aiP

Polttarit Helsingin seudulla (yhdistetty)

44 viestiä aiheessa

Onko kukaan ollut mukana alusvaate-esittelyssä? Lähetin postia eräälle yritykselle, mutta vastausta ei ole kuulunut.. ehkäpä apua saisi tätä kautta! :blink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla yksi tuttu on pitänyt Everlace-kutsut (tai jotain vastaavaa se nimi oli).. Voin kysäistä häneltä yhteystietoja.. Oli Vantaalla nämä kutsut.. Eli onko yhtään lähellä aluetta jossa haluaisitte kutsut pitää?

Muokattu: , käyttäjä: a_paradise_79

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin siis otsikossahan jo sanoitkin pk-seutu.. Eli kyselen kaverilta tietoja..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos paljon! Evelacelle oon lähettänyt postia jo pari viikkoa sitten, muttei ole vastannut.. siksi halusin kokeilla vielä tätä kautta jos joku tietäisi jotain muitakin esittelijöitä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kovasti! Yritetään tällä kertaa suoraan tälle henkilölle! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kaasona Helsingissä asuvalle ystävälleni. Itse asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella, joten ideat ovat aika vähissä. Pitäisi keksiä reilu kolmekymppiselle morsiamelle jotain kivaa ohjelmaa polttareihin, jotka pidetään siis Helsingissä jo helmikuun lopulla. Sauna meillä on varattuna, mutta ennen sitä pitäisi jotain tehdä. Mitään tanssitunteja en haluaisi, koska niitä on ollut vähän joka polttareissa missä olen viime aikoina ollut. Siis tyyliin afroa tai lattaritansseja. Ohjelma voisi kuitenkin olla jotain urheilullista. Mutta ei kuitenkaan älyttömän kallista... Ja silti sellaista, mihin kaikki voisivat edes jollakin tavalla osallistua.

Onko sinun polttareissasi ollut jotain tosi kivaa ohjelmaa, tai oletko ollut mukana sellaisissa polttareissa, missä on tehty jotain hauskaa? Kerropa heti! Kiitos! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni oli polttarit juuri viikonloppuna ja siellä oli ohjelma mistä tykkäsin kovasti ja niin tykkäs muutkin. Ohjelma ei kylläkään ollut urheilullista mutta kerronpa silti. Ei käsittääkseni ollut mitenkään kovin kallis.

Eli kävimme siis tekemässä jokaiselle hopeasormukset desing aaltonen tamminen putiikissa Kalliossa. Vei aikaa muutaman tunnin ja oli todella mukavaa. Jokainen pääsi tekemään oman sormuksen alusta loppuun ja ainakin mun mielestä siitä tuli todella kiva.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

moikka

olen itse ollut mukana talvipolttareissa, joissa käytiin luistelemassa rautatientorilla. Ei vaatinut kuin perus ulkoiluvaatteet, luistimet vuokrasimme sieltä. Hyvin löytyi kokoja kaikille ja oli todella hauskaa. Muistaakseni lisäksi oli hyvinkin edullista! Pitkästä aikaa sitä oli luistinten päällä ja koitti tehdä piruetteja ja vaakoja... Myös letkamuodostelmat olivat hauskoja isolla porukalla. Suosittelen! Koska kyseessä on tekojää, niin ei myöskään riipu siitä, onko lunta tai luonnonjäätä.

Jos on lunta, niin pulkkamäkikin voisi olla hauskaa (tosin vaatii sitten jo ulkovaatetukselta vähän enemmän) tai Kampissa megazone lasersotakin on aika hauskaa (ja sinne saa ryhmäalennuksia...).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mitään tanssitunteja en haluaisi, koska niitä on ollut vähän joka polttareissa missä olen viime aikoina ollut. Siis tyyliin afroa tai lattaritansseja. Ohjelma voisi kuitenkin olla jotain urheilullista. Mutta ei kuitenkaan älyttömän kallista... Ja silti sellaista, mihin kaikki voisivat edes jollakin tavalla osallistua.

No, tämä nyt on juuri sitä tanssituntia muttei kovin perinteistä: tankotanssi! Viime lauantaisissa polttareissani Hgissä sitä harrastettiin 11 hengen voimin ja kaikilla oli tosi hauskaa taitoihin katsomatta :D . Lisää kokemuksesta voi lukea tuolta polttarikertomusten osastolta :girl_smile: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vantaan seudulta olisin kiinnostunut kuulemaan alusvaate-esittelijöitä... Laitatko yv:nä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips!

Ollaan järkkäämässä morsiamelle polttareita Helsingissä, mutta ongelmaksi meinaa muodostua yöpaikan löytyminen.

Paikalliset tai polttareitaan Hki:ssä viettäneet, vinkatkaa siis, jos tiedätte jotain!

Onko mitään huvila/mökki-tyyppistä läheltä keskustaa? Onko hotelliyöpyminen paras vaihtoehto?

Eli miten olette suuremmalla porukalla järjestäneet yöpymisen pääkaupunkiseudulla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mua kiinnostaa tää myös....ja mahdollisimman edullinen mutta hyvä ratkaisu tietysti..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omenahotelli on ainakin keskustassa ja suht edullinen, hinta riippuu käsittääkseni ajankohdasta. Kesällä saattaa olla tarjouksia S-hotelleihin asiakasomistajakotilla. Retkeilymajoja on, mutta niistä ei ole henk.koht.kokemusta.

Suurempia "asunto tyyppisiä" ratkaisuja saattaisi olla niillä kalustettuja huoneistoja vuokraavilla tahoilla (en valitettavasti muista nimiä, mutta vuokraavat lyhyiksikin ajoiksi) varsinkin kesäaikaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Forenom

Tosin en tiedä on minimi vuokraus aika 7 vrk. Mutta ainahan sitä voi pyytää tarjousta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rastilan leirintäalueelta löytyy edullisia mökkejä ja saunat, kanootteja vuokralle ym, metrolla pääsee 20minuutis keskustaan. Serenassa Korpilammella (Espoo) on myös mökkejä, sieltä löytyy sit myös mäkiautoja, kylpylää ym jos tarttee muuta ohjelmaa, keskustaan menee busseja tai taksilla parhaiten, jos on isompi porukka. Netistä löytyy lisää tietoa ja kannattaa varata ajoissa jotta saa mökin :)

Ps: Sulho on ollut polttareissa noissa molemmissa paikoissa, mökit oli hyviä, ja polttareihin sopivat hyvin, eikä tullu liian kalliiks per tyyppi.

Muokattu: , käyttäjä: martsu80

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitenkäs hostellit? Esimerkiksi olympiastadionilla on hostelli (nimeltään Stadion Hostel), joka maksaa yöltä n. 20e/hlö. Ainakin 12 hlön dormeja löytyy, eli jos teitä olisi sen verran ja jos olisitte ajoissa liikkeellä niin sellaiseen ainakin pääsisi suhteellisen halvalla. Tosin hostelliympäristö nyt on aina hostelliympäristö, mutta jos lähinnä pelkkää nukkupaikkaa haette.. Onhan siellä huoneissa toki pöytiä ja tuoleja yms. ja ihan perusviihtyisää siellä kyllä on, suihkut ja vessatkin ovat ihan siistejä (käytävällä, mutta ihan huoneen vieressä). Lisäksi on tietenkin keittotilat ja ruokailuhuoneet ja oleskelutilaa yms. Paikassa on 24/7 respa, eli keskellä yötäkin voi mennä sisään jos vaikka baarista kotiutuu tms.

Ihan vaan vinkkinä :) Toki jos teitä on paljon niin mökin vuokraaminen tulee kyllä varmaan jo halvemmaksi, mutta kannattaa tsekata hostellitkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitti kaikille vinkeistä!

Meitä tosiaan on noin 20 hengen porukka, joka sinällään rajoittaa aikalailla sopivan paikan löytymistä..

Pitääpä tutkia tuota Rastilaa vielä paremmin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kyllä suosittelen kanssa omenahotellia. Niitä on keskustassa 2. Halvimmillaan niissä on 9€/yö/hlö ja kalleimmillaankaan ei päätä huimaa. Toki siellä ei oo respahenkilökuntaa eikä aamiainen sisälly hintaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan, vieläkö Helsingin keskustan Stokkalla on mahdollisuus polttariporukalla käydä"levyttämässä"

joku biisi karaoketyyliin? Jostain luin, että paikka olis "Stockmann Stage" :girl_sigh:

Meillä morsiammen polttarit suunnitelmissa ensikesänä ja ideoita kovasti etsiskellään.

Morsian on musikaalinen ja rakastaa laulamista, niin ajattelimme että tuo voisi olla

hänelle mukava juttu ja jäisi joku kiva pieni muisto levyhyllyyn :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En löytänyt ketjua asiasta, joten kyselen sitten näin uudella viestillä...

Olisiko täällä tietoa/kokemusta,

mistä löytyisi kiva ja suht edullinen mökki HELSINGIN suunnalta polttariporukalle yöpymistä varten?

Polttariporukka on suurinpiirtein 10 päinen, joista kaikki varmaan jäävät yöksikin.

Olen surffannut lomarengas.fi ja huvila.netinkin jo läpi ja siellä olevissa mökeissä on tosi monessa minimivuokrausaika viikko.

Me tarvitsisimme korkeintaan vkonlopuksi pe-su, mutta meille riittäisi vuorokaudenkin vuokra-aika la-su.

Rastila Campingin löysin, samoin Serenan mökit. Millaisia kokemuksia niistä?

Katselin myös Espoo, Vantaan ja Sipoonkin seudulta mutta en oikeen löytäny mitään. Tai sitten en osaa vain etsiä :girl_mad:

Jostain luin myös, että joissain hotelleissa olisi mahdollisuus vuokrata sviitti porukan käyttöön. Onko tämmöisestä kokemusta ja missähän hinnoissa liikutaan? Tuo mökkivaihtoehto olisi kuitenkin meille mukavin :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa.

minun polttareissani kävimme juuri tuolla! mukavaa oli! mutta teimme musiikki videon. kuvaajat tai miksaajat mitkä ovatkaan olivat tosi mukavia ja neuvoivat kovasti!

oli mukava kokemus ja jos yhtään morsianta laulaminen kiinnostaa niin antaa palaa!

minun musiikki video esitettiin vielä stockan telkkareista ja sitä olivat vieraita ihmisiä katsomassa ja ablodeja antamassa. :D sitten se myös iltasella esitettiin häissämme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisikohan http://kesamokki.infosta apua?

Omien (keskisempään Suomeen keskittyneiden) etsiskelyjeni tuloksena olen huomannut, että suosituimpina loma-aikoina (kesä, juhlapyhät, hiihtoloma) melkein kaikkia mökkejä vuokrataan pelkästään viikon pätkissä. Keväällä ja syksyllä yleensä on saatavana pelkkiä viikonloppujakin, mutta tuokin vaihtelee vähän eri paikoissa. Lisäksi joissain paikoissa yksittäiset vuorokaudet on hinnoiteltu sillä tavalla, että muutaman vuorokauden hinnalla saa jo koko viikon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies on ollut polttareissa Rastilassa ja Serenassa, molemmissa viihtyivät oikein hyvin. rastila on toki edullisempi, mutta siellä se sauna varataan erikseen, siellä on pienempi ns perhesauna ja sitten iso sauna rannassa. Liikenneyhtrydet keskustaan tosi hyvät, jos on tarkoitus lähteä myös baariin tms.

Serenassa se mökki oli ollut kalliimpi, mutta hyvin olivat viihtyneet, siellähän voi tehdä muutakin esim kylpylä, mäkiautot tms.

Aika vähissä on edullisemmat mökki&saunat pääkaupunkiseudulla. Jos joku lähempänä luontoa oleva paikka sopii, niin kannattaa etsiä myös esim Nuuksion ja Oittaan alueen mökkejä tai ns varaustupia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaverit olivat vuokranneet Rastilasta mökin mun polttareihin. Oli oikein kiva ja varsin siisti paikka :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään