Kuka siivoaa?


LeisKuu

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Me laitettiin kutsuihin läheisemmille ystäville pyyntö, että lahjan sijasta toivomme, että auttavat meitä sunnuntaina juhlatilan siivouksessa. Tämä onnistui hyvin, paikalla oli kaasot, bestman ja kourallinen ystäviä, joista kukin oli sen aikaa kun itselleen sopi. Me liityimme siivousjoukkoihin iltapäivällä. Järjestely auttoi myös siihen, että juhlista ylijääneet ruoat saatiin jaettua isomman porukan kesken, niin ei tarvinnut mitään heittää pois.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Siivous kuuluu juhlapaikan vuokraan. Aivan ihanaa, ettei tarvitse pyytää ketään läheistä siivoamaan yöllä/aamulla! (eipä kyllä kiinnosta aloittaa ensimmäistä päivää avioparinakaan siivoten aamusella) Voidaan juhlia pitkän kaavan mukaan ja nukkua pitkään, syödä rauhallinen aamiainen ja fiilistellä vaan, ja juhlapaikan vieressä majoittuvat ystävät voivat vielä saunoa/uida yms aamulla halutessaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meilläkin siivous kuuluu vuokraan. En olisi todellakaan halunnut lähteä siivoamaan häiden jälkeisenä päivänä. En myöskään olisi halunnut pakottaa kaasoa tai äitiäni siivoamaan. Jos siivous olisi ollut maksullinen, olisin ottanut sen. Kyllä mä ainakin koen että hääpäivän jälkeinen päivä aviomiehen kanssa on tärkeämpi kuin se että säästää rahaa siivouksessa. Tää on just hyvä näin, että se on piilotettu vuokrahintaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
On 4.5.2017 at 20.32, LilleriLalleri9 said:

Ei mitään hajua kuka siivoaa, muttas kuulemma ei ainakaan me itse. No, toivottavasti ei tuu kauheesti sotkua ja/ tai joku tarjoutuu siivousavuksi.

No siinä kävi kuitenkin niin, että jouduin osaksi itse siivoilemaan. Ei onneksi ollut (enää) paljon siivottavaa siinä vaiheessa päivää. Mun vanhemmat ja lähipiiristä jokunen oli siivouksessa mukana. Mies jäi kotiin nukkumaan siksi aikaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...