Jump to content
Naimisiin.info

Polttarit Tampereen seudulla (yhdistetty)


taitsu

Recommended Posts

Hei!

Olen järkkäämässä polttareita kaverilleni. Onko teillä mainioita polttarivinkkejä Tampereen alueelta; mitä olette tehneet, missä olleet, mikä oli kivaa? Kertokaa! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pakko kehua: vietiin kaveri maistelemaan Pieneen suklaapuotiin eri suklaalaatuja. Ei maksanut kuin suklaiden hinnat. Samalla myyjä kertoi suklaista ja yleisestikin suklaasta. Voi nam!

Link to comment
Share on other sites

Mun koko tarina löytyy tuolta polttaripäiväkirjoista. Mutta mutta. Mä kävin hohtokeilaamassa ja kynsihoidossa muunmuassa. (Ja paistamassa oman pihvini meiän kantapaikassa)

Menevämmälle morsiammelle löytyy megazone eli laser-tsuitsui-pum-pelaamista pimeässä (ammutaan siis toista joukkuetta laserilla) ja useampi mikroautorata löytyy myös. Jousiammuntaa pääsee käsittääkseni kokeilemaan ilmaiseksi, mutta vain tiettynä päivänä, en muista mikä päivä. Ja vuodenajasta riippuen on sitten pyynikin näkötornia ja särkänniemeä ja kesäteatteria ja viikinsaarta (tänne pääsee sisävesilaivalla) ja sisävesiristeilyä niin pyhä- kuin näsijärvelläkin (!!!)

Link to comment
Share on other sites

Näsijärven rannalla on siinä vähän särkänniemen jälkeen se bikini bar josta järjestävät kesällä erilaisia veneellä veto juttuja eli siis joku kelluva härveli veneen perään ja sit ne vetää sitä. Kaveri oli niissä viime vuonna ja tykkäsi kovasti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vakoilumuseosta saa valheenpaljastustestin. Aika hyvä, voipahan testata tulevan morsiamen, että onko liikkeellä rehellisin mielin ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä kaipaan kanssa vinkkejä tampereen alueen polttarivaihtoehdoista :) Tampere on mulle melko vierasta seutua, kun en itse sieltä ole, joten kaikki vinkit ja tiedonjyväset olisi tervetulleita ettei morsian syytä mua huonoista polttareista ;)

Link to comment
Share on other sites

Me oltiin just pari viikkoo sit mun polttareissa tankotanssissa, se oli tosi kivaa. Vähän erilaista kun yleensä....

Riippuen minkä tyyppistä oot ajatellu, kyllä Tampereella voi touhuta vaikka mitä...

Link to comment
Share on other sites

Olen ollut polttareissa, joihin oli vuokrattu Viikinsaaresta sauna polttariporukan omaan käyttöön. Saunaan kuului "oma" hiekkaranta ja laituri ja grillipaikka. Oli tosi kivaa! Iso tyttöporukkaka mahtui hyvin saunaan ja lääniä riitti kekkaloida saunaturpeissa ja heitellä vihtaa katolle. :D Ja laivalla pääsi illaksi kaupunkiin. Sauna tosin saattaa olla aika kysytty kesäviikonloppuina.

Link to comment
Share on other sites

Me käytiin veivaamassa toi sumopaini-Party Club-tsydeemi ja olin kyllä vähän pettynyt. Meille oli varattu 1,5 h, josta puoli tuntia meni terassilla jonottamassa juomia, eli oikeasti peliaikaa oli vain tunti. Lisäksi samaan aikaan oli toinen polttariporukka samoissa tiloissa ja jouduimme sitten myöhemminkin odottamaan että saatiin vaihtaa pelejä. Ymmärrän kyllä että samaa tilaa tarjotaan useammalle porukalle kun siihen kerran on mahdollisuus, mutta kyllä sitten pitäisi järjestäjän tulla vähän vastaan siinä että homma saattaa venyä kaikenmoisten odottelujen takia. Muuta nurinaa? Siellä kellarissa missä pelit järjestettiin oli todella huono valaistus, eli kaikki valokuvat mitä siellä otettiin oli lähinnä punaista mössöä vaikka kuinka yritti säätää kameraa ja niitä oli ärsyttävää laittaa polttarikansioon <_<

Link to comment
Share on other sites

Olen ollut Tampereen alueella polttareissa, joissa on ollut ohjelmana mm.

- Särkänniemessä Tornado-ajelu

- Viikinsaaressa rastirata

- Minigolfia

- Lasinpuhallusta

- Kukkiensidontaa

- Jousiammuntaa

- Viikinkikaste ravintola Haraldissa

- Savitöitä

- Suklaanmaistelua

- Sumopainia

Ja nämä siis vain esimerkkejä.

Muokattu: , käyttäjä: Moonmaid
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Polttarisankarille, joka pitää hevosista suosittelen Teivon ravirataa. Järjestin polttarit kesällä ja juhlakalu pääsi hoitamaan ravihevosen lähtökuntoon ja siitä sitten raviradalle :) Sankari oli oikein tyytyväinen ja tästä huvista maksettiin omantunnon mukaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Siis onko Tampereellakin tankotanssipaikka?? :blink:

Mä olin ihan siinä uskossa että ei. Apua. Mua on uhkailtu tolla, mut oon ajatellut, ettei kuitenkaan Helsinkiin asti lähdetä tota varten.

En mä sillä, uskon että se olisi takuuvarmasti hauskaa jne, mutta kun oon niin kömpelö eikä mulla ole mitään voimaa tai vartalonhallintaa. Mutta toisaalta, sittenhän se on muille vielä hauskempaa :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Me käytiin veivaamassa toi sumopaini-Party Club-tsydeemi ja olin kyllä vähän pettynyt. Meille oli varattu 1,5 h, josta puoli tuntia meni terassilla jonottamassa juomia, eli oikeasti peliaikaa oli vain tunti. Lisäksi samaan aikaan oli toinen polttariporukka samoissa tiloissa ja jouduimme sitten myöhemminkin odottamaan että saatiin vaihtaa pelejä. Ymmärrän kyllä että samaa tilaa tarjotaan useammalle porukalle kun siihen kerran on mahdollisuus, mutta kyllä sitten pitäisi järjestäjän tulla vähän vastaan siinä että homma saattaa venyä kaikenmoisten odottelujen takia. Muuta nurinaa? Siellä kellarissa missä pelit järjestettiin oli todella huono valaistus, eli kaikki valokuvat mitä siellä otettiin oli lähinnä punaista mössöä vaikka kuinka yritti säätää kameraa ja niitä oli ärsyttävää laittaa polttarikansioon <_<

Me oltiin kaverin polttareissa tuolla, ja oli yksi päivän helmistä. Oltiin ainut porukka kai koko päivänä, eikä missään toiminnassa ollut valittamisen sanaa. Valaistuskin toimi, ja sumopainikuvista tuli loistavia! Meillä oli polttarit tosin marraskuussa, eikä pahimpaan sesonkiaikaan, mikä vaikuttaa varmasti asiaan.

Muuta kivaa meillä oli naurujoogaohjaaja morsiamen kotona vetämässä naurujoogasession, ja sumopainista morsian sai lahjakortin Pieneen Suklaapuotiin. Illaksi oli Hot Lipsin tuote-esittely (voin suositella!) ja luksus-mökki Sappeelta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tarkoitus järkätä n 10 hengen polttarit tren suunnalla 11.7. En ole itse pirkanmaalta joten tietoni koskien tampereen huvituksia ovat todella vähäiset. Voitteko siis auttaa?

Etsin tekemistä/mökkiä/vinkkejä ihan kaikkeen tekemiseen.

Kyseessä siis naisen polttarit.

Paljon paljon kiitoksia mahdollisista vastauksista!

Link to comment
Share on other sites

Tampereelta löytyy monenlaista tekemistä. Minkä tyyppistä ohjelmaa olette ajatelleet?

Itse asiassa ei olla vielä mietitty niin pitkälle. Pvm piti olla 11.7 mutta se ei sitten sopinutkaan. Morsian on puhelias ja sosiaalinen ihminen. Jotain hauskaa yhdessätekemistä, eikä hirveän kallista koska porukkaa on 10 jos sitäkään..

Link to comment
Share on other sites

Mä järkkäsin kaverille polttarit, jossa oli perinteistä kaupunkisuunnistusta erilaisilla rasteilla (polttarivieraat teettivät siellä tehtäviä morsiamelle). Kierroksen päätteeksi menimme Salsatunnille Salsa Passioniin (järkätään polttariporukoille sopiviksi) koska morsio tykkää tanssista. Tämän jälkeen käytiin syömässä. Isolle porukalle kannattaa varata pöytä etukäteen. Saunaksi valitsimme Tampereen Poliisien saunan, joka oli halpa, iso, rauhallisella paikalla järven rannalla ja siellä sai olla seuraavaan päivään asti. Monet keskustassa olevat saunat pitää luovuttaa jo keskiyöllä pois, joten silloin joutuu hankkimaan majoituksen erikseen (esim. Omenahotellista saa kohtuuhintaisen majoituksen)

Tampereella voi särkänniemessä esimerkiksi vetovarjoliidellä tai ajaa banaaniveneellä jos morsian tykkää vauhdista. Ratsastuskin onnistunee monessa paikassa. Jollain polttariporukalla oli kuulemma ollut agilitykoulutusta, jossa bestman toimi koirana ja sulhanen käskytti. Osallistuivat myös johonkin agilitykisaan ja voittivat oman sarjansa :D

Link to comment
Share on other sites

Pyynikillä on minigolfia. Todella kaunis paikka järven rannalla. Hinta 5-7 euroa. Manse ratagolfsivuilla on lisää siitä. Itsellä oli tankotanssia ja seinäkiipeilyä, mutta näiden hinnoista en osaa sanoa sen kummemmin mitään.

Link to comment
Share on other sites

Ylöjärvellä Lasipaja Sinisiipi, siellä saa itse kokeilla lasinpuhallusta ja puhaltaa maljakon. Maksaa 8€/maljakko.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...