Jump to content
Naimisiin.info

Kuinka muistaa kuollutta isää häissä


Guest talvimorsian81

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Itse pohdin jonkinlaista kehyksien sisään printattua tekstiä tyyliin: nämä kynttilät ovat sytetty pois menneille rakkaillemme

tai kuvia, joiden vieressä palaisi kynttilät. Tämä tulisi olemaan juhlapaikkamme yhdessä ikkunasyvennyksistä.  Toinen vaihtoehto on sytyttää kynttiilä ennen vihkimistä kirkossa. Veljeni kuolemasta tulee hääpäivänämme melkein 12vuotta ja lisäksi haluaisin muistaa niiin minun kuin miehenikin edesmenneitä isovanhempia..

Muokattu: , käyttäjä: watershine
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mun isä kuoli 9 vuotta sitten sekä yhtä rakas isäpuoleni vuosi sitten. Minulle oli päivänselvää että haluan meidän pöydän viereen heidän kuvat ja kynttilät. Mutta myös sulhasen isä nukkui pois tänä keväänä joten hänenkin kuva tulee muistopöydälle.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ihanaa, että tällainen ketju löytyi. Isäni kuoli hiljattain, hautajaiset isänpäiväviikonloppuna tulossa, ja en ehtinyt hälle kertoa,että menen naimsiin :girl_cray:

Joten tahdon hänen muistoaan kunnioittaa, varmaankin jollain kynttilällä ja kuvalla...

Link to comment
Share on other sites

Mun kimpun varten kiinnitetään pieni valokuvakehys, johon tulee isäni kuva. Kävelen yksin vihittäväksi, mutta iskä on hengessä mukana ja kuva on lähellä. <3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Veljeni saattoi minut alttarille. Äitini menehtyi sairauteen seitsemän vuotta sitten ja isäni yllättäen 7kk ennen häitä. Halusin molemmat jotenkin mukaan häihimme. En liian näkyvästi, jotta en alkaisi itkeä. Isäni ehti luovuttaa minulle äitini vanhan hääpuvun, jonka oli luvannut antaa minulle häiden koittaessa. Äitini hääpuvun helmasta liitettiin osa minun hääpukuni helmaan. Helmastani osa oli tylliä, joten äidin puku näkyi ihanasti siitä läpi.

 

Lisäksi ostin medaljongin, jonka päälle kaiverrutin "Aina sydämessä" ja jonne laitoin molempien kuvan. Medaljonki kiinnitettiin kimppuuni. Häiden jälkeen ostin medaljonkiin ketjun, ja nyt koru roikkuu kaulassani <3

post-48937-0-57732100-1420450656.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Minttu87
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Minulla myös molemmat vanhemmat kuolleet. Olen ajatellut jotain tuon tapaista kuten Natte -15 laittoi. Vanhempani ovat myös muuten läsnä: heidän vihkiraamattu jatkaa meille meidän vihkiraamattuna, samoin oma sormukseni on tehty vanhempieni vihkisormuksesta. Hää"ajoneuvona" on meidän oma hevonen ja mummolasta perityt entisöidyt wanhat kiesit. <3 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...