Marenki

Kampaaja & meikkaaja kotiin/hotelliin

18 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kokemuksia missä hinnoissa Helsingissä pyöritään jos haluaisi kampaajan ja meikkaajan kotiin (tai hotelliin tms. missä ikinä haluaakaan valmistautua tärkeään päivään) hääpäivän aamuna? Toki maksaa jotain ekstraa, matkakuluja jne. Osaisitko suositella jota kuta?

Se tuntuisi vaan jotenkin ihanan luxukselta: saisi heräillä rauhassa eikä tarvitsisi hötkyillä kovalla kiireellä kampaamoon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tulee kampaaja ja meikkaaja hääaamuna kotiin, eikä tule extraa matkakuluista tms. Meikkaajanani toimii Minna gmc-studiolta, joka veloittaa meikistä 60e ja koemeikistä 20e. Kampaajani Mari Kilpelä veloittaa 80e kampauksesta. Aika edullista mielestäni:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös minut meikkasi Minna GMC-studiolta. Hän tuli tekemään meikin hääaamuna kotiin, ja samoin koemeikin ennen hääpäivää. Koemeikki oli 20 e ja häämeikki 60 e + irtoripset 5 e. Kaason meikki oli 50 e. Matkakuluja tms. ei tullut. Häämeikistäni tuli upea. Sekä minä että kaasoni olimme todella tyytyväisiä meikkaukseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko muita kokemuksia siitä jos kampaaja ja meikkaaja tulevat asiakkaalle sopivaan paikkaan? Itse tarvitsisin kampaajan ja meikkaajan juhlapaikalle.

Onko suosituksia kampaajasta/meikkaajasta joka tekisi molemmat? :) Ei tarvitsisi kahdesta paikasta palkata.

Onko kukaan kokeillut palkata kampaajaksi/meikkaajaksi opikelijoita? Mietin vain, jos saisi samaan hintaan pari opiskelijaa, saisi kaasoilleki kampaukset ja meikit. Toki hyvillä hinnoilla ne voi ottaa ammattilaiseltakin :) mutta aika voi olla ongelma jos on vain yksi kampaaja/meikkaaja, mutta useampi laitettava.

Kokemuksia? ehdotuksia? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ylläolevan viestin piti tulla minulta, en tiedä mitä sekoilin, minä olen siis kiinnostunut tiedoista saada kampaaja/meikkaaja juhlapaikalle. Pk-seudun alueelta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen myös kiinnostunut kampaajista ja meikkaajista (pk-seudulla), jotka voisivat tulla kotiin. Parasta olisi, jos kyseessä olisi yksi ja sama henkilö.

Onko kukaan muuten miettinyt mitä tehdä, jos tällainen kotiin tuleva ammattilainen esim. sairastuu? Useinhan ovat (kai) yksityisyrittäjiä, joten onko niillä mitään backup-suunnitelmaa sen varalle, etteivät pääsisikään tulemaan? Normaaleista kampaamoistahan esim. voitaisiin kai ottaa joku toinen tekijä tilalle....?

En halua olla pessimisti, mutta en myöskään haluaisi tärkeimpänä päivänäni joutua paniikkiin... :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisin päivittää tänne muutamia löytämiäni vaihtoehtoja:

Kirsi Sala Unix Stylestä on ns. liikkuva kampaaja joka tulee esim. kotiin tekemään hääkampauksen ja -meikin. Hinta-arvioksi hän antoi tämän vuoden toukokuussa kampaus+koekampaus 120 euroa (sis alv 8%) ja meikki+koemeikki 100 euroa (sis alv.22%).

TS-salongista vastattiin myös, että kampauksen ja meikin teko esim. kotona kyllä onnistuu. Lisätietoja voi kysyä: Suvi Rantaharju TS-Runeberginkatu, puh. 09 2410800 tai Jaana Pietarinen TS-Freda, puh. 09 608552.

Muistaakseni myös Nina Orell olisi ollut valmis tulemaan kotiin/hotellille tekemään kampauksen ja meikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastailenpa taas tännekin ketjuun.. Hääkampauksen ja meikkauksen minulle tekivät Olet ihana-liikkeen Suvianni ja Jessica, ja he tulivat siis hotellihuoneeseemme tekemään kampaukset ja meikit sekä minulle että kaasoilleni. Kaikki sujui todella nopeasti ja kampaukset ja meikit kestivät hienosti koko päivän. :give_rose: Hintaa morsiamen hääkampaukselle ja -meikille (sis. koeversiot) tuli 220€ (mitään matkakuluja ei tullut) ja kaasojen kampauksille ja meikeille 85€/kaaso (kampaus+meikki).

Muokattu: , käyttäjä: Delia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei

Mitenkäs Tampereella, onko kokemuksia kotiin tulevista kampaajista ja meikkaajista? Kuka olisi hyvä ja missä hinnoissa pyörivät nämä palvelut?

Kiitos :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ylläolevan viestin piti tulla minulta, en tiedä mitä sekoilin, minä olen siis kiinnostunut tiedoista saada kampaaja/meikkaaja juhlapaikalle. Pk-seudun alueelta.

Minulle tulee Minna gmc-studiolta, koe meikkaus meni ihan nappiin, ja uskon että hääpäivänä menee myös, olen todella tyytyväinen, ja hän tulee meikkaamaan juhlapaikalle.

Sain myös todella hyviä vinkkejä meikkaamiseen ylipäätään, ja hänen neuvoista osasin käydä ostamassa aivan mielettömän hyviä puuterilappuja stockmannilta, todellakin toimii! :)

Kampaaja tulee Hotelliin hääpäivän aamuna, Mari Salon Simonetasta, koekampaus meni hyvin, tuli juuri mitä pitikin ja oli tosi rento meininki, suosittelen :)

En malta odottaa hääpäivää... :-X I'm going to be so pretty :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirsi Sala on henkilö jota lämpimästi suosittelen! :girl_smile:

Ammattilainen ja vieläpä todella mukava. Teki upean kampauksen ja meikin, jotka kesti railakkaan juhlimisen koko illan ja olipa tukka hienosti vielä sunnuntainakin.. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko Iisalmessa ketään joka tietäisi Iisalmessa meikkaajaa/ hiustenlaittoa heinäkuussa 21.7.2012

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minut ja yhden kaasoistani meikkasi hotellilla Pinksu eli Johanna Marjomaa. Suosittelen Pinksua täydestä sydämestäni, sillä molempien meikit olivat todella upeat ja kestivät ongelmitta koko päivän! :) Kampauksia hän ei tosin tee, jos joku haluaa molemmat samalta henkilöltä.

 

Edit. Tämä siis Helsingissä.

Muokattu: , käyttäjä: Sugar Plum Fairy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tulin tänne nyt kaasona kiittämään tätä ketjua ja täältä bongattua Kirsi Salaa. Morsian oli oikein tyytyväinen niin kampaukseen kuin meikkiinkin kotikäynnin stressittömyyteen. Kirsi on myös ihana ihminen. Morsiamen lisäksi laittoi tämän äidin ja toisen kaason, joka varasi hänet samantein omiin häihinsä ensi syksylle :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta kun kampaaja tulee kotiin tekemään kampauksen, niin miten siihen pitää valmistautua? Omasta takaa pitää vissiin löytyä jonkinlainen peili ja tuoli...? Pitääkö hiukset pestä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään