Jane2010

Häämessut

397 viestiä aiheessa

Hei olen nyt pohtinut että mihin häämessuille kannattaisi mennä, esim Helsingissä on kahdet. Häät&rakkaus messut 13-15.11.2009 ja Mennään naimisiin häämessut 16-17.1.2010. Oletteko miettineet häämessuille menoa ja kumpaan menisitte?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Avokin serkku suositteli mulle tuota häät ja rakkaus ja sanoi että tuo mennään naimisiin oli aika turha. En sitten oikeasti tiedä, kun en ole itse vielä käynyt, mutta aateltiin käydä ite ainakin ekat tsekkaamassa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime vuonna käytiin molemmissa, ja silloin mielestäni isommat ja kivemmat messut olivat nuo jälkimmäiset wanhassa satamassa olevat, eli mennään naimisiin -messut.. Siellä oli paljon ideoita ja jotain ostettavaakin :) Ainakin sellainen mielikuva jäi. Ensi talvena meinaan varmaan mennä taas molempiin, kun ovat juuri ennen häitämme ja kamala hääinnostus on päällä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen ajatellut tuota marraskuista häät ja rakkaus-messuja.. Mietin että voisi kerätä isomman porukan matkalta kun täältä Kuopion suunnalta sinne olen lähdössä.. Mutta saa nyt nähdä miten jaksaa..

Lokakuussa on Kuopiossa omat häämessunsa, mutta en osaa kuvitella että löytäisin sieltä yhtään mitään. Lähinnä ylitsepääsemättömän uteliaisuuden takia ja oman ammatin takia sinne lähdössä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt marraskuussa olen ainakin menossa tuonne Häät & Rakkaus -tapahtumaan. Ja menen toki myös niille toisille messuille, jos koen siihen silloin vielä tarvetta. :girl_smile:

Ja sit helmikuussa vissiin täällä Tampereellakin on jotkut messut, että kai sielläkin täytyy käydä piipahtamassa... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin viime vuonna molemmissa. Ainakin viime vuonna Wanhan sataman messut tammikuussa oli mielestäni monipuolisemmat ja isommat. Suosittelen silti molempia messuja. Itse olen menossa molempiin. Marraskuun häät&rakkaus -messujen lisäksi pääsee kauneus & terveys ja muotimessuille jos hääpuolelta ei tee tarpeeksi löytöjä/saa ideoita :girl_wink: Viime vuonna molemmista tapahtumista sai mm. sormuksia 30-35% alennuksilla ja valinnan varaa olisi ollut huimasti :D Ystävälleni löydettiin ainakin täydellinen ja toivottavasti löydämme nyt myös minulle..

wpc7n7.png

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kans sellainen käsitys, että Wanhan Sataman messut ovat paremmat. Itse olen kuitenkin menossa ainakin Häät&Rakkaus -messuille, kun en malta tammikuuhun asti odottaa. :girl_haha: Mutta todennäköisesti tulee käytyä molemmilla messuilla.

Tietääkö kukaan muuten, koska Turussa on häämessut? Ilmeisesti kuitenkin on, kun aikaisempina vuosina järjestetyistä messuista löytyi useampikin maininta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kävin jo viime vuonna vilkaisemassa pikaisesti Häät ja Rakkaus -messuja, kun olin Kauneus ja Terveysmessuilla. Saas nähdä lähdenkö tänäkin vuonna, kuitenkin ois niin monta messutapahtumaa yhtä aikaa saman katon alla. Turussa näytti olevan tänä vuonna messut tammi-helmikuun vaihteessa, joten eiköhän ne 2010 messut ole kans suurinpiirtein samana ajankohtana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltiin molemmissa viime vuonna. Noissa häät&rakkaus -messut oli hiukan pettymys. Se hääpuoli oli tosi pieni. Kiva kuitenkin. Plussaa oli ne muut messut (terveys, muoti jne), jotka kanssa kierrettiin. Digikamera olisi pitänyt olla mukana.

Digikameran suhteen sitten viisastuttiin wanhan sataman messuihin. Ne oli isommat (ilmankos kun pääpaino on häissä :) ) Hyviä sormustarjouksia ja paljon asiaa. Kiinnostavia luentoja - tosin ihan älyttömän täynnä (ei mahduttu mukaan).

Ollaan menossa tänä vuonna noihin häät&rakkaus-messuille, vaikka omat häät onkin jo ihan nurkilla, mutta ne on kuitenkin hyvät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kas, huomasin sattumalta olevani Helsingissä tuolloin kun nuo Häät&Rakkaus -messut ovat, joten siellähän pitää toki piipahtaa! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Meillä tuonne Helsinkiin tuota matkaa on ihan kiitettävästi niin en tiedä kehtaako molempiin lähteä :) Jos myö mentäis sinne häät&rakkaus messuille perjantaina niin onkohan siel vielä mitään? Onko kukaan edellisinä vuosina käyny vai oletteko käyny lauantaina aina?

Meillä ei ole pitkä matka tuonne Kuopioonkaan ja Tampereen messuille kaaso kans puhu et jos mentäs kun hän asuu Tampereella. Kivaahan se ois joka paikassa käydä mut ei taida rahat riittää :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti pääsen molempiin, mutta ainakin tuonne tammikuun messuille on tarkoitus mennä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen menossa ainakin marraskuussa tuonne Häät ja rakkaus-messuille. Ja jos vaan aikaa löytyy, niin sitten tammikuussa Wanhaan Satamaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa ottaa huomioon, että Häät + Rakkaus -messut on Helsingissä jo 6.-8.11. Viime vuonna olivat viikkoa myöhemmin, jolloin en päässyt juuri tästä syystä.

Haluaisin käymään, mutta pitää katsoa miten aikataulut menee tänä vuonna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kannattaa ottaa huomioon, että Häät + Rakkaus -messut on Helsingissä jo 6.-8.11. Viime vuonna olivat viikkoa myöhemmin, jolloin en päässyt juuri tästä syystä.

Haluaisin käymään, mutta pitää katsoa miten aikataulut menee tänä vuonna.

Mistäs olet tuollaisen tiedon saanut?! Helsingin Messukeskuksen sivuilla (finnexpo.fi) ainakin lukee, että Häät & Rakkaus 2009 (ja Muotimessut) ovat 13.-15.11 ja tuolloin 6.-8.11 näyttäisi olevan ELMA Maaseutumessut.

Joten jos tulevia morsiamia kiinnostaa nähdä enemmän morsiuspukuja kuin lypsyhaalareita, niin suosittelen tuota 13.-15.11 viikonloppua.. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko muuten kokemusta minkä verran samaa/ eroa on messukeskuksen, wanhan sataman ja tampereen mesuilla? ite kun asustan tampereella niin mietin maksaako vaivaa matkustaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oman kokemuksen mukaan kannattaa käydä juuri sen alueen messuilla missä häät aikoo järjestää. Messuilla kuitenkin esittäytyy juuri sen tietyn alueen yrityksiä/yrittäjiä.

Toki sieltä löytyy sitten koko suomenkin kattavia juttuja...

Itse kävin viime keväänä Tampereen häämessuilla. Vinkkejä sai näytöksistä sulhasen pukuun ja niistä näytteillä olevista puvuista sitten löytyi The Puku joka on tällä hetkellä mulle tilauksessa. Mulla oli siis kamera mukana ja ihan vinkkinä muista kirjoittaa johonkin ylös minkä liikkeen pukua kuvaat jos kuvaat. Oli aikamoinen salapoliisitehtävä löytää just toi puku kun ei ollut kin valokuva, josta ei sit näkynytkään minkä liikkeen puku on kyseessä :)

Muuten sieltä sit saa vinkkejä koristeluun, kimppuun ja askarteluun. Ja tarjouksia toki on esim: valokuvauksesta jne, mutta meille siitä ei ollut hyötyä koska häät pidetään sen verran kauempana että matkakuluihin olisi mennyt liikaa rahaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kävin molemmilla messuilla viime vuonna..kyllä hyvät olivat...kaveritkin raahasin kauneus messuille ja siinä samalla sainpahan katsoa myös hää juttuja....kaikki oli ok paitsi että hää puoli oli tosi pieni ja siel ei juuri ollut porukkaa=/mutta ajjon kyllä mennä molemmille messuille uudestaan tän vuonnakin ja ensi keväänä...nää hää jutut on sitten ihania=))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en ole kummillakaan messuissa aikaisempina vuosina vieraillut, mutta kavereiden mielestä ne wanhan sataman messut ovat ehdottomasti monipuolisemmat ja paremmat. Itse aion kyllä osallistua molempiin tapahtumiin, mieheni lupasi raahautua mukaan noille jälkimmäisille (wanha satama)... :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hassua kun joittenkin miehet lupaa "raahautua" messuille.. Mun mies taas on ihan innoissaan lähössä. Joskus mietin että pitäiskö aikaistaa häitä niin se oli sitä mieltä että ei voi ku muuten ei pääse käymään häämessuilla :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olin viime vuonna tuolla Wanhan Sataman häämessuilla ja voin kyllä suositella, varsinkin jos omat häät on pääkaupunkiseudulla. Meillä tosin on häät Tampereella, niin että tarviikin varmaan mennä messuilemaan sinne ens kerralla. Tietääkö kukaan koska Tampereella on häämessut? Ajattelin myös mennä tonne Häät&Rakkaus-messuille jos vaikka löytäis sormuksen sieltä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan menossa tonne Häät ja rakkaus-messuille ja sitten kun Tampereen lähellä asutaan, niin myös Tampereen häämessuille.

Mä jotenkin muistelisin että Tampereen messut olis heti siinä helmikuun alussa, mutta en sano sitä kyllä varmaks.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kyllä minunkin mies häämessuille mielellään tulee. Koskettaa meitä molempia. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät&Rakkaus messut oli ainakin viime vuonna aika hyvät kun sattumalta satuin käymään Kauneus&Terveys-messujen yhteydessä. Monenlaisia näytteilleasettajia, tosin luulin että siellä olisi ollut vähän enemmän niitä osastoja. Kyllä siellä aika monella oli sulhaset mukana, toiset vähän innokkaampina kuin toiset :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään