissa käytettävä rhodium voisi allergisoida. No mutta pointtina, minunkaan ymmärtääkseni valkokultasormusta ei ole tarpeen rodinoida, vaan se on enemmänkin makuasia.

Ja mitä vihkin hintaan tulee, sormus ei ole vielä valmis, mutta hintaa sillä on tasan 500€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heh... Äänestin vaikkei ole sormusta vielä ostettukaan... Mutta jos saan sen minkä olen aina halunnut (niinkuin varmaan saan) sen hinta on noin 800€. Tuokin jo tuntui melko kalliilta, vaikka näköjään kalliimpiakin sormuksia on morsmaikut hankkineet. Mutta toisaalta, olen sitä aina halunnut ja se tulee olemaan minulla (toivottavasti) elämäni loppuun saakka. Joten siinä mielessä tuo on pieni hinta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle täydellisen ihanuuden normaalihinta oli 180 euroa, alennuksessa 53 euroa. Ja se oli just sellainen kuin halusinkin. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla kans alennuksesta ostettu sormus ja hintaa jäi 249 eur.

Sormus kelta/valkokultaa ja ilman kiviä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään