NoReturn

Bryggman-sali Turun linnassa

10 viestiä aiheessa

Onko jollain kokemuksia siviilivihkimisestä Turun linnan Bryggman-salissa? Toimivatko järjestelyt, pelaako äänentoisto, entä yhteistyö henkilökunnan kanssa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko jollain kokemuksia siviilivihkimisestä Turun linnan Bryggman-salissa? Toimivatko järjestelyt, pelaako äänentoisto, entä yhteistyö henkilökunnan kanssa?

Meillä oli siivilivihkiminen Bryggmanissa, ja vain positiivista sanottavaa! Pieniä informaatiokatkoksia lukuun ottamatta kaikki sujui hienosti. Äänentoisto todella laadukas, myös livemusiikki toimii loistavasti tilassa (meillä oli nelihenkinen kamariyhtyä soittamassa). Koristelimme edessä oleva pöydän tyllillä, kukilla ja tyllin alle värittömät jouluvalot. Seinillä hellästi teipillä kiinni seppeleitä ja nauhoja. Tuolien kiinteät minipöydät miinus, toisaalta niille saa kätevästi jaettua ohjelmalehtiset. Ongelmitta mahtuu noin 90 vierasta ja silti jää hieno käytävä keskelle käveltäväksi. Kannattaa pistää reitin varrelle runsaasti itsetehtyjä opastekylttejä, ja ohjeistaa vieraat saapumaan ajoissa koska parkkipaikan etsinnässä voi mennä hetki ja saliin nousu portaitakin vaatii muutaman minuutin.

Tilavarauksista vastaavalta henkilöltä kannattaa kysyä nähtäväksi muutamaa mallivalokuvaa, niitä pitäisi löytyä.

Linnasta ja sen puutarhasta löytyy myös hienoja valokuvauspaikkoja, meillä oli virallinen kuvaus heti vihkimisen jälkeen linnan puistossa ja kuvat onnistuivat fantastiset hyvin.

Bryggman-salin vuokrakin on uskomattoman kohtuullinen huomioiden, että ollaan Turun linnassa. Pistää privaa jos haluat kysyä lisää vielä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille nyt varattu Bryggman Sali vihkimista varten! :) Onko taalla enaa paikalla ketaan, jolla olisi kokemuksia? Saitteko korsitella salia etukateen mitenkaan? Olen todella tyytyvainen tahan ratkaisuun, vaikken olekaan viela kaynyt paikan paalla.

Muokattu: , käyttäjä: Roslin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Roslin, kade! Ihan tosi hieno. En tuollaista ollut ees tajunnut, että olisi kiva vihkipaikka. Näyttää kyllä tilalta jossa ei välttämättä paljon tarvita koristeita. Ehkä vain kynttilöitä ja kukkia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^En minakaan ennen eilista! :lol: Yhtakkia tuli vaan mieleen, etta tutulla oli siviilivihkiminen Turun Linnassa joitakin vuosia sitten. Itse en ollut paikalla, joten en sita sen takia aiemmin alynnyt. Meilla oli tarkoitus olla seremonia siella juhlapaikalla, puutarhassa. Alkoi vaan kaikki kaytannon asiat vaivata paanuppia; enta jos sataa, tai paistaa liian kuumasti, kuuleeko ihmiset jne.

Onhan se hieno tila, eika mua ainakaan kuvasta katsoen edes hairitse ne konferenssituolit. Korkeintaan vahan jotain kukkia just ja joku natti kangas siihen poydalle ja kyntiloita. Kiva kuulla positiivisia kommentteja, kiitos Roma! Mun sydamelta vierahti iso kivi, kun ei tartte stressata tuon ulkovihkimisen riskeja.

E. typot, hitto kun ei osaa kirjottaa!

Muokattu: , käyttäjä: Roslin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, eikä tarvitse hommata huonosti seisoville vanhuksille erikseen istumapaikkoja ja musakin kuulostaa paremmalta kun on tuollainen tila.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Niinpa! Ja mina saan kunnon 'entreen' ja kavelyn kaytavaa pitkin, josta mieskin oli mielissaan. Kylla tama vaan on meille parempi ratkaisu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon tänään itse asiassa menossa kuvaamaan tuonne Turun Linnaan. Se Bryggmanin sali näyttää todella hienolta, joten pitääpä tsekata paikat tarkemmin. Omat häät olleet toki jo, mutta kun välillä ihmiset kyselee suosituksia tiloista ja kyllähän tuollaista kelpaa suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kuten sanottua, en ole itsekaan tuossa salissa ikina kaynyt. Uskaltaisin vaittaa olevani edelleen yhta tyytyvainen, kun olen paikalla kaynyt. Mies sanoi, etta sali nayttaa kuvasta paatellen Star Wars- maiselta, niin et han oli sit tyytyvainen :girl_haha:Hassua, kun ei sita ole taalla taman useammin mainittu. Mietin vaan, etta ehka tama ei ole niin hirvean hyvin tunettu vaihoehto Turussa. Itsekin tiesin, etta Linnassa voi menna naimisiin, mutta ei jotenkin silti raksuttanut. Tuli vaan se Linnan kappeli mieleen.

Muokattu: , käyttäjä: Roslin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on myös varattuna tuo Bryggman-sali syyskuun siviilivihkimiseen. Juhlapaikalla vihkimistä tuli jo tuskailtua muutaman kuukauden ja siihen oltiin päädytty, kunnes aivan sattumalta netistä löysin tämän paikan. Se oli sitten siinä, varaus lähti heti. Helpotti hirveästi. Ja tietenkin tuolla saadaan sitten myös hienot kuvat hienoissa maisemissa.

Lauantain suunnitelmissa on käydä katsomassa salia. Museopalvelun työntekijän mukaan salia pitäisi päästä katsomaan ilman museon sisäänpääsymaksuja, kun vain sanoo, että on varannut salin ja haluaa nähdä sen. Toivottavasti käy näin vaivattomasti ja sali vastaa kaikkia odotuksia. Vaikuttaa liian hyvältä ratkaisulta ollakseen totta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään