SoMa

Gallup: Mikä oli ensimmäinen ostos?

580 viestiä aiheessa

Ostin n.2kk sitten Lambin rakkausruno WC-paperia hääpaikan vessoihin. :girl_haha: Se kun oli jokin erä, mitä ei luultavasti myöhemmin saa.. muuta ei ookkaa sit vielä hankittu. Häihin vielä aikaa n.1 v 2kk.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin eilen korvakorut :girl_smile: Hääpuku on kyllä tilattu netistä, mutta onko se minun puku on sitten nähtävissä kunhan joskus saapuu... Ja häät 3.9.2011 eli taitaa tulla kiirus.. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpuku oli ihkaensimmäinen ostos häitä varten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan ensimmäinen ostos oli tuikkukipot. :D Tosin niitä en ostanut juuri häitä varten, mutta niiden käyttömahdollisuus häissä vaikutti kuitenkin suuresti ostopäätökseen (ja kippojen lukumäärään...). Varsinaisista hankinnoista ensimmäinen taitaa olla hääpukukangas.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla eka ostos oli karkkibuffettia varten kaksi isoa lasipurkkia.. (Ei nyt ihan ollu tarkotus vielä niitä ostaa, mut ku onnistuttiin rikkomaan yks sellanen kaupassa joten ei sit kehattu tyhjin käsin lähteä :girl_haha: )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole varma, joko tähän ketjuun olen vastannut, mutta vastataan sitten uudestaan.

Ensimmäinen ostokseni oli (yllättäen!) hääpuku. Löysin sen tämän vuoden tammikuussa kirpputorilta hintaan 25€. Kävelin jo ohi, koska emme olleet miehen kanssa edes ajatelleet häitä. Ostin sen kuitenkin ja tässä sitä nyt ollaan. 18 (vai 17?) päivää enää häihin :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kengät olivat ensimmäinen hankita, mutta kutsukorttitarpeita tuli jo melkein samaan aikaan hamstrattua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkengät oli eka ostos, löytyi sopivat niin heti tartuin tarjoukseen :) nyt pitää vaan ajaa ne sisään. Tästä on alkanut sitten jo kova seuranta muista hyvistä tarjouksista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hih! Minä tein tänään ensimäisen ostokseni häihin liittyen, vaikka häät ovat vasta ajatus tasolla minun ja sulhoni ja yhden ystäväni päässä kesälle 2012. :girl_haha: Oli kuitenkin pakko ostaa kun törmäsin niihin tiimarissa, mitä jos niitä ei myöhemmin enää olisi ollutkaan!? :girl_impossible:

Mitä siis ostin? Ostin tiimarista 9kpl sellaisi 3D tyyppisiä tarroja, joissa on kultainen haarukka ja veitsi, ajattelin nämä siis laitettavaksi menuun. Ihania. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on myönnettävä, etten ole ihan varma kumpi tuli ensin, mutta joko maksoimme hääpaikan "käsirahan" tai ostimme viihdykkeitä (sellaisia pieniä pulmapelejä, joita itse yksi ilta nurhattiin takaisin kiinni, kun pakkauksissaan tulivat valmiiksi avattuina) vieraille pöytiin siroteltavaksi. Molemmat hyödyllisiä ostoksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipa tämäkin lasketaan... Eilen tein ekan sijoituksen häihin ostamalla suunnittelukansion ja kuvioitua pahvia ja (ylihintaisia) koristenappeja. Kahdelle jälkimmäiselle ei ole vielä oikein kohdetta, paitsi suunnittelukansion koristelu. flirt.gifIhana päästä suunnittelemaan kutsukortteja ja kaikkea muuta! Innostusta lisäsi vielä eiliset kavereiden häät. gpari.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on eka ostos tehty! Itseasiassa jo muutama yö sitten. Bestmanien (3kpl), isien ja ukin (3kpl) sekä miun pienemmän pikkuveljen kravatit ostettu! Dressmannissa oli nyt hirmuset tarjoukset kravateille, ni sieltäpä sitten haettiin seittämän kravattia eri hopean sävyissä. :)

Korjasin kirjotusvirheen.

Muokattu: , käyttäjä: Helmihäät2012

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpuku! Toissapäivänä se tuli sitten ostettua, kun mentiin kaasojen kanssa "ihan vaan katselemaan" Morsiusgalleriaan... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huhuhuhu, nyt virallinen ensimmäinen juttu meidän häihin ostettuna on mun kengät, jotka tilasin viikko sitten Japanista ja tänään ne ihanuudet saapu kotiin!!! :-X:-X Mulla on vaan ongelma, että kummat niistä pistän häihin, ku molemmat on aivan yli-ihanat... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ensimmäinen ostos oli 130e Kaalimato.com

Ostettiin herkkulaatikollinen kivuuksia hääyötä varten. :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun ensimmäinen varsinainen ostokseni oli korvakorut häitä varten. Ensimmäinen kuluerä häitä varten oli jo korujakin ennen valokuvaajan varausmaksu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen ostos häitä varten oli n. kuukausi sitten servetit kun sattui sopivat kohdalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinkin tärkeä asia kuin saippukuplat. :D Reilu vuosi ennen häitä. Nyt vaan stressaan, että säilyvätkö ne?? Kai sellaiset nyt vuoden säilyy?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin oli niinkin tuiki tärkeä ostos, etenkin näin reilu vuosi etukäteen, kuin kakun koriste! :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpuku. Ostettu vuonna 2004 kaverin ylioppilasjuhliin ja myöhemmin päätin että siitä tulee mun hääpuku, kun on sen verran juhlava. Ja häät siis tiedossa elokuussa 2012. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen "ostos" dokumentaarisen hääkuvaajan varaus, sen jälkeen saippuakuplat! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään