Jump to content
Naimisiin.info

Mutalan seurantalo (Ylöjärvi)


morsian 2011

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Meillä on Mutalan seurantalolla häät elokuussa. Itse tykkäsin siitä, miltä paikka näytti sisältä. Siellä on tummat hirsiseinät, ikkunoissa vaaleat verhot. Seinillä on muutamia ryijyjä ja taisi olle hirvenpääkin, mutta ne saa ottaa pois jos haluaa kunhan laittaa ne takaisin paikalleen. Bändi pääsee soittamaan lavalle, joten sille on kyllä hyvä paikka. Lavan vierestä on ovi ulos, joten saavat roudattua kamoja siitä. Keittiössä oli hyvät laitteet ja riittävästi kylmälaitteita. Astioitakin saa vuokrata (oli muistaakseni n. 150 hengelle astiasto). Keittiön vierestä on myös oma uloskäynti jota pitopalvelu voi käyttää. Meillä ei kauheasti tule koristeluita, lähinnä kukkia ja kynttilöitä sekä pöytäliinat. Ainoa asia mitä mietin on penkit. Niitä pitäisi varmaankin jollain päällystää, en vain ole vielä keksinyt ratkaisua tähän. Meille tulee myös pari telttaa pihaan sekä lyhtyjä ja ulkovalot. Paikan päällä on myös suuret naulakkotilat ja taisi siellä olla hääkaarikin jos sellaisen haluaa. Vessathan on ulkona, mutta kuitenkin ihan vesivessat.

Ison salin lisäksi on kolme pienempää huonetta. Meille tulee pitopöytä siihen huoneeseen joka on keittiön vieressä (niin kuin varmaan kaikille muillekin). Sen vieressä on vielä isohko huone, johon meillä tulee baari sekä pienempi huone, jonne meillä tulee lasten leikkipaikka.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Olin itse juuri juhlimassa mutalassa tuttuni häitä, paikka oli kaunis. Ampiaiset oli hieman riesana..

Baari mahtuu myös ulos kuistille.. Booli eteisaulaan samoin lahjapöydät.Näissä häissä oli tuolit joita ei ollut päällystetty mitenkään eikä tuo ainakaan mun silmääni mitenkään pistänyt,

Erittäin juhlavan näköistä oli, valkoisten pöytäliinojen ja kankaisten servettien kanssa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Moi!

Löytyisikö joltakin kommentteja jo vietetyistä häistä Mutalassa tai esimerkiksi kuvia juhlapaikasta, vaikkapa sitten yksityisesti?

Itsellä olisi syyskuussa 2012 tarkoitus juhlistaa häitä ja Mutala alkoi kiinnostamaan. Tuntuu vain niin kovin vaikealta löytää siitä mitään tietoja sen paremmin netistä.. Olemme itse tulossa toiselta puolelta Suomea, joten ihan livenä ei viitsisi turhaan paikalle lähteä..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...