michie

Origami koristeita

6 viestiä aiheessa

Hei! Törmäsin tälläiseen origami video-opas sivuun ja julkaisin sen tänne teille kaikille, jotta halukkaat voivat askarella origami koristeita,eikä aiheesta ole keskustelua, joten tänne kaikki jotka haluavat kokeilla noita voivat keskustella aiheesta ja laitella vaikka kuvia omista kokeiluistaan

http://www.wonderhowto.com/how-to/video/ho...er-lily-275626/

^tuossa neuovataan tekemään origami lilja^

Sivuilla myös neovotaan tekemään mm. ruusu, lotus kukka, joutsen, sydän.

Muokattu: , käyttäjä: michie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vautsi! :girl_impossible: Pakko on kyllä kokeilla noita origami juttuja kotona, voi kyllä olla et ovat vähän suuri töisiä esim. pöytäkoristeiksi, mut jos vaikka muutaman liljan tai ruusun tekis... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse asiassa origamilintujen tekeminen, esimerkiksi, ei ole kovin suuritöistä, kun sen kerran oppii ja kun valitsee simppelin mallin. Mä opettelin yhden nettivideon kautta (sori, ei ole linkkiä enää) ja nyt osaan niitä tehdä. Teen aika pieniä, noin 10 x 15 cm, lintuja vanhoista aikakausilehtien sivuista (tarkoituksella niin että tekstiäkin näkyy ja on eri värejä). Nämä pujotan naruihin, noin 20 cm päähän toisistaan, ja ripustan siis pystysuunnassa. Lintuja tulee häihin mennessä taiteltua kymmenittäin, tai varmaankin itse asiassa sadoittain, ja niitä ripustetaan koristeeksi niin kaiteisiin kuin kattoonkin.

Toivottavasti joku sai selvää! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko oli osallistua tähän keskusteluun. Itse olen tekemässä paperikukka koristeita.. Kukat ovat samanlaisia kuin yllä, mutta värit turkoosi ja valkoinen.

Lisäksi omilla tytöilläni on kukkakimput noista paperikukista. Tein itselle myös koe morsiuskimpun samanlaisista kukista. Ja kimpusta tuli näyttävä... Mutta en ole varma sopiiko paperikukista tehty kimppu morsiamelle??!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään