Guest Böbö

Kumman valitsisit

22 viestiä aiheessa

Jos olisit morsian polttareissa kumman valitsisit / jos järjestäisit polttareita kumman järjestäisit mielummin:

A) Kaverit iskevät naamaasi vapaavalinnasta ostetun 2euron kasvonaamion ja meikkaavat ja laittavat tukan jotenkin

vai

B) Että joku vieras henkilö (esim.ammattilainen/kokenut henkilö) tulee parikisi tunniksi pyörimään paikan päälle ja tekee sinulle esim.päähienronnan,kampauksen ja meikin jne?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuossa missä on B) tarkoittaa kohta B :D tyhmästi tuli tuo hymiö siihen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitsisin vaihtoehdon B, mutta jos polttariporukan kesken tulee rahasta kinaa, niin vaihtoehto A menee paremman puutteessa. Sekin voi olla ihan hauskaa kavereiden kesken vietettyä aikaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sanoisin, että riippuu ihan morsiamen tyylistä/mieltymyksistä... Itse osaisin omista tutuistani helposti nimetä parikin tyyppiä, jotka eivät arvostaisi yhtään tuota A vaihtoehtoa (kauhistuisivat siitä ennemminkin ! :lol: ), vaikka aivan ihania kavereita ovatkin. Jos suunnitelmana on järjestää ns. hemmottelupolttarit niin ehdottomasti vaihtoehto B. Jos taas ajatuksena on hassunhauskat hulluttelu pottarit, joissa pääosaa näyttelee yhteinen aika ystävien kanssa, niin vaihtoehto A.

Morsiamena kumpikin olisivat mieluisat polttarit. Jos valita saisin niin vaihtoehto A olisi ehkä enemmän "minua", koska haluisin säästää ystävieni rahat ja ennen kaikkea haluaisin polttareideni olevan unohtumaton kokemus lähimpien ystävieni kanssa hassutellen.

Muokattu: , käyttäjä: Tiikeli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta vaihtoehdot olis joko B tai sitten A, niin että KAIKKI osallistuisivat ja naamioiden laittaminen olis yhteistä kivaa :)

Omia polttareitani ajatellen musta olis kiva et kaveritkin sais osallistua hemmotteluun, niin että hoidot ja muut olis kuitenkin suunniteltu sen mukaan mistä mä voisin tykätä (tällöin siis ehkä niitä edullisempia hoitoja). Aattelin perustaa polttarirahaston sitä varten et kenenkään ei tarvi jäädä polttareista pois kustannusten takia. Ja tarjoan myös mökin käyttöön tarvittaessa. Ollaan alustavasti sovittu et tietäisin ajankohdan, mutta en ohjelmaa. Olis sit jotain yllätystä kuitenkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosta meikkaamisesta ja hiusten laittamisesta vielä.. Jos ei oo jotain, joka osaa oikeasti tehdä niitä niin voi mennä vähän sähläykseksi. Jättäisin ne ehkä ammattilaisten (tai taitavien amatöörien) hoidettavaksi :) itse tykkään laittaa ihan itse itseni valmiiksi. Tulipa tohon nyt monta itseä, mut anyway ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan rahatilanteen mukaan. Eka vaihtoehto kuulostaa tietenkin matavalta, mutta melkoisen kalliiksi se tulee.

Omissa polttareissani homma hoidettiin todella kivasti. Yksi kaveri, joka toimii Herbalife-jälleenmyyjänä, veti meille kaikille ihonhoitosession saunassa ja saunan jälkeen. Ainoa ero oli se, että minun ei tarvinnut hieroa itse mitään naamaani, vaan kaveri teki sen puolestani. Tuli ihanan hemmoteltu olo, mutta kenenkään ei tarvinnut kuitenkaan vain seurata vierestä. :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitsisin vaihtoehdon B.

En myöskään haluaisi sellaista, että minua vain hemmoteltaisiin. Olisi kivempaa mennä koko porukalla jonnekkin kauneushoitolaan tai vaikka kylpylään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitsisin vaihtoehdon A. En ole erityisen innostunut mistään hoidoista ja tiedän niiden maksavan paljon. Kokisin, että jos minua varten paikalle tilattaisi ammattilainen niin rahat jossain määrin menisivät hukkaan koska en ehkä arvostaisikaan sitä niin paljon, kun minulle se ei olisi niin tärkeää. Mun omissa polttareissa oli juuri tää vaihtoehto A. Siskoni oli hankkinut kaikenlaisia kauneudenhoitotuotteita (jotka eivät tietenkään nekään olleet ilmaisia mutta niistä on iloa monelle kerralle) sekä kasvonaamion josta minun lisäksi riitti siskolle ja kaasollekin. Yksi ystävistäni sitten meikkasi mut ja teki kampauksen. Lopputulos oli todella onnistunut ja olin tyytyväinen, ettei minua varten joutunut polttariporukka ostamaan kaikkia noita palveluja. Lisäksi vähäisen "ohjelmattoman" ajan pystyi viettämään ystävien kanssa, ulkopuolinen kun aina vähän "latistaa" tunnelmaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitsisin a:n, koska olisi kiva, että kaikki voisivat osallistua ja tehdä yhdessä. Polttareissa on vieraana aika tylsää, jos monen tunnin ohjelmaan voi osallistua ainoastaan morsian. Tuo kysymyksenasettelu oli kyllä sellainen, että vaikuttaa siltä, että kirjoittajan mielestä b on parempi. Kyllähän a:han voi myös panostaa esim. panostamalla kasvonaamion laatuun yms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitsisin A:n, koska on muulle polttariporukalle tylsää katsoa pari tuntia morsiamen hemmottelua... Ei kai sen naamion tarvi olla halvin kaupasta löytyvä... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullekin tuli olo tuosta kysymyksenasettelusta, että kysyjälle itselleen tuo B olisi parempi vaihtoehto :P

Mä itse henkilökohtaisesti haluaisin polttareille vain ja ainoastaan parhaat kaverit 2kpl ja hemmottelua jossain. Joten B. Mutta jos on porukkaa vähänkään enemmän, niin A olis kiva. A vaihtoehdon jälkeen ei myöskään olisi paineita jatkon suhteen ja olisi rennompaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä valitsisin B:n eli ammattilaisen ihan sen takia, että esimerkiksi minulla on tosi herkkä iho ja olen aika allerginen. En koskaan käytä kauppojen halppistuotteita sen takia etten saa mitään allergista reaktiota.

Muuten kyllä A olisi mukavaa puuhastelua kavereiden kanssa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hankala kysymys. Sanoisin ehkä kuitenkin A:n, koska luotan siihen, että aina jollakin ystävistäni on vähän enemmän "kokemusta" tuollaisista ja varmasti osaisi ainakin kasvonaamiot sun muut laittaa. Mielummin ehkä itse meikkaisin... A vaihtoehto siksi kuitenkin, että se olisi varmasti rennompaa ja mukavampaa kavereiden kesken, kun niin, että siellä on joku vieras ihminen "sähläämässä" välissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...

viesti poistettu. tuli kaksi kertaa vahingossa sama :rolleyes:

Muokattu: , käyttäjä: pinkdream

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä polttareissa joku hemmottelu täytyy olla, joten valitsisin B:n. Ellei sitten joku polttareissa olijoista satu olemaan kosmetologi/jalkahoitaja tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti A, siinä olis sit "tunnetta" mukana meikkauksessa :D Hemmottelua vierailta saa kuitenkin ennen häitä pariinkin otteeseen :) Mutta kaverit ei pääse ku luultavasti vaan sen yhden kerran jekkuilemaan :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietenkin A!

Polttarit ovat hauskanpitoa varten. Jokainen vieras saa oman osansa, ja pidetään _yhdessä_ kivaa,

eikä nimenomaan niin, että vain morsian saa jotain ehostusta ja näin, mm. juurikin siitä syystä, että

kosmetologit yms. maksaa aivan tuhottomasti ja mitä jännää siinä on vieressä seurata, kun toisen

naamaa paklataan...

Ennemmin vaikka kotona, pyjamat päällä, jäätelöö litran kulho ja se kahden euron naamio jokaille

naamaan! tyttöjen ilta perinteisimmillään...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ottaisin A:n mikäli ne kaverit osais ees auttavasti hommansa ;) Mä haluisin, että jos johonkin käytettäis mun polttareissa enemmän rahaa niin se olis jotain extermeä esim. mönkijäsafari, ratsastus, liippuvarjoliito. Mutta riippuu tosi paljon morsiamen mieltymyksistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitsisin A-vaihtoehdon koska,

1) se säästää kavereiden rahoja.

2) on mukavaa yhdessä tekemistä.

3) isosta naisporukasta löytyy aina vähintäänkin hyviä amatöörejä.

B-vaihtoehdon valitsisin vain, jos porukka on pieni eikä siinä ole hemmottelun taitajia. Yhdessäolo on polttareissa tärkeää, joten morsianta ei mielestäni kannata lähettää yksin johonkin hoitoon, kun muut sillä aikaa laittautuvat porukalla ja pitävät hauskaa. Jos ammattilainen tulee polttariseurueen luo (esim. saunatilaan) voi toimia oikein hyvin. Parempi vielä, jos on ennestään tuttu tyyppi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ottasin A:n. Ensinnäkään en usko että polttareissani tulee olemaan kovasti porukkaa, niin en halua kavereilleni kovin suuria kustannuksia takiani. Toiseksi, olin itse polttareissa jossa morsian meni jalkahoitoon ja muut sai sitten istuskella odotusaulassa tylsistyneenä.... Joten, toivon että yhdessä puuhataan jos jonkinlaista =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

B, mutta minulla on hyyyyvin arka iho, ja polttariporukka saattaisi saada aikaan arvaamatonta tuhoa.

A, jos kaikki saavat ottaa osaa ja eri purnukoita, joista valita, on paljon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään