Jump to content
Naimisiin.info

Lillyn hääpuvut


Recommended Posts

En löytänyt Lillyn hääpuvuista ketjua. Eli siirtäkää ihmeessä sinne jos joku tietää että täällä sellainen jo on. Osaako kukaan kertoa, missä päin Etelä-Suomea myydään Lillyn pukuja, muualla kuin stockmannilla? Ihastuin heidän yhteen malliinsa ja haluan niin sen itselleni! :-X Kiitos kaunis jo etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

En löytänyt Lillyn hääpuvuista ketjua. Eli siirtäkää ihmeessä sinne jos joku tietää että täällä sellainen jo on. Osaako kukaan kertoa, missä päin Etelä-Suomea myydään Lillyn pukuja, muualla kuin stockmannilla? Ihastuin heidän yhteen malliinsa ja haluan niin sen itselleni! :-X Kiitos kaunis jo etukäteen!

Ainakin Suomen Pukuvuokraamo Helsingissä:

Lilly

..niin ja Bridal House:

Bridal House

Muokattu: , käyttäjä: Ginamaria
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Myös Lillyn nettisivuilta (http://www.lilly.dk/) voi tilata suoraan. Puvuilla on myös 14 päivän palautusoikeus (omalla kustannuksella) mikäli puku ei ole hyvä. Monessa liikkessähän sitoutuu ostamaan tilatun puvun, vaikka sitä ei olisi päässyt kokeilemaan.

Hieman ongelmia tuottaa pelkästään tanskankieliset sivut, mutta google translatorin ja ruotsin avulla niistäkin selviää :) Itse tilasin pukuni sieltä, katsotaan miten käy...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Haa, täällä oli tälläinenkin ketju! Itsekin ihastuin Lillyn yhteen pukuun (08-3139), ensimmäinen liike missä kävin, nyt on käyty jo kolmessa muussa ja kokeiltu lukuisia pukuja, mutta taidan kallistua siihen Lillyyn :girl_sigh: Tuntui niin hyvältä päällä, ja näytti myös tietenkin. Kaikki mukana olleetkin/kuvia nähneet ovat myös sanoneet että se oli paras. Toisena vaihtoehtona on Pronoviaksen Paseo, mikä on hieman yksinkertaisempi, mutta siinä oli takana vetoketju, kun taas Lillyssä oli nyöritykset. Paitsi että näytti hyvältä, on helpompi säätää myöhemmin jos lähtee (tai tulee..) muutama kilo :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Haa, täällä oli tälläinenkin ketju! Itsekin ihastuin Lillyn yhteen pukuun (08-3139), ensimmäinen liike missä kävin, nyt on käyty jo kolmessa muussa ja kokeiltu lukuisia pukuja, mutta taidan kallistua siihen Lillyyn :girl_sigh: Tuntui niin hyvältä päällä, ja näytti myös tietenkin. Kaikki mukana olleetkin/kuvia nähneet ovat myös sanoneet että se oli paras. Toisena vaihtoehtona on Pronoviaksen Paseo, mikä on hieman yksinkertaisempi, mutta siinä oli takana vetoketju, kun taas Lillyssä oli nyöritykset. Paitsi että näytti hyvältä, on helpompi säätää myöhemmin jos lähtee (tai tulee..) muutama kilo :girl_smile:

Lillyn puvut on vaan ihania... Jouduin hieman kaventamaan ja lyhentämään omaani ja ompelija sanoi, että hän on aikaisemminkin korjannut Lillyn pukuja ja sanoi, että niitä on helppo korjata, koska puvut on tehty niin huolella ja laadukkaasti eikä mistään roiku lankoja tms.

Link to comment
Share on other sites

Tilasin Lillyn puvun tuolta nettisivuilta. Puku oli kyllä tosi nätti! Huomasin kuitenkin yhdessä kukkakirjailussa olevan jotain likaa! :girl_mad: suoraan rinnan päällä vielä, että ainakin näkyi...palautin sitten puvun ja päätinkin olla tilaamatta uutta, kun meni hermot jo siihen säätämiseen mikä tuosta tuli :skilletgirl: Muuten vaikutti kyllä tosi laadukkaalta puvulta ja mukavaa, että teitä on onnistanut paremmin niiden kanssa :girl_smile:

Piti vielä tulla lisäämään, että ei siis ollut kyse mistään mitättömästä liasta :grin: sitä vain ei olisi saanut edes puhdistettua, koska sen muovisen kukan pinta oli ilmeisesti kulunut ja jotain ruskeaa tuli esiin....eikä sitä kukkaa olisi saanut pois kuin purkamalla kaikki muutkin siitä ympäriltä, koska ne oli ommeltu samalla langalla. Että tällaista :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: lingonberry
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Minä löysin Lillyn puvun 08-3139 Joensuusta (juhla-asu)! Sovitin kuutta muutakin Lillyä, mutta tämä oli ehdottomasti paras :) Eipähän tarvitse raahautua Helsinkiin asti etsimään sopivaa, kun täydellinen löytyi heti! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Minäkin olen ihastunut Lillyn pukuihin! :-X En ole vielä sovittamaan asti päässyt, mutta nettisivuja ahkerasti vilkuillut. En kyllä tiedä miten ikinä osaan noista päättää, mallistossa on niin paljon kauniita pukuja!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tilasin Lillyn puvun tuolta nettisivuilta. Puku oli kyllä tosi nätti! Huomasin kuitenkin yhdessä kukkakirjailussa olevan jotain likaa! :girl_mad: suoraan rinnan päällä vielä, että ainakin näkyi...palautin sitten puvun ja päätinkin olla tilaamatta uutta, kun meni hermot jo siihen säätämiseen mikä tuosta tuli :skilletgirl: Muuten vaikutti kyllä tosi laadukkaalta puvulta ja mukavaa, että teitä on onnistanut paremmin niiden kanssa :girl_smile:

Miten onnistuit tilaamaan netin kautta puvun? Asun itse täällä pohjoisessa ja lähin liike joka myy himoitsemaani Lillyn pukua on Helsingissä...

Link to comment
Share on other sites

^ Tilasin sen ihan täältä: Lilly :girl_smile: Eli puvun kohdasta kun klikkailee, niin sieltä löytyy ostoskori ja puvun koko jne. Taisin maksaa tilauksen mastercardilla ja vähän vaikeuksia tuotti tanskankieliset sivut, mutta muuten oli helppo homma. Myös täällä Weddingdress.com myydään Lillyn pukuja (aitoja), mutta ilmeisesti vanhempaa mallistoa vaan. Toivottavasti tästä oli apua :girl_smile: Myös Kokkolan AS. Uniikissa näyttää Lillyjä olevan, mutta en tiedä onko sitä himoitsemaasi mallia. Hehän voivat tilata puvun liikkeeseensä, jolloin se voi mennä helpommin.

Muokattu: , käyttäjä: lingonberry
Link to comment
Share on other sites

Kiitos lingonberry! No nyt minäkin taulapää pääsin oikeaan kenttään, olin jostain syystä tuonne toivelistalle heittänyt sitä mekkoa ja antoi mulle vaan mahdollisuuden valita mihin liikkeeseen haluan sovitusajan *huokaus*

Oi nyt pitää vaan tsekata noi mitat ettei tilaa liian isoa pukua :)

Juu Kokkolassa ei ainakaan nettisivuilla ollut sitä pukua minkä haluan. En voi kuvitella pitkää pukua, joten haluan tämän: Mun puku

Link to comment
Share on other sites

Kiitos lingonberry! No nyt minäkin taulapää pääsin oikeaan kenttään, olin jostain syystä tuonne toivelistalle heittänyt sitä mekkoa ja antoi mulle vaan mahdollisuuden valita mihin liikkeeseen haluan sovitusajan *huokaus*

Oi nyt pitää vaan tsekata noi mitat ettei tilaa liian isoa pukua :)

Juu Kokkolassa ei ainakaan nettisivuilla ollut sitä pukua minkä haluan. En voi kuvitella pitkää pukua, joten haluan tämän: Mun puku

Minäkin tilasin pukuni suoraan tuolta Lillyn-sivuilta ja ainakin silloin (vajaa vuosi sitten) heillä oli 14 päivän palautusoikeus, mikä ainakin minua rohkaisi puvun tilaamiseen. Puku tuli kotiovelle kauniissa ja kätevässä pahvilaatikossa, jossa se nyt viettelee eläkepäiviään :)

Link to comment
Share on other sites

Lumikko: Toimitusehdoissa mainitaan 14 päivän palautusoikeus, siksi aionkin sen tuolta tilata, jännittävää :D

Lingonberry: jep, kerron miten kävi :)

Muokattu: , käyttäjä: MinnisPinnis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minä löysin Lillyn puvun 08-3139 Joensuusta (juhla-asu)! Sovitin kuutta muutakin Lillyä, mutta tämä oli ehdottomasti paras :) Eipähän tarvitse raahautua Helsinkiin asti etsimään sopivaa, kun täydellinen löytyi heti! :)

Aivan, taisin käydä sovittamassa samaa pukua tänään, Juhla-asun Lillyt olivat kyllä todella upeita.. Saa nähdä, löydänkö itsenikin vielä syksyllä se mekko päällä :)

Link to comment
Share on other sites

Minä oon myös auttamattomasti menettänyt sydämeni Lillyn puvuille. www.lilly.euon ainakin ihan englannin kielellä. Ajattelin käydä liikkeessä sovittamassa mallia (ja oikeaa sävyä) ja tilata sitten tuolta, jos hinnoissa on huimia eroja. Valinnanvaikeus vaan saattaa olla melkoinen :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Tinttaralla
Link to comment
Share on other sites

Minäkin olin jo jonkun aikaa ihastellut Lillyn pukuja tai erityisesti mallia 08-3135. Kävin sitten maanantaina sitä sovittamassa Stockalla ja oli kyllä täydellinen...., tilaukseen meni ;o)hintakaan ei ollut paha kun kanta-asiakaskortilla saa -20% helmikuussa, eli vielä kerkee. Hinnat muuten samat kun netissä.

Link to comment
Share on other sites

Minäkin olin jo jonkun aikaa ihastellut Lillyn pukuja tai erityisesti mallia 08-3135. Kävin sitten maanantaina sitä sovittamassa Stockalla ja oli kyllä täydellinen...., tilaukseen meni ;o)hintakaan ei ollut paha kun kanta-asiakaskortilla saa -20% helmikuussa, eli vielä kerkee. Hinnat muuten samat kun netissä.

Kävin tänään sovittamassa kyseistä pukua myös Stokkalla ja nyt on maanataihin aikaa vielä miettiä, että laitanko tilaukseen vai en. Edullinenhan se on, mutta toisaalta olen ihastunut myös malliin 08-3145-CR...aaah, ihan älyttömän vaikeaa valita.

Link to comment
Share on other sites

Minäkin olin jo jonkun aikaa ihastellut Lillyn pukuja tai erityisesti mallia 08-3135. Kävin sitten maanantaina sitä sovittamassa Stockalla ja oli kyllä täydellinen...., tilaukseen meni ;o)hintakaan ei ollut paha kun kanta-asiakaskortilla saa -20% helmikuussa, eli vielä kerkee. Hinnat muuten samat kun netissä.

Kävin tänään sovittamassa kyseistä pukua myös Stokkalla ja nyt on maanataihin aikaa vielä miettiä, että laitanko tilaukseen vai en. Edullinenhan se on, mutta toisaalta olen ihastunut myös malliin 08-3145-CR...aaah, ihan älyttömän vaikeaa valita.

Tämäkin on tosiaan kaunis..., tiedän tämän valinnan vaikeuden tunteen ;o) Mutta nyt on mieli tyyni kun puku tilauksessa, enkä enää vilkuile muita pukuja ;o)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ihastuin Lillyn pukuihin (tai pariin) totaallisesti. Harmi vaan, ettei niitä myydä Tampereella :mellow: Täytyy lähteä joko Lahteen tai Helsinkiin sovittamaan :girl_sigh:

Onko näiden pukujen hinta Suomessa kaupoissa samaa tasoa kuin Lillyn nettisivuilla sanotut hinnat? Jos ei ole, niin onko halvempia vai kalliimpia kaupassa?

Link to comment
Share on other sites

Bridetobe, Lilly määrittelee pukujen hinnat itse eli hinta on sama, ostipa sen mistä vaan. Näin minulle sanottiin pukuliikkessä, kun sovittelin Lillyn pukuja. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minäkin olin jo jonkun aikaa ihastellut Lillyn pukuja tai erityisesti mallia 08-3135. Kävin sitten maanantaina sitä sovittamassa Stockalla ja oli kyllä täydellinen...., tilaukseen meni ;o)

Kävin tänään sovittamassa kyseistä pukua myös Stokkalla ja nyt on maanataihin aikaa vielä miettiä, että laitanko tilaukseen vai en.

Täällä myös yksi Lillyn kyseiseen pukuun ihastunut morsian! Minulla on jo hääpuku, mutta kun sovitin päälleni tuota mallia, se vaan oli niin ihana että puku meni vaihtoon! Nyt tavoitteena saada vanhaa pukua myytyä. Tuo 08-3135 on yksinkertainen mutta silti niin täydellinen! :-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...