nakku

Häätennarit

28 viestiä aiheessa

Onko kukaan mennyt häätennareissa naimisiin? Mitä mieltä yleisesti ottaen olette tennareista häissä? Siis morsiamella..

Olen itse ehkä ikuisesti tennari-tyttö, enkä ole vielä oppinut käyttämään korkkareita. Siksipä olin ajatellut hankkia matalakantaiset satiiniset hääkengät. Mutta kun löysin nämä tennarit, niin ne tuntuivatkin heti oikeilta kengiltä..

Kertokaapa mielipiteitänne ja mahdollisia kokemuksianne. Suurin osa netin häätennareista on aika kamalia mielestäni, mutta esim. tässä http://stilissima.helmiblogit.mtv3.fi/2009...at-pian-taalla/ on aivan ihanat. Ja sopisi ehkä pukuunikin, josta toivon 50-luvun tyylistä.

Edit. Toimiiko toi linkki kellään? Mitähän tein väärin?

Muokattu: , käyttäjä: patrika
Korjasin linkin -patrika

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle on tulossa 50-luvun henkeen lyhyt häämekko ja suunnittelin, että ostaisin loppuillaksi tennarit. Vihreitä converseja matalavartisina olin ajatellut...

Converse_Love__2_by_green_onigiri.jpg

Mutta kiitos tuosta vinkistä, ehkä täytyy miettiä vielä, saisi ainakin oikeanlaisen vihreän itse värjäämällä. Vihkimiseen (juhlapaikalla) ja alkujuhliin ostan kuitenkin korkkarit (nekin mielellään vihreät).

Mutta siis, minun mielipide totta kai on, että mikä ettei! Tärkeintä on tehdä omannäköiset juhlat ja että morsiuspari viihtyy!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli pinkki mustat Odessa Natalie kengät :) kauniit ovat.. niitä on myös valkosina *hint*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oih! Ihana ajatus! Mä oon kyllä semmoinen Converse-tyttö ja korkkareiden käytön voi laskea yhden käden sormilla... Jospa minäkin.... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosi hyva ajatus! :) Nuo tennarit nayttaa tosi kivoilta. Converseja saa tilattua Englannista halvemmalla ku Suomesta etta kannattaa tsekata esim. www.office.co.uk tai www.schuh.co.uk. Mina oon ihan rakastunu tuohon Conversen Lite Ox malliin ja mullon niita kolmet. Oops! Haihin laitan varmaan korkkarit ku rakastan niitakin, mut illalla saatan vaihtaa balleriinoihin tai tennareihin. Kantsii myos katsoa tanssiliikkeista tennarin nakoisia tanssikenkia. Mun kullalla oli ennen ihan Conversejen nakonen pari (tanssimista varten) ja ne oli kuulemma tosi mukavat jalassa :girl_dance:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, Converseiden tilaaminen onkin ollut mielessä. :D

Parasta on ehkä se, että sulhanenkin on nyt innostunut tästä tennari-ideasta ja näyttää siltä, että laitetaan molemmat semmoset sitten jalkaan. Korkkareita en ole itselleni missään vaiheessa edes ajatellut, jotain matalia ballerinoja harkitsin, ennen kuin tiesin, että se onkin ihan okei purjehtia avioliiton satamaan tennarit jalassa. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa koko perheelle Converset ! Mulle valkoset, miehelle mustat (tai mustavalkoset) ja tytölle joko valkoset tai vaaleenpunaset :)

Käytetään tennareita muutenki niin paljo ni tuntuu ainoolta oikeelta valinnalta hääkengiksi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen ajatellut, että tennarit tulee olemaan varalla, jos ei koroissa jaksa koko päivää tepastella. Löysin kerran Stockan hulluilta päiviltä ihan siistit kermanvalkeat tennarit, jotka saa luvan kelvata. Lisäksi tennarit voi olla ihan kätevät miljöökuvauksen aikana, jos ei halua, että 8 senttiä piikkikorkoa uppoaa pehmeään maahaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee! Häätennarit on tulossa mullekin tai sitten jotkin muut matalat kengät jos en saa netistä haluamiani pinkkejä satiinisia Adidas superstareja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rainbow Clubilla tosiaan noi ihanat häätennarit, kerranki joku keksiny :)

Muokattu: , käyttäjä: Eviina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Rainbow Clubilla tosiaan noi ihanat häätennarit, kerranki joku keksiny :)

Niinpä, ne on aivan ihanat! :D

Mutta aika vähän meitä tennarinaisia taitaa olla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täältä ilmoittautuu yksi tennarinainen lisää mukaan! :flirt:

Tykkään vastakohdista ja kontrasteista - mikäpä parempaa kuin kevyt, naisellinen ja ihanainen puku ja sitten tennarit sen kanssa. Kuolaan noita Rainbow Clubin satiinitennareita, bongasin ne lokakuussa jostain häälehdestä. Eikä varmana tule rakkoja...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ajattelin ostaa häitä varten jotkut kivat juoksulenkkarit! Converseistakin tykkään, niitä löytyy kotoa viidet parit. Omistan yhdet korkkarit ja tykkään kyllä pitää niitä juhlavaatteiden kanssa, mutta koska häät kestää koko päivän, en halua pilata juhlatunnelmaa huonojen kenkien takia. Eikä ne sieltä pitkän puvun alta näy kuitenkaan! Joten tilausta vaan Iso-Britannian suuntaan sitten n. vuoden päästä. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi, joka harkitsee vakavasti avioon astumista tennareissa. Mies todennäköisesti käyttää tennareita joka tapauksessa.

Pukuni tulee olemaan lyhyt, joten kengät ovat tärkeä osa asua.

Olen kuitenkin vielä täysin kahden vaiheilla. Tennareiden puolesta puhuu mukavuus ja ne sopisivat häiden kaikken kantavimpaan teemaan - se on rentous. Sopiva korko taas kaventaisi sääriä ja parantaisi ryhtiä. Korkkareiden kanssa voisi myös käyttää saumasukkia! :flirt:

Ja ei - korolliset tennarit eivät ole ratkaisu vaikka olen sellaisiakin hirvityksiä nähnyt! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Pukuni tulee olemaan lyhyt, joten kengät ovat tärkeä osa asua.

Minullakin tulee lyhyt puku. Korollisia kenkiä en ole silti missään vaiheessa harkinnutkaan, koska en kertakaikkiaan osaa niitä käyttää. Tottakai niistä olisi ulkonäöllisesti hyötyä, mutta mukavuus ennen kaikkea. Vaihtoehtoni tennareille on jotkut kivat ballerina-tyyppiset kengät, jotka ei tyylillisesti ole kuitenkaan niin paljon minua itseäni kuin nuo tennarit... Mutta täytyy toki vielä tarkastaa, että ne käy hyvin puvun kanssa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee melko varmasti tuollaiset Rainbow Clubin häätennarit! Eilen Turun häämessuilla näin ekaa kertaa moiset ja rakastuin aivan järjettömästi. Olin jo pitkään miettinyt, millaiset kengät muuhun asuuni sopisivat, ja nyt löysin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä kaavailen hääkengiksi joko lyhyen helman kanssa 20-reikäisiä maihareita, platformeja tai sitten pitkän helman kanssa korkkareita. Turha sitä kai massiivisia kenkiä pitkän helman kanssa laittaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä pari juhlii myös tennareissa. Sulholle tulee näillä näkymin mustaa nahkaa olevat Converset. Itselleni haluaisin semmoiset kevyt pohjaiset Converset, väri on vaan vielä hakusessa. Valkoinen ois jees, mutta joku vihreä sävyinen olisi vielä mieluisampi.

Harmi vaan, ettei tuolta Converse.com toimiteta "ulkomaille". Ois ihana, ku häissä ois jalassa oma suunnittelemat tossut. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hankin sitten Stilissimasta Rainbow Clubin häätennarit, jotka värjättiin vaaleanpunaisiksi. Hinta 99e, olen tyytyväinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin olisin niin halunut mutta pukuani en raaski kyllä lyhennyttää.. meillä sulhokin niin tuohottoman pitkä niin pitää tätä persjalkasuutta vähä korkkareilla yrittää korjata.. (silti pituuseroa reilu 20 centtiä) :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hankin sitten Stilissimasta Rainbow Clubin häätennarit, jotka värjättiin vaaleanpunaisiksi. Hinta 99e, olen tyytyväinen!

Kauanko siihen värjäykseen meni aikaa? Ja paljonko kengät olisi maksanut ilman värjäystä? Kuulostaa mahtavalta, olisi kiva nähdä kuvia niistä kengistäsi. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Harmi vaan, ettei tuolta Converse.com toimiteta "ulkomaille". Ois ihana, ku häissä ois jalassa oma suunnittelemat tossut. :girl_sigh:

Löytyisikö teiltä joku USA:ssa asuva tuttu jonka luo voisit tilata kengät ja joka voisi sitten postittaa ne Suomeen? Itselläni alkoi tämän mahdollisuuden hyödyntäminen houkuttaa koska sain tuosta linkistäsi hauskan idean. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ois meillä yks tutun tuttu ja vähä ollaa alustavasti asiasta puhuttukin... Mutta pitää eka jossain testata tota kevyt pohjasta Conversee ennen ku uskaltaa tilata. Ei tulis nimittäis hirveen kalliiks toi tilaaminen, tullista tosin en tiedä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hankin sitten Stilissimasta Rainbow Clubin häätennarit, jotka värjättiin vaaleanpunaisiksi. Hinta 99e, olen tyytyväinen!

Kauanko siihen värjäykseen meni aikaa? Ja paljonko kengät olisi maksanut ilman värjäystä? Kuulostaa mahtavalta, olisi kiva nähdä kuvia niistä kengistäsi. :D

Ei siinä kauaa mennyt sen jälkeen kun niitä tennareita oli vihdoin saapunut. Joku viikon-pari ehkä. En tiedä mikä hinta olisi ollut värittä, luulenpa että sama. Ihmettelin kun olivat kotona sovittaessa hieman väljät ja juu, koko onkin 39.5 eli puolitoista kertainen normaaliini. Ostin nämä siis postimyynnin kautta. Noh, ostin pohjalliset ja hyvät ovat! Eli nyt ovat myös lämpimät. Kantapäästä ovat aika kovat eli kannattaa varustautua jo aiemmin pehmittämään kengät tai käyttää Compeed-laastaria.

Katsotaan tulisiko häistä kuvia kengistä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mm. Brandos ja Nelly myyvät Converseja, useita värejä ja malleja. Itse pidän Conversen All Star Light Acoustic Hi-mallista. Itse omistan Adidaksen Superstar Sleekit jotka ajattelin laittaa jatkoilla jalkaan, ne tai ballerinat, koska en tod. keiku korkkareilla koko iltaa. :girl_wink: Ja pukuni on pitkä, joten kengillä ei ole niin suurta väliä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään