Tulikukka

Pitopalvelun maistiaiset

28 viestiä aiheessa

Otsikossa se tulikin: onko pitopalveluilla tapana antaa maistiaisia ruuistaan?

Monellakin pitopalvelulla on aika hintavat sapuskat, ja olisikin harmi jos ruoka on tylsän makuista.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee ruoat juhlapaikan pitopalvelun kautta ja sieltä kerrottiin, että saa tulla syömään kerran ilmaisen aterian. Ja mukaan saa ottaa kaasot ja bestmaninkin.

Muokattu: , käyttäjä: anukr

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaisi tämä. Jossain uudessa häälehdessä nimittäin puhuttiin juuri itsestäänselvyytenä menun maistajaisista. Sellaisesta ei kuitenkaan ole ainakaan valitsemani pitopalvelu puhunut mitään, ainakaan vielä. Olenko tyhmä jos en kysy asiasta? Kakkuja kyllä sitten haluan ainakin maistelemaan, mutta miten muu ruokapuoli? Hyvähän tuo olisi saada varmistus sille, että ruoka vastaa odotuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä ei edes pitopalvelu maininnut maistajaisista, eikä sellaisia ole tulossakaan.. viikon päästä on häät ja luotan että kokenut pitopalvelu hoitaa homman kunnolla kotiin. jos ei hoida, niin teen reklamaation aiheesta.

ja ei sen puoleen, minä en ymmärrä ruoasta yhtään mitään, mulle hyvä ruoka=ei maistu pahalta, parempi ettei maistu miltään. sulho ja vieraat saa sitten arvostella ruoan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidänkään pitopalvelu ei ole maininnut mitään maistiaisista, joten tuskimpa niitä on odotettavissa. Hääkakkukin tulee pitopalvelun puolesta, eikä senkään maistelusta ole ollut puhetta. Toivottavasti tulee kuitenkin ihan kelvollisia tarjottavia, luottavaisin mielin oomme liikkeellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäpäs itseasiassa ajattelin ottaa asian huomenna pitopalvelun kanssa puheeksi. Itse pidän _hyvästä_ ruuasta ja lisäksi on vielä ongelmia kalan saamisessa kurkusta alas niin pitäis päästä vähän maistelemaan niitä kaloja. Jos maistuvat hirveelle niin tiedän sitten vaihtaa suosiolla kokonaan kasviksiin.

Kakkufriikkinä myös kakun pitäis olla aivan huippu. Häistä mulle on aina tullu ekana mieleen kakku :grin:

Katsotaan mitä sanovat huomenna. Onneksi ko. yrityksellä on oma ravintola niin pääsen jokatapauksessa ruokia maistelemaan! Nam! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan menossa ens viikolla maistelemaan ruokia. Pitopalvelu ei itse ehdottanut maistamista, mutta kysyin asiasta ja sovimme sopivan ajankohdan.

Perusruokia (esim. keitinperunat, vihersalaatti) pitopalvelu ei maistata, mutta niissä tuskin mitään makuyllätyksiä tulekaan. Saimme myös maistaa muutamaa erilaista kakkua ja niiden perustelta sitten valita mieleisemme.

Samalla pääsemme katsastamaan mitä kaikkea vuokrattavia tavaroita pitopalvelulta löytyy. Tätä innolla odottaen. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on mainittu että syksymmällä olisi jonkinlainen menujen maistatus. Täytyy kyllä itse olla aktiivisesti pitopalveluun yhteydessä, jotta tätä ei vain unohdettaisi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on mainittu että syksymmällä olisi jonkinlainen menujen maistatus. Täytyy kyllä itse olla aktiivisesti pitopalveluun yhteydessä, jotta tätä ei vain unohdettaisi!

Samaa mieltä, meillä ainakin laadukas ruoka on niin tärkeä osa juhlaa, etten itse ottaisi riskiä, etten ole maistanut ruokia. Samalla ajattelin jutella pitopalvelun kanssa mm. ruuan alkuperästä. Olisi tarkoitus suosia local/seasonal ruokaetiikkaa häämenussakin.

Itse suhtautuisin todella epäilevästi pitopalveluun joka ei halua antaa maistiaisia. Eli kannattaa ottaa yhteyttä ja järjestää pitopalvelun kanssa.

Muokattu: , käyttäjä: ShellToe

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Unohdin infota palaverin tuloksista. Päästään maistelemaan ruokia :girl_smile:

Sellaisiakin joita ei ravintolan omassa menussa ole kun tilaavat sitten sille maistelupäivälle oikeat ainekset.

Ensi viikolla syömään kakkuja! :girl_dance:

Siis _maistelemaan_ kakkuja... :grin:

Muokattu: , käyttäjä: Lulla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me kysyimme maistiaisia ja saimme aivan mahtipöperöt pitopalvelun kotona. Hakivat vielä paikan päälle syömään. Ei maksanut mitään ylimääräistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä pitopalvelu itse muistutti, että meillä on oikeus maistaa ruokia. Pitopalvelu toi ruoat kotiin, jossa tarjoili ne meille (minä, sulhanen ja molemmat anopit). Saimme maistaa koko menun lukuunottamatta keitettyjä perunoita, eli tarjolla oli siis salaatit, salaattikastikkeet, leivät, pääruoat, sekä kakku. Mahtavaa palvelua ja hyvää ruokaa =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille järjestettiin maistelu (ollessani kaasona siis), mukana oli hääpari ja me kaksi kaasoa. Saatiin maistella vähän kaikkea ja vasta sen maistelun jälkeen lyötiin lopullinen menu lukkoon. Käsittääkseni morsian oli erikseen pyytänyt tätä maistelua pitopalvelulta.

Itse en missään tapauksessa käyttäisi pitopalvelua, joka ei suostu maistiaisia antamaan, ei paljoa reklamaatiot lämmittäisi siinä vaiheessa kun häävieraat on ruokittu mauttomilla sapuskoilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko teillä jotain maistiastilaisuutta pitopalvelun kanssa?

Näin jossain suomalaisessa hääohjelmassa sellaisen eikä itselle tullut edes mieleen että sellainen voisi olla..

Maisteletteko erilaisia hääkakkuja?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En vielä ole lähtenyt hakemaan tarjouksia pitopalveluista (pitäisi kai alotella), mutta en ole maksamassa mistään ruuasta ellen ole sitä saanut maistaa. En halua tarjota vierailleni ruokaa mistä en itsekkään tiedä onko hyvää!

Olen kuullut ettei kaikista pitopalveluista saa maistelua, sillon se selkeesti ei ole meidän pitopalvelu..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän pitopalvelu ei järjestä maisteluita, mutta olen syönyt heidän ruokiaan niin usein, eikä koskaan ole ollut moitteen sijaa, että en epäröi yhtään. Jos pitopalvelulla täyttyy kaikki kalenteri muutenkin, ei bisneksen kannalta ole mitään järkeä järjestää erillisiä maistelutilaisuuksia. Tämäkin siis kannattaa ottaa huomioon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä pitopalvelu järjesti tastingin. Kaasot ja Bestmanit saivat tulla mukaan maistelemaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miedän pitopalvelusta ei saa maistiaisia. En ole koskaan syönyt heidän ruokiaan, mutta moni on kehunut ruokia ja luotan siihen, että saadaan hyvät ruuat. Kakkumaistiaisia ei myöskään saa, mutta olemme ajatelleet tilata pienen version hääkakustamme synttärikakuksi, niin pääsee maistamaan jo aikaisemmin miltä maistuu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme myös maistelukakun, muita ruokia ei etukäteen päästä maistamaan. Pitopalveluei ole tuttu entuudestaan, mutta olen saanut heistä hyvää palautetta, joten luotan siihen. Kakku on mulle niin tärkeä ;) joten se päätettiin testata!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt ollaan mekin buukattu pitopalvelu, ja heillä normaalisi kakkua saa maistella. Sanoin että haluttaisiin ainakin pääruokaa/lihan kastiketta maistaa, että varmasti sitten ite tykätään.. Sanoivat että katsotaan koska sama pääruoka on juhliin menossa, niin tekevät sillon pari extra annosta, niin päästään sillon maistamaan :) olen tällä hetkellä todella tyytyväinen pitopalvelijaamme! Kyllä niidenkin pitää osata joustaa asiakkaiden toiveiden mukaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Nyt ollaan mekin buukattu pitopalvelu, ja heillä normaalisi kakkua saa maistella. Sanoin että haluttaisiin ainakin pääruokaa/lihan kastiketta maistaa, että varmasti sitten ite tykätään.. Sanoivat että katsotaan koska sama pääruoka on juhliin menossa, niin tekevät sillon pari extra annosta, niin päästään sillon maistamaan :) olen tällä hetkellä todella tyytyväinen pitopalvelijaamme! Kyllä niidenkin pitää osata joustaa asiakkaiden toiveiden mukaan!

 

^ tuo on minusta oikein hyvä tapa pitopalvelulta!

Ymmärrän kyllä, ettei todellakaan kannata tarjota maistiaisia kaikenmaailmankyselijöille ilmaiseksi, miinustahan siinä tulisi ja rutosti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän pitopalvelu järjestää maistiaiset, mennään huomenna maistelemaan valitsemaamme menua sekä kakkua. Tämän jälkeen muutoksia voi toki vielä tehdä. Pitopalvelusta kehoittivat varaamaan paljon ruokahalua mukaan. :) Onhan se hyvä kun ei tarvitse ostaa sikaa säkissä, ruoka kun on se häiden suurin menoerä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään tänään maistelemaan ruokia ja mietin, mitä kaikkea pitää muistaa kysyä pitopalvelulta samalla, kun palaveerataan. Juhlapaikalla ei ole astioita, pöytäliinoja tai servettejä, joten ne pitää ainakin olla, samoin maljakot. Mutta varatako noutopöytään yksi vai kaksi lautasta per pää - siis eri lautaset alku- ja pääruoalle vai ei? Ja omat viinilasit puna- ja valkoviinille vai ei? Mielelläni kuulisin mielipiteitä tästä. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ei saatu pitopalvelulta mitään maistiaisia mikä vähän harmitti. Toisaalta en niiden perään ollut kysellytkään, joten olisin voinut itse ottaa asian esille. Enpä olisi mitään ruokia kuitenkaan vaihtanut, sen verran hyvät sapuskat oli meillä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kun lähes kuukausi häihin, ei olla edes mietitty maistijaisia, ja maistijaiskakkukin peruttiin kun ollaan dieetillä :) Luotamme että ruoka on sitten hyvää kun on pitopalvelua paljon kehuttu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään