Jump to content
Naimisiin.info

Scandinavian Chefs Gourmet Catering


nanan

Recommended Posts

  • 2 months later...

Hei, olen itse juuri pyytänyt tarjousta Chef's Gourmet'lta, vastausta vielä odotellaan. Kuulen mielelläni kokemuksia, päädyitkö itse tähän pitopalveluun ja mitä muita vaihtoehtoja harkitsit? Toivatko tarjoilut, astiat ym. paljon lisähintaa nettisivuilla esitettyihin listahintoihin? Menut näyttävät kyllä todella upeilta nettisivujen perusteella!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sekä hyvää että huonoa. Hyvää siitä, että sulhaseni työpaikka käyttää Chefs Gourmetia aina tilatessaan ruokaa (viikoittain) ja on kuulemma järestään todella herkullista. Huonoa siitä, että vaikka laitoin heille yksityiskohtaisen tarjouspyynnön (jossa vielä mainitsin, että heitä oli suositeltu), en saanut heiltä ajoissa tarjousta. Monta kuukautta myöhemmin, kun pitopalvelu oli jo varattu, sain vastauksen tyyliin "Jaa niin, olitteko te pitopalvelua vailla?"

Jäi vähän sellainen maku suuhun, että odottelivat isompaa keikkaa (meillä pienet, 60 hengen häät)... Ei mielestäni ammattimaista käytöstä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Väittäisin että suomen paras pitopalvelu. :) Oli meidän häissä 2005, sen jälkeen on monet ystävät käyttäneet häissään ja muissa juhlissa. Aina loistava ruoka ja ihana palvelu. Itsekin olen tilannut valmistujaisiin ja töihin omien häiden jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Suosittelen

Syyshäämme tarjoilut hoiti Scandinavia Chefs ja olen valtavan tyytyväinen! Kaikki ruoka oli todella herkullista ja sitä oli runsaasti, esillelaitto kaunis ja tyylikäs ja tarjoilijoiden toiminta huomaamattoman ammattimaista alusta loppuun. En keksi tarpeeksi ylistyssanoja, mutta suosittelen lämpimästi heitä kaikille. Myös yhteydenpito oli kaikin puolin erittäin sujuvaa tarjouksesta lähtien laskutukseen saakka.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...