Pilvi1

Juhlapalvelu gourmande

23 viestiä aiheessa

Onko kellään kokemusta pitopalvelu Gourmandesta? Plussia ja miinuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut kerran tilaisuudessa, jossa oli Gourmanden ruoat, ja kaikki tykkäsivät valtavasti. Juttelin tilaisuudesta vastaavan kanssa, ja Gourmande otti kuulemma hyvin huomioon asiakkaan toiveet ja palvelu pelasi hyvin. Hinnasta en osaa sanoa, ja muistaakseni veloittavat matkakustannuksia jonkun verran, mutta itse ottaisin mielelläni heidät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen ollut työn puolesta yhdessä tilaisuudessa.

Lasten eväät olivat ihan onnettomat: kylmää perunamuusia ja kuivia lihapullia.

Ns. Aikuisten ruokaa en ehtinyt maistaa, muut kyllä kehuivat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla meni kyseisen yrityksen kanssa jo hermot siinä vaiheessa kun pyysin heiltä keväällä tarjousta ja he vain ilmoittivat että antavat tarjouksen vasta vuotta ennen tapahtumaa. Olisivat nyt edes tarjouksen voineet laittaa ja ilmoittaa että varauksia ottavat vasta vuotta aikaisemmin vastaan... Joten jätettiin sitten ottamatta kyseinen pitopalvelu ja onneksi saatiin sitten pitopalvelu ihan muualta joka suostui ottamaan varauksen vastaan vuotta ennen häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Juhlapalvelu Gourmande Oy lauantain 12.12.2009 häissämme ja olemme mielettömän tyytyväisiä heihin. Ruoka oli hyvin maukasta, Gourmanden jengi aivan mahtavaa sekä suunnitteluvaiheessa (kaikki sujui täysin mutkattomasti) että itse häissämme ja buffet-pöytä näytti todella tyylikkäältä ja modernilta kuten olimme toivoneetkin. Emme pysty keksimään mitään negatiivista sanottavaa ja olemme vielä tosi tarkkoja kaikista yksityiskohdista.

Me muun muassa oman kiireemme ja stressimme takia onnistuimme unohtamaan alkoholittoman alkumaljavaihtoehdon, mutta Gourmanden porukka pelasti meidät ja hoiti tilanteen. Muutenkin välillä oli hiukan hässäkkää ja infokatkoksia meidän puoleltamme, mutta Gourmande piti tilanteen hallussa ja kasassa moitteettomasti.

Suosittelemme lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa myös Gourmande hoitamaan häidemme tarjoilut. Palvelu on loistavaa, joustavaa ja mutkatonta. Gourmanden henkilökunta on välitöntä ja rentoa, menun suunnittelut ja muiden käytännön asioiden hoitaminen on sujunut loistavasti ja olen itse voinut huokaista monen asian suhteen helpotuksesta, kun pitopalvelu hoitaa ne puolestamme. Lisäksi he kuuntelevat omia toiveitamme ja osaavat esittää niihin kivoja ehdotuksia mm. somistuksen suhteen, mitä emme itse olleet osanneet ajatella.

Olemme olleet aikaisemmin monissa juhlissa, joissa Gourmande on hoitanut tarjoilut ja emme voi muuta kuin kehua, hinta-laatusuhde on todellakin kohdallaan. Näin ollen Gourmande olikin ainoa vaihtoehto meidän häidemme tarjoilun hoitamiseen :) Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut monessa Gourmanden tilaisuudessa ja voin kyllä vilpittömästi kehua - työni puolesta olen nimittäin nähnyt alalta yhtä ja toista. Ruoka on hyvää, sitä on riittävästi ja palvelu pelaa. Myös buffet-pöydän kattaus on ihan jotain muuta..mitä "perinteisillä" pitopalveluilla. On näyttäviä kukkia, modernia ilmettä ja ruuat eri tasoissa esillä.

Itse odotan ystävien syksyisiä häitä - että pääsen taas maistamaan! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Gourmande hoiti häidemme tarjoilun helmikuussa ja suosittelen ehdottomasti! Kaikki sujui loistavasti&mutkattomasti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien, palvelu oli tosi ystävällistä ja sujuvaa ja ruokaa kehuttiin vieraiden taholta moneen kertaan, myös jälkeenpäin :). Myös kattaukset, buffet-pöytä ja ruokien esillepano olivat tosi kauniit ja modernit. Eli ainoastaan ruusuja heille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhdyn kaikkiin edellisiin ylistyskommentteihin! Gourmande järjesti tarjoilut meidän häihimme kuukausi sitten.

Palvelu oli ensiluokkaisen ammattitaitoista. Yhteistyö pelasi todella hyvin jo heti tarjouspyynnöstä lähtien. Vähän kerroin minkätyyppistä ruokaa haluaisimme ja heidän menuehdotuksensa osui aivan nappiin.

Ruoka oli maittavaa ja sitä riitti. Hääkakku oli yksi parhaista kakuista joita olen elämäni aikana syönyt. Ruuat olivat myös todella kauniisti ja teemaamme sopivasti esillä.Häidemme DJ kehui jälkeenpäin että on ollut keikoilla todella monissa häissä, mutta meidän juhlissamme oli tähän mennessä parhaat tarjoilut.

Pelkkiä ruusuja siis minulta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekään emme voi muuta kuin kehua Gourmandea! Ruoka oli älyttömän maukasta ja sitä riitti vaikka kuinka! Palvelul pelasi ja oli hyvin ystävällistä. Pelotti aluksi kun piti tilata sokkona näin tärkeä osa juhlaa, mutta kyllä kannatti - olimme todella todella tyytyväisiä!!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla noin hyviä kokemuksia Gourmandesta! Itse odotan parhaillaan heiltä tarjousta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Charrlotta, saitko koskaan heiltä tarjousta?

Mielenkiinnosta kysyn, kun itseltäni jäi muistutuksesta huolimatta saamatta, vaikka olisin ollut kovasti kiinnostunut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Harmi: Sain tarjouksen tosi nopeasti kerran muistutettuani. Ja sen jälkeen viesteihin on vastattu aina nopeasti. Laita ihmeessä vielä toinen muistutus menemään! Me valittiin pitopalveluksi Gourmande, kun on kuultu tutun häistä kehuja ja netistäkin olen lukenut pelkkää hyvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä lähetin tarjouspyynnön sunnuntaina ja vastaus tuli heti maanantaina...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpas outoa, mutta ilmeisesti haluavat sitten valita asiakkaansa. Jotenkin tuntuu, että luottamus menee, jos joutuu useasti muistuttamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Olen työni kautta ollut tekemisissä ko. pitopalvelun kanssa. Ovat tehneet tarjoilut asiakastilaisuuksiin.

Ja voin vaan kehua, tyylikkäät koristelut ja mitä maittavimmat tarjoilut. Nami nami :)

Päivi Klaukkalasta :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Gourmande yrityksemme tilaisuutta hoitamassa tässä syksyllä ja en voi kun kehua :) Ihan tajuttoman hyvää ruokaa, kauniisti esille laitettuna - ja riittävästi (tätä etukäteen pelkäsin, että riittääkö). Myös tarjoilijat olivat ammattitaitoisia ja osaavia. Gourmande hoiti homman ehdottomasti paremmin, kuin odotimme.

Voin suositella lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli syksyn häissämme Gourmande pitopalveluna. En voi kuin suositella! Olimme tyytyväisiä kaikkeen: suunnitteluvaiheeseen, kattaukseen ja somistukseen, kaikkiin ruokiin, ystävälliseen palveluun ja juhlan sujuvuuteen. Myös vieraat kehuivat ruokia kovasti. Erityisruokavaliot hoidettiin hienosti. Ihanaa kun asiat hoidetaan viimeisen päälle huolella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Gourmande häissämme tammikuussa ja oltiin todella tyytyväisiä! Kaikki sujui mahtavasti ihan alusta alkaen. Juhlassakin kaikki meni tosi hyvin, ruoka oli maistuvaa ja kaikki palvelu todella sujuvaa. Somistustarvikkeitakin lainattiin ja siitä tuli säästöä itselle, kun kaikkea ei tarvinnut ostella. Suosittelisin heitä ehdottomasti ja jos vaan joskus etsimme johonkin uudestaan pitopalvelua, käyttäsimme heitä mieluusti uudelleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Gourmande valikoitui pitopalveluksi elokuussa 2013 koska he lähettivät tarjouksen aikataulussa ja koska se oli hinnaltaan todella kilpailukykyinen.

+ ruuasta tuli paljon kiitosta eli maistuvaa. Ruuat eivät olleet tavanomaisia tylsiä buffetmättöjä eli erikoisempiakin makukokonaisuuksia oli helppo valita listalta. Esillepano oli kaunis ja ruuat olivat näyttäviä ja värikkäitä.

+ ruokaa oli riittävästi ja ylikin mukaan otettavaksi eli vieraiden ei tarvinnut miettiä kehtaako lisää hakea

+ henkilökunnan osalta palvelu suijui nopeasti ja helposti. Henkilökuntaa oli selkeästi ohjeistettu hyvään palveluun.

+ hinnoittelu oli selkeää eikä siitä jäänyt rahastuksenmakua

+ meillä oli omat juomat, jotka pitopalvelu onneksi tarjoili

- pitopalvelua oli kesällä vaikea saada kiinni kysymyksiä varten. Toisaalta tarjouspyyntöön vastattiin heti mikä antoi hyvän vaikutelman.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häissämme Gourmande ja voin todella suositella heitä!

 

+ yhteydenpito hyvä, vastaukset sai nopeasti ja tuli tunne, että meistä oikeasti välitettiin (vaikka perfektionistina olin tarkka ohjeistamaan kaikesta)

+ juhlapäivänä kaikki sujui mutkattomasti, omat juomat tarjottiin, kynttilät sytytettiin jne.

+ hinnoittelu selkeää

+ ruoka oli hyvää ja vieraat kehuivat sitä. Monet naimisiin menevät ystävämme ihastuivat niin, että suunnittelevat varaavansa Gourmanden omiin häihinsä.

+ Buffet ei ollut perinteinen ja sen koristelussa otettiin huomioon meidän teemavärit jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on varattu Gourmande pitopalveluksi ensi kesän häihin. Toistaiseksi ovat vastanneet erinomaisesti viesteihin, ja menuehdotukset laadittiin etukäteen lähettämiemme toiveiden perusteella niin hyvin, ettei muutoksia enää juuri tarvinnut tehdä. Luottavaisin mielin toistaiseksi.

 

Kellään kokemuksia Gourmandesta kuluvalta kesältä?  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Gourmande loihti toukokuun häidemme ruoat, enkä voi kehua heitä tarpeeksi. Gourmandin ruoat saivat valtavasti kehuja ja he ottivat joustavasti huomioon kaikki erityistoiveemme. Henkilökunta oli niin palveluhenkistä, että harvoin tapaa. Suosittelen kaikella sydämelläni. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään