100404

Soittolistan kokoaminen

52 viestiä aiheessa

Eli itse ainakin olen käsimätön etsimään sitä esittäjää ja kipaletta pitkistä sepostuksista. joten listattais tänne selkeesti kappelaat. esittäjä- kipale sit linkkiä ja jotain sepostusta jos haluu.. esmes:

Phil Collins - Can't stop loving you

voi kuunnella http://www.youtube.com/watch?v=KdgaJpEuNHI...feature=related

sanat http://www.lyricsdownload.com/phil-collins...you-lyrics.html

Olavi Uusivirta - Tuu mun vaimoksein

kuuntele

sanat http://www.lyricstime.com/olavi-uusivirta-...ein-lyrics.html

ei ehkä mikaan tanssittava

Tauski- Tyttö kuin taivas

K: http://www.youtube.com/watch?v=XDKY5MMxbGs...feature=related

S: http://www.sweetslyrics.com/571018.Tauski%...0taivas%20.html

Kuolevatko laulun henkilöt?

Anna Eriksonin- Kun katsoit minuun

K: http://www.youtube.com/watch?v=V2Z7FE2Z3n4

S: http://www.lyricsdownload.com/anna-eriksso...uun-lyrics.html

Finlanders - Oikeesti

K: http://www.youtube.com/watch?v=OQm39D9brkY

S: http://www.sweetslyrics.com/534204.Finland...ikeesti%20.html

Jope Ruonansuu Enkeleitä toisillemme

K:

s: http://www.lyricsbox.com/jope-ruonansuu-ly...me-qw5bzn6.html

Tauski- Taivaassa tavanneet

K & S: http://www.youtube.com/watch?v=P2ic6h040eQ

Sentenced - You are the one

K:

S: http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/You...8256CCE00113742

Within Temptation - Forgiven

K: http://www.youtube.com/watch?v=r8z8FgL-TQc

S: http://www.letrascanciones.org/within-temp...rgiven.php?l=en

nii no:

You gave up the fight

You left me behind

All that´s done´s forgiven

You´ll always be mine

I know deep inside

All that´s done´s forgiven

Scorpions- You and I

K & S: http://www.youtube.com/watch?v=9L_DvS8Tz5g

Rikkooko linkitys tekijän oikeuksia?

jos tällanen jo on niin modet poistakoon

Muokattu: , käyttäjä: 100404

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

nostetaanpas tätä!

haluaisin tehdä meille hempeily-lempeily-kokoelman, mutta en ikuna muista/tiedä kappaleitten esittäjiä saati niitten nimiä, joten vinkkejä kaivataan! mieluiten ulkomaisia ja siitä siirappisimmasta päästä totta kai! :lol: esim. power of love ja unchained melody on kovaa kamaa! :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Melkein kaikki biisithän ovat rakkausaiheisia. :girl_blum: Tässä kuitenkin joitakin valikoituja meidän listasta.

Andy Williams: Can’t Take My Eyes Off You

Aretha Franklin: (You Make Me Feel Like) a Natural Woman

Aretha Franklin: I’ve Never Loved a Man

Barry White: You’re the First, the Last, My Everything

Blood, Sweat and Tears: You’ve Made Me So Very Happy

Carl Carlton: Everlasting Love

Danny: Kauan

Dean Martin: Everybody Loves Somebody

Dinah Washington: What a Difference a Day Makes

Dinah Washington: Mad about the Boy

Dingo: Sinä ja minä

Donna Summer: I Feel Love

Elvis Presley: The Wonder of You

Etta James: Something’s Got a Hold on Me

Fontella Bass: Rescue Me

Foundations: Build Me Up Buttercup

Four Tops: Reach Out, I’ll Be There

Freeman: Ajetaan tandemilla

Hot Chocolate: You Sexy Thing

Johanna Kurkela: Sun särkyä mä anna en

Jukka Kuoppamäki: Paljon sanomatta jää

Maarit Hurmerinta: Sinut Tahdon

Mamba: Saa koskettaa

Marc Bolan & T-Rex: Hot Love

Mary Wells: My Guy

Michael Jackson: The Way You Make Me Feel

Nat King Cole: L-O-V-E

Nina Simone: To Love Somebody

Otis Redding: My Girl

Otis Redding: I’ve Been Loving You Too Long

Pepe Willberg: Aamu

Pepe Willberg: Elämältä kaiken sain

Rauli Badding Somerjoki: Paratiisi

Rauli Badding Somerjoki: Pilvet karkaa, niin minäkin

Ressu Redford: Kuusi kuuta ja Saturnuksen renkaat

Ressu Redford:: Jos vielä oot vapaa

Roy Orbison: Pretty Woman

Stevie Wonder: Isn’t She Lovely

Stevie Wonder: For Once in My Life

Supremes: Baby Love

Tapani Kansa: R-A-K-A-S

Tom Jones: She’s a Lady

Tony Bennett: The Best Is Yet to Come

Tracy Chapman: Wedding Song

Tracy Chapman: For My Lover

Tracy Chapman: For You

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiitos, hyviä vinkkejä tuli heti! :girl_smile: aiheutti hilpeyttä tuo dingon sinä ja minä :girl_haha: ei taida meitin kokelmalle päätyä kumminkaan vaikka tykkäänkin dingosta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokoilen meidän listaa juuri. Meillä on tarkoituksena löytää itsellemme merkityksellisiä, rakkausteemaisia biisejä, jotka eivät aina ole niitä kaikkein itsestäänselvimpiä valintoja.

Placebo

Every Me, Every You

My Sweet Prince

Kauko Röyhkä

Lauralle

Freud, Marx, Engels & Jung

Niin kauas kuin tunteet vie meidät

Maria Doloresin häävalssi

Aina ja iänkaiken, aamen

Tehosekoitin

Maailma on sun

Tarharyhmä

Rakkauslaulu

Oasis

Talk tonight

CMX

Marmori

Elokuun kruunu

YUP

Rakkaus on pesti hulluuteen

Seminaarinmäen mieslaulajat

Jos et rakasta mua nyt

Jos minä hukkuisin

Savage Garden

Crash and Burn

Noitalinna huraa!

Ero

Sielun veljet

Rakkaudesta

Sir Elwoodin hiljaiset värit

Kerran elämässä

Älä mee

Viimeinkin

Cumulus

Ne kesäyöt

Samarkandiin ehkä tiesi vie

Beautiful South

Perfect 10

TikTak

Minne Vaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En nyt ainakaan äkkiseltään löytänyt aiheesta ketjua, siirtäkää jos on jo olemassa.

Mutta mulle suurin stressin aiheuttaja tuntuu olevan juhlassa soitettavan musiikin kokoaminen.

Meille on siis tulossa ystävän mies (itse tarjoutui hommaan) soittamaan kokoamiamme soittolistoja koneelta, ongelmana vaan siis tosiaan on se, että minkälaista musiikkia ja kuinka paljon tarvitaan.

Tietysti koneelle saa mahtumaan paljon ylimääräistäkin, mutta joku runko olis varmaan hyvä olla mistä lähetään liikenteeseen.

Ruokailun taustalle varmaan tulee Elvistä soimaan, mutta entäs se kaikki muu??

Häävalssi/-tanssi (ei oo vielä päätetty kumpi) tulee tietysti ja sen jälkeen 2-3 valssia, entäs sitten..?!?

Aaargh!

Antakaa vähän osviittaa te jotka olette tämmöisiä listoja koonneet. :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilla oli DJ jolle me annettiin soittolista. (Se pisti sinne sekaan omiaan mutta ainakin linjaus oli selva)

Meidan haat juhlittiin paaosin kavereiden kesken joten musiikki valittiin sen mukaan. Me listattiin liuta omia suosikkejamme ja sen lisaksi mietittiin yksitellen jokaiselle vieraalle 'oma biisi' sellainen mista tiesimme heidan pitavan ja houkuttelevan tanssilattialle.

Listalta loytyi niin listahitteja, rokkia, poppia, discoa, klassikkoja ja latinorytmeja

Suunnitelma toimi silla tanssilattia oli taynna koko illan ja jopa sulhasen (ikivanhat) vanhemmat pistivat jalalla koreasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En nyt ainakaan äkkiseltään löytänyt aiheesta ketjua, siirtäkää jos on jo olemassa.

Mutta mulle suurin stressin aiheuttaja tuntuu olevan juhlassa soitettavan musiikin kokoaminen.

Meille on siis tulossa ystävän mies (itse tarjoutui hommaan) soittamaan kokoamiamme soittolistoja koneelta, ongelmana vaan siis tosiaan on se, että minkälaista musiikkia ja kuinka paljon tarvitaan.

Tietysti koneelle saa mahtumaan paljon ylimääräistäkin, mutta joku runko olis varmaan hyvä olla mistä lähetään liikenteeseen.

Ruokailun taustalle varmaan tulee Elvistä soimaan, mutta entäs se kaikki muu??

Häävalssi/-tanssi (ei oo vielä päätetty kumpi) tulee tietysti ja sen jälkeen 2-3 valssia, entäs sitten..?!?

Aaargh!

Antakaa vähän osviittaa te jotka olette tämmöisiä listoja koonneet. :flirt:

Mä olen entinen dj ja tein itse kaikki soittolistat erikseen. Soittolistoja mulla on yht. 3 ja erikseen häätanssi ja esitysmusat. Nuo 3 soittolistaa soitettaan järjestyksessä 1, 2 ja 3. Ykkösellä on rauhallista taustamusaa sisältäen vanhoja ihku slovareita yms. ja tätä soitettaan ruokailun yhteydessä...ettei sapuska mene väärään kurkkuun :girl_haha: Kakkukahvit juodaan sitten kakkosen rytmikkäässä tahdissa, anten ymmärtää mitä on odotettavissa =) Kolmonen on sitten täynnä disco hittejä vuosien varrelta, unohtamatta rokkia ja heviä. Meidän häät ovat meidän näköiset ja "hieman" ehkä erilaiset kuin teillä.

Soittolistaa kannattaa miettiä siltä pohjalta, että tanssiiko kaikki ja minkä ikäisiä ihmisiä juhlissa on. Mieti myös minkälaisesta musiikista itse pidätte. Nuorempana mistä tykkäsitte jne. ja kannattaa soittaa sekalaista musiikkia. Kirjastosta löytyy sitten laidasta laitaan musiikkia ja ihan ilmaiseksi

Toivottavasti tuosta oli jotain hyötyä sulle. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen tätä samalla kun heräsin itse vasta aiheeseen, joten minun listani on vielä ihan aluillaan.

Sitä vähän erilaista rakkauslaulua ainakin deppareilta ;)

Depeche Mode

Blue Dress

Enjoy The Silence (tosin "wows are spoken to be roken"..)

I Feel Loved (tässä on rakastumisen hurmosta)

If You Want (kunnon retropumppu)

Mercy In You

Ja tunnelmallisempaa:

Happoradio

Hitaasti

Ikävä ihollesi

Uhrille

Saint-Saëns, Camille

Mon coeur s'ouvre a ta voix (ja ehkä callaksen versio)

Simply Red

Say You Love Me

Stars

The Air That I Breathe

You Make Me Feel Brand New

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän OT, mutta toivottavasti tästä on jollekin apua. Meidän häissä reilun kuukauden päästä kaikki musiikki juhlassa soi koneelta. Olen tehnyt Spotifyssa soittolistoja ja koonnut niihin kaikenlaista kipaletta eri vuosikymmeniltä. Tilaamme vielä Sporify Premiumin, jossa biisien väliin ei tule mainoksia ja listoja voi kuunnella silloinkin, kun ei ole nettiyhteyttä.

Säästyy rahaa ja hermoja, kun ei tarvitse etsiä jokaista haluamaansa biisiä kirjaston cd-kokoelmista.

Olen jakanut musiikin kolmeen listaan: hempeisiin ruokailun taustalle sopiviin biiseihin, astetta menevämpiin esimerkiksi kahvien ajaksi ja menojalan vipattamista provosoiviin lättyihin.

Kiitos nykyajan tekniikka, kiitos Spotify!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vähän OT, mutta toivottavasti tästä on jollekin apua. Meidän häissä reilun kuukauden päästä kaikki musiikki juhlassa soi koneelta. Olen tehnyt Spotifyssa soittolistoja ja koonnut niihin kaikenlaista kipaletta eri vuosikymmeniltä. Tilaamme vielä Sporify Premiumin, jossa biisien väliin ei tule mainoksia ja listoja voi kuunnella silloinkin, kun ei ole nettiyhteyttä.

Säästyy rahaa ja hermoja, kun ei tarvitse etsiä jokaista haluamaansa biisiä kirjaston cd-kokoelmista.

Olen jakanut musiikin kolmeen listaan: hempeisiin ruokailun taustalle sopiviin biiseihin, astetta menevämpiin esimerkiksi kahvien ajaksi ja menojalan vipattamista provosoiviin lättyihin.

Kiitos nykyajan tekniikka, kiitos Spotify!

Meillä ihan samat suunnitelmat, eli Spotify Premiumilta musat. Olen jo alkanut viilata soittolistoja vaikka häihin on reilusti aikaa. :) Ensimmäinen lista on useiden tuntien mittainen ja soljuu tunnelmasta toiseen alkaen rauhallisemmin, päättyen kahvituksen aikaan hiukan reippaampaan musaan. Siinä välilläkin liikutaan erilaisissa maailmoissa vanhasta bluesista kotimaisiin ysärislovareihin. Toinen soittolista sisältää tanssittavaa musiikkia illan/yön varalle.

Spotify on kätevä väline tähän tarkoitukseen, koska siitä näkee koko ajan minkä mittainen lista on ajallisesti, listaa voi kuunnella ja järjestellä helposti ja lisäksi yhden hyvän bändin löydyttyä ohjelma ehdottaa muuta samantyyppistä musiikkia. Vielä kun saisi back-to-back-soiton niin se olisi täydellinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei kiitos vinkkeistä! Meillä on spotify, mut homma kaatui siihen kun tulee mainoksia ja pitää olla nettiyhteys, nyt kun tiedän, että Spotify Primiumilla saa mainoksetkin pois, käytän sitä! =))))) taas yksi ongelma ratkaistu :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Spotifyn käyttäjät! Ootteko keksineet, miten listoja voisi sekoittaa eli onko "shuffle"mahdollisuutta? En oo löytänyt...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei Spotifyn käyttäjät! Ootteko keksineet, miten listoja voisi sekoittaa eli onko "shuffle"mahdollisuutta? En oo löytänyt...

Oikeassa alakulmassa on shuffle. En tosin ole varma mitä tuo sekoittaa. Luulisin, että yhden soittolistan/albumin sisältöä. Mutta ainahan voit heittää kaiken haluamasi matskun yhteen soittolistaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tehdään soittolista DJ onlinen kautta ja meidän varaamassa salissa on nettiyhteydet.

Soittolistat tallennetaan meidän nimellä valmiiksi ja laitetaan pyörimään kun juhlat alkaa.

Ei tarvitse viedä omaa mitään , läppäri myös siellä valmiina ja soittolistaa on helppo muuttaa juhlan aikana , mikä on kyllä erittäin tärkeä asia , voi laittaa soittolistan väliin sellaisia biisejä mitä esim joku vieraista ehdottomasti haluaa.

Salissa myös hyvä äänentoisto valmiina , Bosen kaijuttimet.

Juhlimme ainakin 04.00 asti joten musa pitää olla aina tilanteeseen ja tunnelmaan sopivaa ja sitä pitää voida myös muuttaa helposti juhlien aikana.

Kiitos 2010 tekniikan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vähän OT, mutta toivottavasti tästä on jollekin apua. Meidän häissä reilun kuukauden päästä kaikki musiikki juhlassa soi koneelta. Olen tehnyt Spotifyssa soittolistoja ja koonnut niihin kaikenlaista kipaletta eri vuosikymmeniltä. Tilaamme vielä Sporify Premiumin, jossa biisien väliin ei tule mainoksia ja listoja voi kuunnella silloinkin, kun ei ole nettiyhteyttä.

Säästyy rahaa ja hermoja, kun ei tarvitse etsiä jokaista haluamaansa biisiä kirjaston cd-kokoelmista.

Olen jakanut musiikin kolmeen listaan: hempeisiin ruokailun taustalle sopiviin biiseihin, astetta menevämpiin esimerkiksi kahvien ajaksi ja menojalan vipattamista provosoiviin lättyihin.

Kiitos nykyajan tekniikka, kiitos Spotify!

Meillä ihan samat suunnitelmat, eli Spotify Premiumilta musat. Olen jo alkanut viilata soittolistoja vaikka häihin on reilusti aikaa. :) Ensimmäinen lista on useiden tuntien mittainen ja soljuu tunnelmasta toiseen alkaen rauhallisemmin, päättyen kahvituksen aikaan hiukan reippaampaan musaan. Siinä välilläkin liikutaan erilaisissa maailmoissa vanhasta bluesista kotimaisiin ysärislovareihin. Toinen soittolista sisältää tanssittavaa musiikkia illan/yön varalle.

Spotify on kätevä väline tähän tarkoitukseen, koska siitä näkee koko ajan minkä mittainen lista on ajallisesti, listaa voi kuunnella ja järjestellä helposti ja lisäksi yhden hyvän bändin löydyttyä ohjelma ehdottaa muuta samantyyppistä musiikkia. Vielä kun saisi back-to-back-soiton niin se olisi täydellinen!

Meillä kans spotify tässä tarkoituksessa! Hääpaikassa nettiyhteydet, mutta varmuuden vuoksi offlinemode myös premiumin lisäksi :) bändi soittaa myös, mutta taoilla toimii loistavasti ! :)

Olen luokitellut seuraavia listoja:

Ruokailukahvitus (insrumentaalimusiikkia)

Häävalssit (bändi vetää loput, mutta omamme ainakin)

Humpat ja tanssibiiisit (näitä mitä "hieman" minua vanhemmat tykkää tanssia)

Nojailut (sopivat kaikille, tyyliin Lady in red <3 " :D

Nykypoppi (eli tämä on sitä mitä kaverini kuuntelee, itse en ;))

Rokkia laidasta laitaan (on selvästi meidän mieleen eniten )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän OT, mutta toivottavasti tästä on jollekin apua. Meidän häissä reilun kuukauden päästä kaikki musiikki juhlassa soi koneelta. Olen tehnyt Spotifyssa soittolistoja ja koonnut niihin kaikenlaista kipaletta eri vuosikymmeniltä. Tilaamme vielä Sporify Premiumin, jossa biisien väliin ei tule mainoksia ja listoja voi kuunnella silloinkin, kun ei ole nettiyhteyttä.

Säästyy rahaa ja hermoja, kun ei tarvitse etsiä jokaista haluamaansa biisiä kirjaston cd-kokoelmista.

Olen jakanut musiikin kolmeen listaan: hempeisiin ruokailun taustalle sopiviin biiseihin, astetta menevämpiin esimerkiksi kahvien ajaksi ja menojalan vipattamista provosoiviin lättyihin.

Kiitos nykyajan tekniikka, kiitos Spotify!

Olisko joku suomen kielinen sivusto samalla perjaatteella? En jaksa kuunnella tuon miehen kiukkuilua ettei jaksa alkaa pähkäilee enkkua. Joten pitäs löytää suomen kielinen sivusto josta saisi tehtyä soittolistoja ym.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisko joku suomen kielinen sivusto samalla perjaatteella? En jaksa kuunnella tuon miehen kiukkuilua ettei jaksa alkaa pähkäilee enkkua. Joten pitäs löytää suomen kielinen sivusto josta saisi tehtyä soittolistoja ym.

Pelkään pahoin ettei taida olla, korjatkaa jos olen väärässä.

Ei Spotify kyllä mitään erityistä kielitaitoa vaadi, rohkeasti vain ohjelma auki ja kokeilemaan toimintoja.

Toinen vaihtoehto voisi olla iTunes, se voisi ehkä olla saatavana suomenkielisenä? Se on toki aivan erilainen systeemi, koska siinä käytettävä musiikki täytyy omistaa ja sen täytyy olla koneella mp3-tiedostoina, mutta silläkin voi tehdä omia soittolistoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin pohdin soittolistaa. Sain listattua kolme sivullista hyviä kappaleita. Listalta löytyy Abbaa (Dancing Queen on pakko soida!!! :D), Crowded House, Elvis, Bryan Adams, Metallica, U2, Nickelback, vähän teinipoppiakin koska olen entinen bändäri, Elton Johnia, Foo Fightersia yms yms yms (kaikkea en muista kun ne on omalla koneella ja nyt käytän miehen läppäriä). Kuten näkyy niin yritin ottaa mahdollisimman laajan skaalan mutta kaikki kappaleet ovat kuitenkin aika hempeitä, ainakin sanoitukselta.

Kuitenkin haluaisin että kaikkien vieraiden tekisi mieli jossain välissä tanssia joten ajattelin että häävalssi ja muutama muu olisi alkuun live-orkesterin soittamaa. Silti arvelluttaa että jos loppuilta mennään tällä listalla niin saadaanko ne 50+ vieraat ollenkaan tanssimaan? Minusta on nimittäin ihanaa katsella kaiken ikäisiä tanssivia ihmisiä.

Eli mitä kappaleita voisi tuon soittolistan väliin laittaa että kaikki jotka haluavat tanssia "osaisivat" tanssia. Apua kaivataan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös Spotify käytössä, juhlapaikalla ei ole nettiä joten offlinessa täytyy biisit soittaa. Mitään suomenkielistä vastaavaa sivustoa/ohjelmaa ei ole olemassa.

Parhaillaan tässä väsäilen soittolistoja, ykköselle tulee hempeä instrumentaalimusaa ruokailun ajaksi, kakkoselle kevyttä poppia ja rokkia, sitten valssit (häävalssi + 4 kpl niille jotka haluavat tanssahdella) ja loppuillasta sitten kaikenlaista vähän rokimpaa ja raskaampaa.

Niille jotka aikovat käyttää spotifyta onlinessa juhlapaikalla, tarkistakaa, tarkistakaa ja vielä kerran tarkistakaa, että nettiyhteys toimii moitteettomasti! Olin juuri juhlissa joissa tekniikka petti kuvaesityksissä pahemman kerran, ja luonnollisesti myöskin väärä biisi pärähti soimaan kuvaesityksen aikana, kun se vihdoin saatiin toimimaan. Vieraiden on aavistuksen tylsä istuskella pöydissä kun seremoniamestari yrittää pää punaisena saada laitteistoa toimimaan, enkä kyllä haluaisi itse olla se kyseinen seremoniamestari sillä hetkellä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies teki soittolistat bestmanille, joka toimi DJ:nä illan.

Listoja oli ainakin nämä:

-sisääntulomusiikki, iloista reipasta ja nostattaa tunnelmaa kun vieraat etsivät paikkojaan.

-ruokamusiikki, supersiirappisia rakkauslauluja

-kahvimusiikki, aika pitkälle sama mikä sisääntulomusiikki. Liian nopeaa hitaaksi tanssiksi, mutta liiian hidasta normaaliksi tanssiksi.

-häätanssi

-valssit

-menevä musiikki, jota yleensä kuuntelemme

Ja koneelta löytyi vielä iso pino ysäriklassikkoja, jotka olivat erittäin suosittuja.

Mies onnistui kyllä tuossa listojen tekemisessä täydellisesti ja vieraat kiittelivät kuinka oikea musiikki soi juuri oikeassa kohdassa. (vaikka siis ihan kuin me oltaisiin voitu säätää musiikit niin tarkasti että joku Love and marriage soisi juuri kakun leikkauksen aikana tjsp.) :girl_haha: Mutta eläkööt vieraat siinä uskossa, että kaikki oli tarkasti harkittua!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaas tätä hieman...

Olisko lisää hyviä rakkauslaululistoja :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pasi Vainionperä:

Hetki Kaunis

Elämäni viimeinen elämäni rakkaus (Satuhäistä tuttu)

Jenni Vartiainen:

Missä muruseni on

Anne Mattila:

Taivaan kartta (surullinen, mutta erittäin kaunis ja koskettava)

Finlanders:

Puhdasta kultaa

Vastaus

Mitä elämä voi antaa

Anssi Kela:

Älä mene pois

Tauski: (ja muitakin tietty)

Yksi ruusu on kasvanut laaksossa

Janne Raappana:

Vain kaksi nauhaa

Janne Tulkki:

Sinisen taivaan sateenkaari

Sisältä kultaa

Kivestä veistetty sydän

Zen Café:

Huonot päiväsi

Yölintu:

Se jokin sinulla on

Mä Putoan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään