Jump to content
Naimisiin.info

Miten suvut tulivat toimeen?


morsian10

Recommended Posts

Eli miten sukunne tulivat toimeen/käyttäytyivät häissä ? :)

Istuivatko keskenänsä vai tutustuiko suvut toisiinsa hyvin? Eikai kukaan alkanut/meinannut alkaa riitelemään? Tunsivatko ennestään?

Meillä molempien suvut ovat tavanneet lyhyesti jo kihlajaisissamme (suurin osa ainakin) ja ihan hyvin toimeen tulevat. Ja se ollaan päätetty että ne jotka rupeaa riitelemään, niin jos ne ei sanomalla lopeta niin saavat lähteä lätkimään meidän juhlista.

Se vaan vähän välillä mietityttää kun mun suvulla on lievästi sanottuna omituinen huumori , oikeen kunnon "pohojammaalaasta" juttua tulee aina, että joskus saa vähän hävetä :girl_haha:

no joo mutta kertokaas te jo avioituneet kokemuksianne ;)

Link to comment
Share on other sites

Aika hauska kysymys, mulle ei kyllä ole tullut mieleenkään, että suvut voisivat alkaa häissämme riitelemään keskenään. :D Lähisukulaisemme ovat kyllä tutustuneet toisiinsa, mutta ovat sentään sen verran vieraskoreita etteivät puolituntemattomien kanssa ala riidellä vaikka vähän viiniä alla olisikin. Ja kyllä se nyt mun mielestä kuuluu ihan käytöstapoihinkin, että osataan kunnioittaa toisten juhlaa ja käyttäytyä asiallisesti. :) Mutta niin, kuuleehan niitä juttuja missä loppuillasta häissä viinipullot lentelee ja morsiuspari piiloutuu pöydän alle välttyäkseen osumilta.

Link to comment
Share on other sites

Veikkaan, että tämä ketju kuuluu tuonne "häiden jälkeen" -osioon, mutta siirtoa odotellessa: hyvin tulivat toimeen, paikalla oli suvustani äiti ja isä, joten hienosti mahtuivat matkaan. Plaseerauksella saa paljon aikaan, "omat vieraani" eli perhetuttavamme sopivat mallikkaasti miehen suvun joukkoon, kunhan edes jotain yhteistä jutuntynkää oli. Kukaan ei ottanut erää.

Link to comment
Share on other sites

Mun äidin ja miehen isän suvut ovat kotoisin samalta paikkakunnalta, joten hauskasti tädit ja sedät löysivät vieraista vanhoja koulukavereitaan. :D Miehen vanhemmat eivät tosin olleet tavanneet mun isää ikinä, ensikohtaaminen oli siis häissä lähisuvun pöydässä ja hyvinhän se meni.

Eniten pelkäsin sitä että oma sukuni käy riitelemään keskenään (historiassa perintöriita ja hankalampi avioero), mutta osasivat onneksi käyttäytyä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Minuakin kiinnostaa sukujen toimeen tuleminen... Miten teillä on käynyt jos morsiamen tai sulhasen vanhemmat on aikoinaan eronneet eivätkä kovinkaan paljoa tavanneet ennen lapsensa häitä?

Meillä on omasta eli morsiamen puolesta juuri näin. Ei suku muutenkaan ole tavannut melkein 10 vuoteen, ainakin luulisi olevan juteltavaa.. Toivottavasti positiivisella mielellä. Vielä jännittävämpää on ettei isäni ole tavannut sulhasen ulkomailla asuvia vanhempia kertaakaan aiemmin! :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...