Jump to content
Naimisiin.info

Kaasoja yhdistävät tekijät


beluga

Recommended Posts

En aio ostaa kaasoille pukuja enkä osallistua puvun maksuun. He saavat pukeutua juhlaan miten tykkäävät. Minulla on neljä kaasoa. Aion hankkia kaasoille rannekukat.

Ajattelin myös hankkia kaasoille ehkä jonkinlaisen "vyön" tai muun nauhan jonka he voisivat lisätä pukuunsa. Teemaväreinä on keltainen ja vihreä.

Olisiko ehdotuksia miten voisi nauhalla/vyöllä yhdistää kaasot kukkarannekkeiden lisäksi. Jos esimerkiksi kaasolla sattuu olemaan sen värinen puku että ei siihen ei sovi tietyn värinen nauha vyöksi. Onko kukaan kokeillut esimerkiksi nauhaa joka kiedottaisiin käteen lähtien rannekukasta? Tai muuta?

Jos löytyy kuvia jostain niin laitelkaahan niitäkin.

Saa ehdotella ja kertoa kokemuksia muistakin yhdistävistä tekijöistä ulkonäöllisesti kuin vain puvut tai rannekukat.

Link to comment
Share on other sites

Miten olisi jotkut hiuskoristeet?

Rusettipinnit on tosi helppo tehdä itsekin haluamistaan materiaaleista.

Tai korut voivat olla samanlaisia myös, esim. kaulakoru.

Link to comment
Share on other sites

En aio ostaa kaasoille pukuja enkä osallistua puvun maksuun. He saavat pukeutua juhlaan miten tykkäävät. Minulla on neljä kaasoa. Aion hankkia kaasoille rannekukat.

Ajattelin myös hankkia kaasoille ehkä jonkinlaisen "vyön" tai muun nauhan jonka he voisivat lisätä pukuunsa. Teemaväreinä on keltainen ja vihreä.

Olisiko ehdotuksia miten voisi nauhalla/vyöllä yhdistää kaasot kukkarannekkeiden lisäksi. Jos esimerkiksi kaasolla sattuu olemaan sen värinen puku että ei siihen ei sovi tietyn värinen nauha vyöksi. Onko kukaan kokeillut esimerkiksi nauhaa joka kiedottaisiin käteen lähtien rannekukasta? Tai muuta?

Jos löytyy kuvia jostain niin laitelkaahan niitäkin.

Saa ehdotella ja kertoa kokemuksia muistakin yhdistävistä tekijöistä ulkonäöllisesti kuin vain puvut tai rannekukat.

Mun täytyy vaan kysyä miksi kaasoilla pitäisi olla joku ulkonäöllisesti yhdistävä tekijä? Eikö se rannekukka ole ihan riittävä? En vaan itse voi sille mitään, että mulle tulee näistä sellainen olo että kaasotkin on jotain koriste-elementtejä häissä.

Link to comment
Share on other sites

Käsilaukut, hatut, kampaukset, korut, kengät, korvikset...

Tuota nauhaideaa en kannata, koska oikeasti, kuinka monelta ihmiseltä löytyy juhlapukua, johon sopii joko keltainen tai vihreä nauha? No mustaan tietenkin sopii, mutta kesähäihin harvemmin mustaa puetaan. Lisäksi kun vielä otat huomioon sen, kuinka epäkätevä tuo on ja onko se nyt sitten kaunista jos kaikkien nauhat ovat vähän rempsallaan joka kuvassa...

Eniten ehkä kannatan tuota hiuskoristetta. Jossain olen nähnyt kuvia, joissa morsiamella on valkoinen puku ja isohko näyttävä tiara ja kaasoilla pienet hennot tiarat kampauksissaan. Tuo olisi paljon tyylikkäämpi tapa "yhdistää" neljä erilailla pukeutunutta kaasoa, kuin mikään nauha kädessä.

Link to comment
Share on other sites

Tiarat tai hiuskoristeet kuulostavat hyviltä ideoilta myös :) Ja ajattelin että tällaista keskustelua ei täällä vielä ole joten tässä ideaa muillekin pähkäilijöille.

Muokattu: , käyttäjä: beluga
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
En aio ostaa kaasoille pukuja enkä osallistua puvun maksuun. He saavat pukeutua juhlaan miten tykkäävät. Minulla on neljä kaasoa. Aion hankkia kaasoille rannekukat.

Ajattelin myös hankkia kaasoille ehkä jonkinlaisen "vyön" tai muun nauhan jonka he voisivat lisätä pukuunsa. Teemaväreinä on keltainen ja vihreä.

Olisiko ehdotuksia miten voisi nauhalla/vyöllä yhdistää kaasot kukkarannekkeiden lisäksi. Jos esimerkiksi kaasolla sattuu olemaan sen värinen puku että ei siihen ei sovi tietyn värinen nauha vyöksi. Onko kukaan kokeillut esimerkiksi nauhaa joka kiedottaisiin käteen lähtien rannekukasta? Tai muuta?

Jos löytyy kuvia jostain niin laitelkaahan niitäkin.

Saa ehdotella ja kertoa kokemuksia muistakin yhdistävistä tekijöistä ulkonäöllisesti kuin vain puvut tai rannekukat.

Mun täytyy vaan kysyä miksi kaasoilla pitäisi olla joku ulkonäöllisesti yhdistävä tekijä? Eikö se rannekukka ole ihan riittävä? En vaan itse voi sille mitään, että mulle tulee näistä sellainen olo että kaasotkin on jotain koriste-elementtejä häissä.

Ideana omissa häissäni ainakin olisi, että vieraiden olisi helppo tunnistaa kaasot jos tulee vaikka jotain kysyttävää ohjelmasta tai muusta. Tietäisivät ainakin keneltä kysyä koska oletettavasti kaasot ovat sen verran osallistuneet suunnitteluun jne että jotain tietävätkin. Ja omat kaasoni ottavat sen kunniatehtävänä ja haluavat siinä mielessä "korostaa asemaansa".

Minullakaan ei ole varaa maksaa heille pukuja (ja yksi kaasoistani on sen verran tarkka pukeutumisestaan ja on sitä mieltä ettei hänelle sovi teemavärit (vihreä ja tummanruskea)) enkä näin ollen kehtaa vaatia heiltä tietynlaista pukeutumista. Suunnittelin että heillä olis yhdistävänä tekijänä teemakukkia (gerbera tai pioni) joko rintakoruna, hiuksissaan tai rannekukkana, ehkäpä vielä omien toiveidensa mukaan

Link to comment
Share on other sites

^ Meillä on myös tarkoitus olla joku yhdistävä tekijä samasta syystä. Päädyimme vieheeseen rannekukan sijaan, koska rannekukka voi olla vähän epämukava. Kaasoille tämä sopi hyvin. Vaikka muutoin tulee punaisia vieheitä (sulho, bm, isät), niin kaasoille tulee valkoiset, jotta sopivat sitten paremmin heidän asuihinsa tai ei ainakaan heidän tarvitse kukan mukaan miettiä asuaan.

Tarkoitus on siis, että aluksi kaasot esitellään ja viitataan, että tuosta kukasta sitten muistaa, jos kysyttävää tulee illan mittaan.

Link to comment
Share on other sites

Meillä kaasoille tulee hiuksiin Samoja kukkia mitä minulle kimppuun. Heille tulee myös samanlaiset mekot, kun malli sattuu kumpaakin miellyttämään. Kummallekin tosin eri väriset, eikä edes teemavärien mukaan vaikka niin haaveilinkin. Mutta olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen, sillä kumpikin kaaso on tyytyväinen valintoihin eikä ole ollut mitään kädenvääntöä asiasta..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Olen askarrellu kaikille samanlaiset rannekukat. Alussa mietittiin että oisko ollu samanlaiset mekot, mutta kun joka toinen kaasoistani on raskaana eli 2/3 ni sovittiin että saavat laittaa ihan mitä tykkäävät päällensä, ja sitte rannekukat erottaa heidät muista vieraista.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä olen ajatellut kaasoilleni satiininauhasta rusettia ranteeseen. Värinä on luultavasti valkoinen, sopii jokaisen omantyyliseen asuun. Kokona sellainen aika hillitty, ei mitään maata laahavaa rusettia.. :D Nuo tiarat ovat myöskin kaunis idea, mutta ainakin täälläpäin pienimmätkin tiarat maksavat monta kymppiä, ja kun kyseessä on 4 kaasoa nousee hinta äkkiä lähelle sataa euroa = aivan liikaa. Kukkia olin ajatellut myös, saa nähdä päädynkö kukkiin vai nauhoihin.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

mulla on 2 kaasoa ja laitoin tilaukseen rintakorut heille molemmille. muuta yhdistävää tekijää mielestäni ei tarvitse, ja kun ensin haaveilin että laittaisivat samanlaiset puvut --> no bonus, he ovat niin erilaisia. toinen on miltei 180 cm pitkä, toinen taas alle 160 cm ja vartalomallitkin täysin erilaisia.. enkä vaadi samanlaisia kampauksia, koska toinen kaasoni on muslimi ja oletan että hän tahtoo kuitenkin pitää huivia päässä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...